۱۱۴۳۳۳۲
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

پیوستن آزمون به رم؛ هر ثانیه جدی‌تر می‌شود

پس از اینکه صبح امروز چند رسانه هواداری رم از تمایل این باشگاه به جذب آزمون خبر دادند، حالا کوریره دلا اسپورت و فوتبال ایتالیا نیز این اخبار را تأیید کرده اند.

ورزش سه: صبح امروز بود که دو وب سایت siamolaroma و il Romanista که به اخبار باشگاه رم می پردازند، از تمایل رم برای جذب سردار آزمون خبر دادند و حالا روزنامه معتبر کوریره دلا اسپورت و همچنین وب سایت فوتبال ایتالیا با تأیید این اخبار نوشته اند که آزمون، یکی از گزینه های اصلی جانشینی ادین ژکو است.

کوریره دلا اسپورت با تیتر "رم، از ایکاردی تا آزمون: در اینجا لیستی از اسامی جایگزین ژکو وجود دارد" نوشته است: تیاگو پینتو (مدیر ورزشی رم) قبل از اینکه شرایط نهایی فروش مهاجم بوسنیایی را انجام دهد، می خواهد یک مهاجم مرکزی را پیدا کرده که جای ژکو را بگیرد.

تابستانی دیگر با سر و صدای جدایی ژکو به گوش می رسد اما این بار به نظر می رسد همه چیز جدی و برای آخرین بار است. مهاجم بوسنیایی یک قدم با اینتر فاصله دارد و نراتزوری او را به همراه زاپاتا به جای روملو لوکاکویی که راهی چلسی می شود، انتخاب کرده است. بنابراین از روز جمعه مذاکرات بین ماروتا و مدیر برنامه های ژکو برای یافتن توافق در مورد دستمزد آغاز شد: ۵.۵ میلیون یورو به علاوه پاداش برای دو فصل، پیشنهادی که ژکو نمی تواند آن را رد کند.

پیوستن آزمون به رم؛ هر ثانیه جدی‌تر می‌شود

کوریره دلا اسپورت در ادامه با اشاره به اینکه رم می تواند ایکاردی را به صورت قرضی از PSG جذب کند، به دومین گزینه جالوروسی یعنی آزمون اشاره کرده و نوشته است: آزمون گزینه ای ایده آل خواهد بود. مورینیو او را خیلی دوست دارد و وقتی که در تاتنهام بود، آزمون را برای تیمش می خواست. لیگ برتر روسیه دو هفته پیش آغاز شد و مهاجم 26 ساله ایران در 4 بازی 5 گل به ثمر رسانده است. به همین دلیل، زنیت می خواهد قبل از فکر کردن در مورد فروش او، جانشین مورد نظرش را پیدا کند.

قرارداد آزمون با زنیت در ژوئن 2022 به پایان می رسد. هزینه جذب او 25 میلیون یورو است و رم با دقت به آن فکر می کند. همچنین به نظر می رسد بایرلورکوزن پس از هفته ها مذاکره، این بازیکن را رها کرده و به فکر جذب او نیست. آزمون قیمت بالایی دارد و باشگاه آلمانی تمایل به تمدید قرارداد با آلاریو دارد که قرار بود آزمون جایگزین او شود تا در نهایت مهاجم آرژانتینی در کنار پاتریک شیک بازیکن سابق رم، خط حمله لورکوزن را تشکیل دهند.

پیوستن آزمون به رم؛ هر ثانیه جدی‌تر می‌شود

وب سایت فوتبال ایتالیا نیز با اشاره به توئیتی از جاکوپو آلیپراندی خبرنگار کوریره نوشت: ظاهراً با پیوستن ادین ژکو به اینتر، رم به سردار آزمون مهاجم زنیت سن پترزبورگ به عنوان اولین انتخاب خود نگاه می کند. گزارش های متعددی وجود دارد مبنی بر اینکه ژکو یکی از دو مهاجمی است که تابستان امسال جانشین روملو لوکاکو بازیکن جدید چلسی می شود.

این بدان معناست که جالوروسی به کسی نیاز دارد که در کنار بورخا مایورال و ‏الدور شومورودوف برای این تیم به میدان برود. آزمون اولین نام در لیست رم برای جایگزینی ژکو است، زیرا این باشگاه قبلا و طی چند هفته پیش با این مهاجم ایرانی ارتباط برقرار کرده بود.

پیوستن آزمون به رم؛ هر ثانیه جدی‌تر می‌شود

جاکوپو آلیپراندی خبرنگار کوریره دلا اسپورت در توئیتر خود نوشته است: به نظر می رسد بایرلورکوزن مسیر جذب آزمون را کنار گذاشته است (این تیم آلاریو را حفظ خواهد کرد و با شیک هم تیمی می شود).

مهاجم ایرانی زنیت در 5 بازی ابتدایی خود در این فصل 4 گل به ثمر رسانده است. قرارداد او در تابستان سال 2022 به پایان می رسد با ارزش تقریبی 25 میلیون
تماس ها با رم برقرار شده است.

وب سایت romanews نیز نوشته است: در حالی که ادین ژکو چمدانی در دست دارد و به سمت اینتر حرکت می کند، رم فقط چند روز قبل از شروع فصل جدید به دنبال یافتن جانشین مناسب برای مهاجم بوسنیایی خود است. مشخصات بازیکنان مورد نظر تیاگو پینتو متفاوت است و اکنون آزمون به آنها اضافه می شود. مورینیو قبلا در زمان حضور در تاتنهام، این بازیکن را پسندیده بود.

به هر حال به نظر می رسد کار پیوستن ادین ژکو به اینتر تمام شده باشد و طی ساعات گذشته، چندین نشریه معتبر ایتالیایی از علاقه جدی رم به آزمون خبر داده اند. باید دید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • موسوی( پرسپولیس کبیر را عشقه)

      شرط میبندیم ؟؟؟؟

    • خوزستانی ام

      بابا این کشت مارو هر سال اینقدی مینویسن که اقا داره میره بارسا امضا کرد بعد نه نه صلاح دونسته بمونه روسیه بس کنید این همه بازارگرمی

    • بدون نام

      و بازهم زنیت سن‌ پترزبورگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج