۱۱۴۱۲۳۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

صادقی: پرسپولیسی‌ها واژه گلات را از کجا آورده‌اند؟

تکلیف لیگ بیستم هم جمعه شب مشخص شد، پرسپولیس برای پنجمین بار پی در پی قهرمان لیگ شد و استقلال هم توانست در جایگاه سوم بایستد.

ایران ورزشی: تکلیف لیگ بیستم هم جمعه شب مشخص شد، پرسپولیس برای پنجمین بار پی در پی قهرمان لیگ شد و استقلال هم توانست در جایگاه سوم بایستد. استقلال با حضور فرهاد مجیدی بد عمل نکرد و اگر یکسری اتفاقات نمی‌افتاد شاید می‌توانست در این فصل سکوی قهرمانی را از آن خود کند. هرچند که پرونده لیگ بیستم با تمام اما و اگرهایش بسته شد و این طرف همچنان پرونده جام حذفی باز است. استقلال برای رسیدن به سکوی قهرمانی نیاز به دو برد دارد و در نخستین گام خود باید تیم امیر قلعه‌نویی را شکست دهد. در خصوص تمام اتفاقات این چند وقت اخیر و فرصت باقیمانده استقلال در جام حذفی با امیرحسین صادقی همکلام شدیم. بازیکن سابق استقلال که جزو پیشکسوتان فعال در فضای مجازی است و با کری‌خوانی‌اش برای پرسپولیس جایگاه خاصی نزد هواداران دارد.

عملکرد استقلال در فصل بیستم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

جایگاه سومی در هر حالت برازنده نام استقلال نیست اما این را باید در نظر داشته باشیم که استقلال با تمام مشکلات در زمینه مدیریت، داوری، مسائل فدراسیون و سازمان لیگ و همه و همه به این جایگاه رسید در حالی که پتانسیل قهرمانی داشت. فرهاد از وقتی آمد خوب نتیجه گرفت اما برای او فضای آرامی را مهیا نکردند. اما امیدوارم با توجه به همه بی‌مهری‌هایی که به استقلال شد این تیم در جام حذفی قهرمان شود و در شهریورماه هم در بازی‌های آسیایی خوب نتیجه بگیرد.

اما با توجه به اینکه بازی‌های آسیایی در شهریورماه برگزار می‌شود این امکان وجود دارد استقلال چند بازیکن کلیدی خود از جمله مهدی قایدی را از دست بدهد و این می‌تواند برای استقلال مشکل ساز شود!

من اینطور فکر نمی‌کنم. فرهاد با همه کم و کاستی و مشکلاتی که به آن واقف بود، تیم استقلال را تحویل گرفت و در ادامه تمام مشکلات را می‌داند و با همین مشکلات باید ادامه دهد. با توجه به اینکه می‌دانم بازیکن هم به خاطر زندگی خودش حق دارد که جایی بازی کند که پول بیشتری می‌دهند، نمی‌توانم به امثال قایدی ایراد بگیرم اگر برود (در نهایت با توجه به تمام نکات) من به تمام بازیکنانی که می‌خواهند جدا شوم می‌گویم بروید اصلاً همین حالا جدا شوید. استقلال تیم بزرگی است و بازیکن باید بداند برای چه تیمی بازی می‌کند. استقلال همیشه استقلال است.

تا چند وقت پیش بین فرهاد مجیدی و آقای مددی اختلافات زیادی بود اما مثل اینکه فعلاً آتش بس شده و مجیدی دیگر علیه مدیریت حرف نمی‌زند، به نظر شما مشکلات حل شده یا توفانی در پس این آرامش است؟

من هم خودم مانده‌ام که بعد از نشست فرهاد مجیدی با اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل استقلال چه شد که دیگر مصاحبه نکرد. خروجی آن جلسه چه بود؟ چرا اعلام نکردند؟

حتماً مسائل فصل پیش درس عبرتی شده که در این شرایط حساس قبل از قهرمانی جام حذفی حرف نزنند.

شاید اینطور باشد و فرهاد بعد از فینال جام حذفی مصاحبه کند اما مجیدی فردی نیست که سکوت کند و این مسأله برای من قابل تأمل است.

فکر می‌کنید استقلال بتواند در جام حذفی قهرمان شود؟

به شما گفتم استقلال پتانسیل بالایی دارد و فکر نکنم در این زمینه مشکلی داشته باشد. باید برای دل هواداران این قهرمانی را بیاورند.

پرسپولیس برای پنجمین بار پی در پی قهرمان شد اما در پی این قهرمانی‌ها حرف و حدیث‌های زیادی است!

این گلات گلات که می‌گویند یعنی چی؟ به نظرتان پرسپولیسی‌ها این واژه‌ها را از کجا می‌آورند. اصلاً این واژه گلات از کجا در آمد. فکر نکنم پوکر و گلات اصلاً معنایی داشته باشد! البته به هوادارانشان بابت این قهرمانی‌ها تبریک می‌گویم اما امیدوارم روزی نیاید بفهمند بابت این قهرمانی‌ها پشت پرده چه کثافتکاری‌ها شد و چه کسانی دست داشتند که به دل این هواداران هم نمی‌چسبد که چطور این قهرمانی‌ها به دست آمد. یک مسأله دیگر را هم می‌خواهم در این میان بگویم. آقای خلیلی گفت که پرسپولیس در این چند ساله بازیکن ساخته است. لطفاً آقای خلیلی بگویید کدام بازیکن را خودتان ساختید. مغانلو، آل کثیر، کنعانی زادگان، ترابی، لک، وحید امیری و یا سید جلال حسینی؟ کدام بازیکن از مکتب پرسپولیس بیرون آمد خوشحال می‌شوم بدانم کجا بازیکن ساختید و تحویل دادید؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کورش بیگلری

      آقای صادقی شماکه از مکتب استقلال هستی برو فقط در باره استقلال نظر بده که با این همه هزینه سوم شد، شما نگران پرسپولیس نباش سلطان عقده

      پاسخ ها

      • قرمزته

        والا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج