۱۱۴۰۹۷۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

منچستریونایتد، جانشین پوگبا را شناسایی کرد

باشگاه منچستریونایتد در صورت جدایی پل پوگبا از این تیم در فکر به خدمت کرفتن یک هافبک اسپانیایی است.

خبرگزاری تسنیم: پل پوگبا که وارد سال پایانی قراردادش با باشگاه منچستریونایتد شده، شایعات زیادی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش مطرح است و گفته می‌شود او در این تابستان از جمع شیاطین سرخ جدا خواهد شد، این در حالی است که او به امضای قرارداد جدید با منچستریونایتد هم تن نداده است.

بر اساس گزارش نشریه «دیلی‌ استار» انگلیس؛ باشگاه منچستریونایتد، سائول نیگس را به عنوان جانشین پوگبا در نظر گرفته و در صورت جدایی او از جمع شیاطین سرخ در این تابستان، سراغ به خدمت گرفتن هافبک اسپانیایی اتلتیکومادرید خواهد رفت.

پوگبا چند روز پیش در بازگشت از تعطیلات به تمرینات تیم تحت‌هدایت اولگنار سولسشایر اضافه شد، اما همچنان آینده حرفه‌ای او در هاله‌ای از ابهام است. ین هافبک فرانسوی اخیراً پیشنهاد تمدید قرارداد با دستمزد هفتگی ۳۵۰ هزار پوندی را رد کرده است.

اخیراً نشریه «تلگراف» انگلیس خبر داده بود؛ پاری‌سن‌ژرمن اطمینان دارد که در این تابستان می‌تواند در ازای پرداخت ۴۳ میلیون پوند، پوگبای ۲۸ ساله را از منچستریونایتد به خدمت بگیرد. او تاکنون در ۱۹۹ بازی برای منچستریونایتد به میدان رفته و آمار ۳۸ گل‌زده را از خود برجای گذاشته است.

در سوی دیگر باشگاه اتلتیکومادرید با مشکلاتی مالی در نتیجه شیوع ویروس کرونا مواجه است، برای همین به پیشنهادهایی که برای نیگس ۲۶ ساله خواهد شد، گوش فرا خواهد داد. این هافبک اسپانیایی جزو بازیکنانی است که بیشترین دستمزد دریافتی را در اتلتیکو دارند.

سولسشایر و مدیران باشگاه منچستریونایتد مدت‌هاست سائول نیگس را زیرنظر دارند و بر این باور هستند که می‌توانند با ارائه پیشنهادی در حدود ۵۰ میلیون یورو این هافبک اسپانیایی را به اولدترافورد بیاورند.

پیش از این نشریه «دیلی‌میل» انگلیس هم مدعی شده بود که لیورپول برسر به خدمت گرفتن نیگس با منچستریونایتد رقابت می‌کند، بازیکنی که تا سال ۲۰۲۶ با اتلتیکو قرارداد دارد و حتی بحث معاوضه‌اش با آنتوان گریزمان از بارسلونا مطرح است.

نیگس که از سال ۲۰۱۲ عضو تیم اصلی اتلتیکومادرید است، تاکنون در ۳۳۷ بازی برای روخی‌بلانگو به میدان رفته و ۴۳ گل‌زده نیز به نامش به ثبت رسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج