۱۱۴۱۳۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پرنورترین و شفاف‌ترین تبلت‌های اندرویدی

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موجود برای خرید تبلت، کیفیت صفحه نمایش و میزان روشنایی صفحه به منظور نمایش هرچه راحت تر محتوا در محیط های بیرونی و پرنور است.

بازار خبر: افراد مختلف هنگام خرید تبلت فاکتورهای مختلفی را در نظر می‌گیرند. و با توجه به نیازهای خود این فاکتورها را اولویت‌بندی کرده و به سراغ تبلت های موردنظر و مناسب خودشان می‌روند.

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که در خرید تبلت اهمیت زیادی دارد کیفیت صفحه‌نمایش است. چه اهل کتاب خواندن باشید و یا اهل فیلم دیدن باشید کیفیت صفحه‌نمایش می‌تواند تأثیر بسزایی در انتخاب‌های شما داشته باشد.

برای مثال یکی از مشکلاتی که کاربران در استفاده از تبلت در محیط‌های خارجی دارند محدود شدن دید به دلیل نور محیط است. این مشکل تا حدودی با زیاد کردن تنظیم شدت نور صفحه حل می‌شود. اما اگر به دنبال تبلتی هستید که علاوه بر کیفیت بالای صفحه‌نمایش و ارائه تصاویری مناسب مشکلات روشنایی روز را هم نداشته باشد نگاهی به مدل‌های معرفی‌شده در ادامه این مطلب داشته باشید.

۱. آمازون کیندل فایر HDX ۸.۹

کیندل فایر جدید با اندازه صفحه‌نمایش ۸.۹ اینچی نه‌تنها ازنظر ابعاد از برادر کوچک‌تر خود بزرگ‌تر است بلکه کیفیت صفحه‌نمایش آن نیز بیشتر بوده و شفاف‌تر است. کیندل فایر HDX را می‌توان جزء تبلت های پرسرعت در سایز متوسط محسوب کرد. عملکرد آن به نسبت پردازنده تعبیه‌شده برای آن خوب و پرسرعت بوده و در میان این لیست بیشترین چگالی پیکسلی را دارد. طراحی این تبلت نیز شیک بوده و در دست گرفتن آن حس خوبی را به کاربر القا می‌کند.

پرنورترین و شفاف‌ترین تبلت‌های اندرویدی

۲. بارنز و نوبل: نوک HD

بااینکه این تبلت دیگر کمی قدیمی شده و مشتریان کمتری به خاطر ظاهر قدیمی آن به سراغش می‌روند اما همچنان جزو تبلت هایی است که باکیفیت‌ترین و شفاف‌ترین صفحه‌های نمایش را دارند. نوک اچ‌دی را بیشتر می‌توان تبلتی برای عاشقان کتاب نامید. تجربه خوب مطالعه کتاب‌های الکترونیکی و قیمت اقتصادی این تبلت باعث شده هنوز هم حضور آن در بازار مانند گذشته باشد.سیستم‌عامل اندروید این تبلت تا حدود زیادی محدود بوده اما قادر است تمام اپلیکیشن های موجود در فروشگاه گوگل پلی را اجرا کند.

پرنورترین و شفاف‌ترین تبلت‌های اندرویدی

۳. گوگل نکسوس ۷

با قیمت مناسب نسبت به دیگر رقبای موجود در بازار، نکسوس ۷ تجربه‌ای از کار با اندروید خالص را در تبلتی جمع‌وجور باکیفیت بدنه عالی برای کاربران فراهم می‌کند. این تبلت تنها مدل ۷ اینچی موجود در این لیست بوده و برای کسانی که به دنبال تبلتی با اندازه کوچک و حمل راحت به همراه کیفیت صفحه‌نمایش فوق‌العاده و بسیار شفاف و پرنور هستند بسیار مناسب است.

پرنورترین و شفاف‌ترین تبلت‌های اندرویدی

۴. نوکیا لومیا ۲۵۲۰

اگر به دنبال پرنورترین صفحه‌نمایش موجود بر روی تبلت ها هستید نوکیا لومیا ۲۵۲۰ را فراموش نکنید. باوجوداینکه این تبلت ویندوزی صفحه‌نمایش شفاف و پر توری دارد اما ازلحاظ چگالی پیکسلی و رزولوشن نسبت به دیگر مدل‌های موجود در این لیست جایگاه پایین‌تری دارد. ازلحاظ فنی نیز این تبلت تعریف چندانی ندارد و حتی برخی از کاربران بعد از خرید این تبلت با مشکلات الکتریکی روبه‌رو بوده‌اند.

پرنورترین و شفاف‌ترین تبلت‌های اندرویدی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج