جاباما
۱۱۴۱۵۶۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

لحظات کمدی با بازیگران «دودکش ۲»

سریال «دودکش ۲»، این روزها در حال فیلمبرداری در شهرک دفاع مقدس است. عکس‌هایی از بازی هومن برق‌نورد، بهنام تشکر و امیرحسین رستمی در این لوکیشن منتشر شده است.

خبرآنلاین: سریال «دودکش ۲»، این روزها در حال فیلمبرداری در شهرک دفاع مقدس است. عکس‌هایی از بازی هومن برق‌نورد، بهنام تشکر و امیرحسین رستمی در این لوکیشن منتشر شده است.

در حالی که پخش سریال «دودکش ۲» در شبکه یک سیما ادامه دارد، گروه تولید همچنان مشغول ضبط بخش‌های باقیمانده هستند.

لحظات کمدی با بازیگران «دودکش ۲»

پخش سریال تلویزیونی «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی، از هشتم تیر در شبکه یک سیما آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود به‌زودی در ۲۸ یا ۲۹ قسمت به پایان برسد.

گروه سازنده سریال، به‌تازگی ضبط تصاویر را در شهرک سینمایی دفاع مقدس پی گرفته‌اند. در این بخش‌ها، وقوع اتفاقی عجیب در قصه، منجر به حضور کاراکترهای سریال در لوکیشن شهرک دفاع مقدس و خلق موقعیت‌های کمدی می‌شود.

طبق برنامه‌ریزی‌ها، گروه هم‌زمان با پخش آخرین قسمت‌ها، مشغول تصویربرداری خواهد بود. قرار است با پایان پخش سریال، یک قسمت نیز به عنوان پشت صحنه روی آنتن برود.

این سریال شش شب در هفته، ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن می‌رود و فردایش در سه باکس ۱:۳۰ بامداد، ۹:۴۵ و ۱۵:۲۰ تکرار می‌شود. شبکه تماشا هم سری جدید سریال «دودکش» را هر شب ساعت ۲۴ پخش و در ساعت‌های شش صبح و ۱۲ ظهر بازپخش می‌کند.

هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، الهام اخوان، حسین شهبازی، مهنا سیدی و هانا عباسی در «دودکش ۲» بازی دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج