۱۱۴۰۹۴۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

حدادی: قصد خداخافظی ندارم

ستاره تیم ملی بسکتبال ایران گفت: من فعلا قصد خداحافطی از تیم ملی را ندارم، اما سعی می‌کنم کمتر باشم و فقط برای بازی‌های مهم حضور پیدا کنم.

ایسنا: حامد حدادی ستاره تیم ملی ایران پس از دیدار مقابل فرانسه بیان کرد: امروز مقابل فرانسه خیلی بهتر از دیدار با آمریکا بازی کردیم، من همیشه گفتم ما هر چند سال یکبار شانس بازی با تیم‌های بزرگ را داریم و باید از این فرصت‌ها بهترین استفاده را کنیم. به خاطر مصدومیتی که داشتم امروز نمی‌خواستم بازی کنم اما با خوردن مسکن تمام تلاشم را کردم. بعضی صحنه‌ها به خاطر دردی که داشتم عقب می‌ماندم اما بچه‌ها سعی کردند به من کمک کنند.

حدادی در خصوص بلاک شات روی دست رودی گوبرت عنوان کرد: در آن صحنه گوبرت بین لاین‌آپ و دانک دو دل بود، می‌خواست دانک کند اما دید من آنجا هستم و برای لاین‌آپ اقدام کرد و من رسیدم، اگر برای دانک اقدام می‌کرد من نمی‌رسیدم. او بازیکن بااحترامی است و جزو ۵ مدافع برتر NBA است. در کل فرانسه تیم خوبی دارد و بسیار خوب بازی می‌کردند.

ستاره تیم ملی بسکتبال ایران ادامه داد: من فعلا قصد خداحافطی از تیم ملی را ندارم اما سعی می‌کنم کمتر باشم و فقط برای بازی‌های مهم حضور پیدا کنم. دوست دارم تا وقتی که می‌توانم امتیازآور باشم، تیم ملی را کمک کنم. همه می‌گویند که سن من بالا رفته اما بازیکنانی هستند در کشورهای مختلف که تا ۴۰ سالگی بازی می‌کنند.

وی افزود: به دلیل آسیبی که دارم باید بیشتر به بدنم برسم تا بتوانم بیشتر بازی کنم. من بیش از اندازه از بدنم استفاده کردم به همین خاطر این آسیب‌ها وجود دارد.

تیم ملی بسکتبال ایران در سومین و آخرین بازی خود از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، با نتیجه ۶۲ - ۷۹ مقابل فرانسه شکست خورد تا با قبول سه شکست متوالی، با این رقابت‌ها خداحافظی کند.

در انتهای این بازی حامد حدادی سنتر و فوق ستاره بسکتبال ایران با کسب ۱۸ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۵ پاس گل، ۲ توپ ربایی و ۳ بلاک شات ضمن ثبت دبل دبل، با تاثیرگذاری ۲۶ بهترین بازیکن زمین شد. او همچنین امتیاز آورترین بازیکن زمین نیز بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج