۱۱۴۱۱۲۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

روحانی: تحول سلامت در این دولت انکارناپذیر است

رئیس جمهوری با بیان اینکه اگر کسانی با کنار گذاشتن انصاف بتوانند خدمات این دولت را نادیده گرفته و انکار کنند، اقدامات انجام شده در بخش سلامت قابل انکار نخواهد بود، گفت: در طرح تحول سلامت به جای آوردن مریض از نقاط مختلف به مراکز درمانی، پزشکان متخصص را به مناطق دور افتاده و محروم بردیم.

جماران: رئیس جمهوری با بیان اینکه اگر کسانی با کنار گذاشتن انصاف بتوانند خدمات این دولت را نادیده گرفته و انکار کنند، اقدامات انجام شده در بخش سلامت قابل انکار نخواهد بود، گفت: در طرح تحول سلامت به جای آوردن مریض از نقاط مختلف به مراکز درمانی، پزشکان متخصص را به مناطق دور افتاده و محروم بردیم.

رئیس جمهور طرح تحول سلامت را یکی از اهداف مهم دولت یازدهم که از سال ۹۳ آغاز و برغم جنگ اقتصادی در دولت دوازدهم با قدرت ادامه یافت عنوان کرد و گفت: اگر این طرح بسیار مهم نبود معلوم نبود که در سال ۹۹ و امسال چگونه می توانستیم با بیماری کرونا مقابله کنیم.

روحانی: تحول سلامت در این دولت انکارناپذیر است

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی بعد از ظهر شنبه در آیین افتتاح طرح های ملی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در هشتاد و هفتمین پویش تدبیر و امید برای جهش تولید، با بیان اینکه در این دولت تحول بسیار بزرگی در بخش سلامت چه از نظر زیرساختی و چه از نظر نیروی انسانی متخصص ایجاد شده است، گفت: در این دولت در کنار بازسازی و نوسازی 110 هزار تخت بیمارستانی کشور، 40 هزار تخت بیمارستانی جدید به ظرفیت بیمارستانی اضافه شد.

دکتر روحانی با اشاره به افتتاح یک هزار و 443 تخت بیمارستانی در افتتاح های امروز استان های مختلف کشور، اظهار داشت: در کمتر از دو سال گذشته 13 هزار تخت بیمارستانی در کشور افتتاح شده که بسیار افتخار آمیز است.

رئیس جمهور با بیان اینکه اگر کسانی با کنار گذاشتن انصاف بتوانند خدمات این دولت را نادیده گرفته و انکار کنند، اقدامات انجام شده در بخش سلامت قابل انکار نخواهد بود، گفت: در طرح تحول سلامت به جای آوردن مریض از نقاط مختلف به مراکز درمانی، پزشکان متخصص را به مناطق دور افتاده و محروم بردیم.

دکتر روحانی با اشاره به گزارش های ارائه شده مبنی بر 7 برابر شدن تخت های بیمارستانی در سیستان و بلوچستان، گفت: این آمار نشان می دهد که در این دولت برای مناطق محروم کارهای بیشتری انجام شده است و اهتمام بیشتری هم برای محرومیت زدایی و هم عدالت و توسعه در بخش سلامت داشته ایم .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج