جاباما
۱۱۴۱۶۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فراموشی پرسپولیس برای ماندن در بین جام‌ها

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی پنجمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر را کسب کرد که فرمول متفاوتی را در کسب نتایج ارائه کرد.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پرسپولیس در پایان بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر با کسب ۶۷ امتیاز به پنجمین قهرمانی متوالی خود در این رقابت‌ها رسید تا بتواند رکورد جدیدی را در فوتبال باشگاهی کشور ثبت کند.

سرخپوشان پایتخت در حالی به جام طلایی دیگری در فوتبال کشور دست پیدا کردند که یحیی گل محمدی برای دومین سال متوالی هدایت این تیم را بر عهده داشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که علاقه زیاد به حفظ مالکیت توپ در تاکتیک تیمی پرسپولیس داشت آماری خیره کننده را در بسته نگه داشتن دروازه تیمش ایجاد کرد.

حامد لک و مدافعان باتجربه پرسپولیس نظیر سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان تنها ۱۴ بار به مهاجمان حریف فرصت خودنمایی دادند تا آنها تور دروازه پرسپولیس را به لرزه در آورند. بهترین آمار برای خط دفاعی این تیم در طول پنج قهرمانی اخیر که با ثبت ۱۷ کلین شیت برای حامد لک در طول یک فصل همراه بود.

سرخ‌ها در خط حمله نیز ۴۷ بار موفق به گلزنی شدند تا پس از سپاهان اصفهان که ۵۳ گل زده در کارنامه خود داشت رتبه دوم را در امر گلزنی کسب کند.

پرسپولس در حالی به قهرمانی بزرگ در لیگ برتر رسید که تنها یک شکست در کارنامه خود داشت. آنها در هفته دوازدهم در اراک مقابل آلومینیوم تن به شکست دو بر یک دادند.

باخت مقابل آلومینیوم پایین‌ترین نقطه در منحنی نتیجه‌گیری پرسپولیس محسوب می‌شد. این تیم پس از این شکست بازی‌های بعدی خود را با کسب امتیاز پشت سر گذاشت. باختی که ۱۴ پیروزی برای پرسپولیس و تنها ۴ تساوی به اسم سرخ‌ها به ارمغان آورد.

پرسپولیسی‌ها باختن را فراموش کردند تا با دو امتیاز اختلاف نسبت به جدی‌ترین رقیب خود سپاهان با جام قهرمانی عکس یادگاری تکراری بگیرد.

فراموشی بزرگ سرخ‌ها در کسب تجربه تلخ باختن باعث شد تا این تیم به خودباوری لازم رسیده و در نیم فصل دوم که رقیبان بالای جدولی نیز فرمول بردن را به خوبی یاد گرفته بودند صدرنشین باقی مانده و تفکری جز بردن را در ذهن بازیکنان خود نپروراند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج