۱۱۴۴۶۶۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

علم‌الهدی: ماسک نزدن چند جوان، شهامت نیست

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اینکه عده‌ای جوان دور هم می‌نشینند و ماسک نمی‌زنند و می‌گویند شهامت داریم این شهامت نیست.

تسنیم: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اینکه عده‌ای جوان دور هم می‌نشینند و ماسک نمی‌زنند و می‌گویند شهامت داریم این شهامت نیست.

علم‌الهدی: ماسک نزدن چند جوان، شهامت نیست

علم‌الهدی:

* امر به معروف و نهی از منکر، وظیفه‌مندی است و مردم‌‌آزاری نیست که متاسفانه برخی این گونه تصور کرده‌اند.

* نهی از منکر برای جلوگیری از منکرات است و اگر نمی‌توانید جلوی منکر را بگیرید اعلام ناخوشایندی کنید و این اقلی‌ترین نهی از منکر است. منکر در هر زمانی به یک شکل خاص است؛ گاهی اوقات در جامعه منکراتی برحسب شرایط روز شکل می‌گیرد؛ امروزی که جامعه ما گرفتار این ویروس ناپاک است، منکر در جامعه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

* اگر بنا شد این ماسک زدن به عنوان یک ضرورت رعایت شود، ماسک نزدن منکر و حرام است. کارشناس متخصص می‌گوید این کار تو به دیگران ضرر می‌زند و اضرار به غیر جایز نیست و حرام است. اینکه عده‌ای جوان دور هم می‌نشینند و ماسک نمی‌زنند و می‌گویند شهامت داریم این شهامت نیست بلکه تجاهر به معصیت است و اگر نهی از منکر نکنید، شما بی‌تفاوت در برابر معصیت و گناه هستید.

* عزیزان ما در عرصه‌های مختلف مسئولیت نظامی، امنیتی و انتظامی باید در حفظ پروتکل‌های بهداشتی در تمام اصول جامعه هم مراقبت کنند و هم فعال برخورد کنند. دائم می‌گویند حرم شلوغ است؛ مگر مترو و ون شلوغ نیست؟ هیچکس هم کنترل نمی‌کند. مگر قطار شهری و اتوبوس قابل کنترل نیست؟ هم از نظر قطار شهری و هم اتوبوس‌ها در وضعیت وفوری هستیم. تعداد قطار شهری و اتوبوس را بیشتر کنند و مامور در اتوبوس و قطار شهری برای فاصله‌گذاری قرار دهند.

* مسئولان ما در اجرای امور بهداشتی باید کمک و مراقبت و دقت کنند. باید از کادر درمان و قشر پرستار تشکر کنم که عرصه‌های ایثارگری و فداکاری را در بیمارستان‌ها به منصه ظهور رساندند و با همت و ایثار و فداکاری در حال خدمت هستند و کنار این عزیزان، بسیج قهرمان جامعه پزشکی حضور دارد که با تمام توان پای خدمت آمده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج