۱۱۴۴۸۴۲
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

ترخیص فوری ۴۰ محموله حامل سرم از مرز بازرگان

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از ترخیص فوری ۴۰ محموله حامل سرم از مرز بازرگان با صدور دستور قضایی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از ترخیص فوری ۴۰ محموله حامل سرم از مرز بازرگان با صدور دستور قضایی خبر داد.

ناصر عتباتی افزود: در سه روز گذشته۴۰ تریلی حامل سرم از مرز بازرگان ترخیص و دستورات قضایی لازم برای اقدامات فوق العاده و خروج خارج از نوبت صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: دادستان ماکو اقدامات قضایی را انجام داده است و همین روند به مرور در چند روز آینده ادامه دارد که در نتیجه آن، کامیون‌ها در حال بارگیری و انتقال به مراکز توزیع هستند.

روز گذشته -جمعه- نیز علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان از ترخیص فوری محموله بزرگ مواد اولیه تولید سرم از بندر شهید رجایی بندرعباس با دستور ویژه قضایی و برای تأمین نیاز کشور خبر داد.
صالحی با اشاره به اخبار مربوط به کمبود سرم در مراکز درمانی کشور به ویژه برای استفاده بیماران کرونایی و درخواست صنایع تولید سرم برای ترخیص محموله بزرگ مواد اولیه موجود در بندر شهید رجایی بندرعباس، اعلام کرد: دستور ویژه قضایی برای ترخیص فوری این محموله و انتقال آن به صنایع تولید سرم، صادر شده و در نتیجه آن، کامیون‌ها در حال بارگیری و انتقال این محموله به واحدهای تولید سرم است.

سعید عمرانی معاون دادستان کل کشور هم پنجشنبه شب در بازدید شبانه از سوله‌ها و سردخانه‌های دپوی مواد اولیه سرم در حوزه شماره ۲ اداره گمرکات فرودگاه بین المللی امام خمینی ( ره) اظهارداشت: باید شاهد ترخیص یکسره و بی معطلی مواد اولیه سرم سازی از گمرک کشور به سمت بازار هدف باشیم، اما در این انبارها داروهای متراکمی که بعضاً پیش زمینه ساخت داروهای کرونا دارند مشاهده می شود و دلیل باقی ماندن این داروها معلوم نیست.

عمرانی با تاکید بر ترخیص هرچه سریع‌تر کالاهای تولید داروهای کرونا موجود در گمرک در خصوص دپوی مواد اولیه دارویی در گمرک، گفت: ترخیص نشدن کالاها همراه با سوءنیت نبوده، بلکه مشکلات اداری داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نگه داشتین تا قیمت رو ببرین بالا ... .نونی که از این راه سر سفره بیاد ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج