جاباما
۱۱۴۰۹۱۵
۱۱ نظر
۵۰۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
پ

این پرسپولیس با «پیروزی» گفتن ضعیف نمی‌شود

حق با شما بود. این تیم از تبار «پیروزی» است و شما از طایفه «شکست».

ورزش مدیا: حق با شما بود. این تیم از تبار «پیروزی» است و شما از طایفه «شکست». شما که نجنگیده باختید، شما که یک گوشه نشستید و هی بهانه گرفتید، شما که گمان کردید با بهتان زدن می‌شود رقیب را به زانو در آورد، شما که آخرین سنگرتان، ترحم‌برانگیزترین ترفندتان تحریف ماندگارترین اسم ورزش ایران بود؛ نامی ریشه گرفته از تاریخ پرشکوه این کشور. با این حجم از کینه و ناتوانی، دوباره ایستادن محال است. اصل اول رقابت، به رسمیت شناختن قدرت رقیب است. اگر ساکن ماندی و هی گفتی فلانی «هیچی» نیست، به خودت خیانت کرده‌ای.

این پرسپولیس با «پیروزی» گفتن ضعیف نمی‌شود

چقدر در این کشور نشستیم و به بقیه دنیا فحش دادیم؟ حالا آنها کجا هستند و ما کجاییم؟ قصه فوتبال هم همین است. وقتی دشمنان مشغول تهمت زدن بودند و وقتی به سان کم‌سال‌ترین کودکان با «پیروزی، پیروزی» گفتن به سیل موفقیت سرخ‌ها دهان‌کجی می‌کردند، پرسپولیس راه خودش را رفت. اتفاقا خیلی از این ضربه‌ها، به هیزمی در آتش انگیزه قرمزها تبدیل شد. شاید سریال قهرمانی‌ها به قسمت پنجم نمی‌رسید، اگر رقبای شکست‌خورده خیلی زودتر ناکامی را می‌پذیرفتند و در صدد احیای خود بر می‌آمدند. آنها اما راه آسان‌تر را برگزیدند؛ تهمت زدند و تخریب کردند، غافل از این که هر جمله از این دست، پرسپولیس را مصمم‌تر می‌کرد. از حالا به بعد هم همین است.

مطمئن باشید این همه اصرار برای محدود دانستن قهرمانی‌های این تیم به دولت فعلی، پرسپولیس را برای فصل بعد جری‌تر می‌کند. رقبا از همین حالا اولین انگیزه را برای تکرار قهرمانی در دولت جدید به سرخپوشان داده‌اند! شما به پرسپولیس ضربه نمی‌زنید، بزرگترین مشوق این تیم برای بالا ماندن هستید.

از تیمی حرف می‌زنیم که خیلی از ارکانش را از دست داد، اما زمین نخورد. با جاماندگان گلات می‌شود یک تیم ملی ساخت و مستقیم فرستاد جام‌جهانی؛ از برانکو و کالدرون روی نیمکت تا بیرانوند، شجاع، محرمی، رضاییان، انصاری، مسلمان، رفیعی، احمدزاده، بشار، علیپور، طارمی و... با این همه یحیی و شاگردانش سزاوارانه شاهد پنجم را در آغوش کشیدند.

نیم‌فصل اول استقلال و سپاهان مهاجمان گرانقیمت خارجی‌شان را حفظ کردند، پرسپولیس اما نصف مسابقات را بدون فوروارد بازی کرد. می‌شد این تیم «خسته» را گرفت، اگر می‌آموختند به جای غر زدن باید تلاش کرد. از حالا به بعد هم رقبا سر همان دوراهی هستند؛ اینکه بنشینند و فحش بدهند یا برخیزند و کار کنند. چه خوشبخت خواهد بود پرسپولیس، اگر رقیبانش مثل گذشته راه دوم را انتخاب کنند. فعلا کلکسیون جام‌ها را ببینید و بلندتر از قبل بگویید پیروزی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • معراج عبدالهی

      کلکسیون چندجام بزرگ آسیا
      داره،به جام داخلی هم ستاره
      میدن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مسابقات چهارجانبه کوپا امجدیه با تیمهایی از اندونزی و بحرین و مالزی جزو افتخارات آسیایی محسوب میشه؟ هر وقت رنگ فینال واقعی لیگ قهرمانان آسیا رو دیدید بیاید برای پرسپولیسیها کری بخونید

      • پیرمرد پرسپولیسی

        شما فعلا به کلکسیون پمادها افتخار کنید !

    • بدون نام

      حالا بذار بابا مسعودتون بره بعد تحلیل از خودتون دروکنین

      پاسخ ها

      • شش ♥

        اینا رو به خاطر تجربه ی بابا محمودتون پیش بینی می کنید؟

    • س

      توهم ، فساد ، تبانی
      کیسه نایب نایب قهرمانی:)))))

    • رضا

      نه قهرمانی با پول اسپانسر رقیب و بابا مسعود و تضعیف کردن همه جوره رقیبان و غیره و غیره قهرمانی محسوب میشه، بعدم استقلال به اینکه اسم قبلیش تاج بوده افتخار میکنه ببین چه ننگی بوده پیروزی که ازش فرار میکنید

      پاسخ ها

      • حقیقت

        پیروزی تو خون پرسمولیسه و با اسمش عجینه..
        حالا هی بگید پیروزی و بابا مسعود
        ما هم هی قهرمان میشیم پشت سر هم....

    • بدون نام

      بذار اونا با پیروزی گفتن عقده هاشون رو خالی کنند

    • محمد

      فکر نمیکردم روزی یک آریایی ایقدر بی منطق باشه.پرسپولیس کبیر بوده و هست و خواهد بود

    • تنها ترین سردار

      آب رو بریز همون جایی که میسوزه خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج