۱۱۴۱۸۳۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

موسوی: استقلال قهرمان جام حذفی می‌شود

این روزها تمام حواس استقلالی‌ها به جام حذفی است. برخلاف اکثر تیم‌های لیگ برتر که بعد از اتمام لیگ بیستم تعطیل شدند و این روزها از فضای فوتبالی دور هستند اما استقلال که تمام امیدش به قهرمانی جام حذفی و هواداران این تیم تشنه یک قهرمانی مانده‌اند، این روزها خودش را برای بازی با گل گهر سیرجان برای بازی نیمه نهایی جام حذفی آماده می‌کند.

ایران ورزشی: این روزها تمام حواس استقلالی‌ها به جام حذفی است. برخلاف اکثر تیم‌های لیگ برتر که بعد از اتمام لیگ بیستم تعطیل شدند و این روزها از فضای فوتبالی دور هستند اما استقلال که تمام امیدش به قهرمانی جام حذفی و هواداران این تیم تشنه یک قهرمانی مانده‌اند، این روزها خودش را برای بازی با گل گهر سیرجان برای بازی نیمه نهایی جام حذفی آماده می‌کند. به همین دلیل هم هست که فرهاد از بازیکنانش خواسته که پرونده لیگ برتر را ببندند و فعلاً پاسخ کری پرسپولیسی‌ها را ندهند. مجیدی خودش هم سکوت اختیار کرده و تمام تمرکزش را برای قهرمانی جام حذفی گذاشته است. در خصوص عملکرد استقلالی‌ها در لیگ برتر و احتمال قهرمانی این تیم در جام حذفی با علی موسوی مهاجم سابق همکلام شدیم.

پرونده لیگ برتر (لیگ بیستم) بسته شد. شما عملکرد استقلال را در این لیگ چطور ارزیابی می‌کنید؟

نام استقلال با قهرمانی عجین شده و هر مقامی غیر اولی برازنده استقلال نیست اما در کل استقلال توانست سوم شود و نتوانست قهرمانی را به هوادارانش تقدیم کند اما تمام نگاه‌ استقلالی‌ها در روزهای اخیر به جام حذفی است و امیدوارم با قهرمانی در این جام هدیه کوچکی به هوادارانشان بدهند.

خیلی‌ها معتقد بودند یکسری دست‌های پشت پرده باعث شده تا استقلال در سال‌های اخیر به قهرمانی نرسد و در سکوی دومی و سومی جا خوش کند! چقدر به موضوع دست‌های پشت پرده معتقد هستید؟ به هرحال یکسری ناداوری‌ها هم علیه استقلال انجام شد.

من نمی‌خواهم بگویم هست یا نیست اما به این معتقدم که استقلال تیم بزرگی است و نباید خودش را لنگ یک پنالتی و آفساید بگذارد. استقلال باید طوری در زمین بازی کند که حتی اگر ناداوری شد و یکسری مسائل پیش آمد بتواند چندین و چند گل بزند و جلوی همه مسائل پشت پرده را بگیرد. زمانی بازیکنان استقلال پشت وانت پیراهنشان را عوض می‌کردند و حتی رختکن برای تعویض لباس نداشتند اما در آسیا هم قهرمان می‌شدند اما بازیکنان فعلی استقلال میلیاردی پول می‌گیرند و بهانه می‌آورند. استقلال همیشه باید بزرگ باشد و فقط به قهرمانی فکر کند.

عملکرد مهاجمان استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟ دیاباته برخلاف فصل پیش که آقای گل شد در این فصل با سه گل اصلاً عملکرد خوبی نداشت!

در کل مهاجمان استقلال بد کار نکردند اما در مورد شخص دیاباته بگویم که فقط خرج روی دست استقلال گذاشت و هیچ کاری نکرد. باید مسئولان استقلال این بازیکنان خارجی را توجیه کنند که اگر بالاترین پول را می‌گیرند باید خوب هم کار کنند این در حالی است که دیاباته در حد قیمتش کار نکرد. این بازیکن سنگین و کند است و فکر نکنم دیگر به کار استقلال بیاید.

اما برخلاف شیخ، مهدی قایدی عملکرد خوبی داشت.

مهدی خوب کار کرد اما چون مکملی در فصل جاری نداشت همیشه می‌خواست خودش تمام کننده باشد.

یعنی خودخواهانه عمل می‌کند؟

بله. البته تقصیری هم ندارد، کسی در کنارش نیست و می‌خواهد دل هواداران را شاد کند. باید یک بازیکن مکمل کنارش باشد تا خودخواهی را کنار بگذارد و نخواهد فقط خودش گل بزند.

اما با توجه به اینکه بازی‌های آسیایی در شهریور ماه است و ممکن است بعد از جام حذفی یکسری از بازیکنان از استقلال جدا شوند، این امکان هست که قایدی از استقلال برود و این تیم بدون چنین بازیکنی مقابل الهلال حاضر شود!

کادرفنی استقلال باید برنامه‌ریزی کند و از مسئولان بخواهد که چنین بازیکنی را برای بازی‌های آسیایی نگه دارند به شخصه اعتقاد دارم که اگر تمام بازیکنان استقلال برای بازی‌های آسیایی حفظ شوند باز هم استقلال به مشکل می‌خورد، چه برسد به اینکه قایدی هم جدا شود. باید استقلالی‌ها برای بازی‌های آسیا حتماً چنین بازیکنی را حفظ کنند.

بعضی‌ها اعتقاد دارند نیمکت استقلال خالی است و فرهاد به یک مشاور در کنار خود نیاز دارد. نظر شما چیست؟

من چنین نظری ندارم. آنالیزورهای ما الکی کنار زمین ژست می‌گیرند و هیچ کمکی نمی‌توانند به مربیان ما بکنند و از آنجایی که فرهاد خودش تصمیم گیرنده است و عادت ندارد از کسی مشاوره بگیرد بهتر است که همینطور به کار خود ادامه دهد.

استقلال بازی با گل‌گهر را در پیش دارد. نظر شما در خصوص این بازی چیست؟

استقلال از نظر اسمی آوازه بلندی دارد و بهترین تیم جام حذفی است پس تیمی مثل گل‌گهر نمی‌تواند برای این تیم مشکل درست کند. فکر می‌کنم استقلال در این جام قهرمان می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج