۱۱۴۱۸۰۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رحمتی: با قاطعیت از فوتبال خداحافظی کردم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: با قاطعیت از فوتبال خداحافظی کردم و به چیزهایی که دوست داشتم رسیدم. امیدوارم با همان انگیزه و پشتکار کار را پیش ببرم‌.

ایرنا: سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: با قاطعیت از فوتبال خداحافظی کردم و به چیزهایی که دوست داشتم رسیدم. امیدوارم با همان انگیزه و پشتکار کار را پیش ببرم‌.

مهدی رحمتی با حضور در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به اولین فصل تجربه مربیگری‌اش گفت: مشکلات زیادی داشتیم اما خوشحالم که در اولین سال مربیگری با وجود همه مشکلات بازیکنان و همکاران خوبی پیدا کردم. در برهه‌ای شاید آب معدنی نداشتیم اما همکاران و بازیکنان خوبم با تمام وجود برای من بازی کردند و از آنها تشکر می‌کنم.

وی افزود: در نیم فصل به ساحل آرامش و ثبات رسیدیم و توانستیم روند سینوسی تیم را بهتر کنیم‌. می‌دانستم که بازیگری با مربیگری خیلی متفاوت است اما نمی‌دانستم انقدر کار سختی داشته باشیم‌. نزدیک نیم فصل چند بازیکن ما مطالباتشان به حد نصاب نرسیده بود و از طرفی چند پیشنهاد داشتند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده اضافه کرد: یازده بازیکن ما زیر ۱۰۰ میلیون قرارداد داشتند. جوانگرایی برای ما شعار نبود. از طرفی تعداد زیادی بازیکن بومی داشتیم. شاید خیلی‌ها با اطمینان می‌گفتند این تیم‌ سقوط می‌کند اما با تمام وجود کار کردیم که به قولی که دادیم عمل کنیم و به رتبه تک رقمی دست پیدا کنیم. خدا را شکر که توانستم از این آزمون سربلند خارج شوم.

وی در مورد تکلیف تیم در فصل آتی اضافه کرد: به جز یک بازیکن، هیچ بازیکنی قراردادش تمام نمی‌شود. این مطابق برنامه من به باشگاه بود. برنامه من با تیم سه ساله بود.

سرمربی پدیده گفت: شرایط برای سال بعد سخت و گنگ است. امسال وقت آنچنانی نداشتم که روی بحث فنی تمرکز کنم. بیشتر کار مدیریتی بود اما برای سال بعد باید زودتر شرایط را مشخص کنم. امیدوارم مسوولان استان زودتر تکلیف مالکیت را مشخص کنند و زودتر کار را شروع کنیم.

وی اضافه کرد: امسال سطح لیگ خیلی بالا بود و تنها مشکل داوری ها بود که امیدوارم سیستم کمک داور ویدئویی هر چه زودتر وارد فوتبال ما شود.

وی گفت: من مدرک مربیگری C دارم و این هفته در کلاس درجه دو شرکت خواهم کرد.

وی در مورد اینکه احمد نوراللهی به عنوان برترین بازیکن فصل انتخاب شد، گفت: نوراللهی جزو بهترین فوتبالیست‌های ما است‌. بازیکنانی مانند شهباززاده، قایدی و امین قاسمی نژاد هم خوب بودند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در رابطه با اینکه برخی نیمکت‌ها خیلی جنجالی بودند، گفت: این سال اول مربیگری من بود و اگر اشتباهی کردم بابت کم تجربگی بود. هیاهو نمی‌تواند به فوتبال ما کمک کند. جسارت مربیان می‌تواند فوتبال را زیبا کند.

وی در خصوص سبک مربیگری‌اش گفت: تا جایی که سعی کردم دوست دارم تیمم فوتبال بازی کند و علاقه‌ای به دیگر بحث‌ها ندارم.

کاپیتان اسبق استقلال در مورد مشکل آبی‌ها هم گفت: تنها می‌توانم بگویم استقلال نیاز به آرامش دارد. همین. وی در مورد صحبت هایی که مبنی بر بازگشتش به زمین فوتبال مطرح می‌شود. تصریح کرد :من با خودم به جمع‌بندی رسیدم و بعد از صحبت با مربیان خودم تصمیم گرفتم مربیگری کنم. با قاطعیت از فوتبال خداحافظی کردم و به چیزهایی که دوست داشتم رسیدم. امیدوارم با همان انگیزه و پشتکار کار را پیش ببرم‌.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج