۱۱۴۶۶۹۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شکار یک ستاره با دلار‌های نفتی!

احمد نوراللهی که از لیگ چهاردهم در ترکیب تیم پرسپولیس حضور داشت، سرانجام پس از پایان قراردادش تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و به شباب الاهلی امارات پیوست.

روزنامه خراسان: احمد نوراللهی که از لیگ چهاردهم در ترکیب تیم پرسپولیس حضور داشت، سرانجام پس از پایان قراردادش تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و به شباب الاهلی امارات پیوست. در هفته‌های گذشته ایجنت نوراللهی مذاکرات بسیار زیادی با مدیران پرسپولیس داشت اما پیشنهاد حداقلی مدیران باشگاه و سقف قرارداد سرخ‌پوشان سبب شد تا توافقی برای تمدید قرارداد صورت نگیرد.

دلیل جدایی

طبق ادعای باشگاه پرسپولیس و به نقل از سایت رسمی این باشگاه، نوراللهی چند روز قبل به تنهایی به دفتر باشگاه آمد و با جعفر سمیعی مذاکره کرد. او به دنبال رشد تقریبا ۳ برابری رقم قراردادش نسبت به فصل قبل بود و باشگاه با پیشنهادات و خواسته‌های این بازیکن موافقت کرد. طبق آخرین اخبار رسیده از باشگاه پرسپولیس آخرین رقم پیشنهادی سرخ‌ها برای تمدید قرارداد با نوراللهی به ۲۰میلیارد تومان می‌رسید اما شماره ۸ محبوب این تیم درنهایت تصمیم گرفت به پیشنهاد تیم اماراتی پاسخ مثبت بدهد. گفته می‌شود احمد نور با قرارداد ۲ ساله‌ای که با تیم اماراتی بسته حدود ۲میلیون و ۵۰۰هزار دلار دریافت خواهد کرد. اگر میانگین دریافتی نوراللهی در امارات را سالی یک میلیون و ۲۵۰هزار دلار در نظر بگیریم قرارداد او در سال به مبلغی بالغ بر ۳۴میلیارد تومان خواهد رسید و همین اختلاف قابل توجه و البته پرداختی مرتب و بدون تاخیر تیم اماراتی باعث شد تا شماره ۸ پرسپولیس درنهایت تصمیم به جدایی از جمع سرخ‌ها بگیرد.

بازگشت ایرانی‌ها بعد از 8 سال

نوراللهی درنهایت قراردادش با شباب الاهلی را امضا کرد تا پس از ۸ سال یک بازیکن ایرانی به لیگ امارات ملحق شود؛ لیگی که با تغییر نام از خلیج جعلی، امکان خرید بازیکنان ایرانی را پیدا کرده است. این در حالی است که آخرین بازیکن محمدرضا خلعتبری بود که در عجمان حضور داشت.

روزهای درخشان احمد نور

احمد نوراللهی ۶ فصل پیراهن پرسپولیس را برتن داشت و به خصوص در ۳ سال اخیر جزو بازیکنان کلیدی این تیم بود و به قهرمانی‌های متوالی این تیم کمک کرد و در ۳ سال بیش از ۱۰۰ بازی انجام داد. او گلزنی در دربی را تجربه کرد و همچنین در ۴ قهرمانی لیگ برتر نیز همراه پرسپولیس بود. نوراللهی در ۲ فینال آسیا به میدان رفت و البته از رسیدن به جام قهرمانی بازماند. با جدایی نوراللهی، پرسپولیس خلأ هافبک‌دفاعی را در ترکیب خود حس می‌کند و با حضور کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک بازیکنی روی نیمکت نخواهد بود و باید دید مدیران باشگاه چه تصمیمی در این باره خواهند گرفت. پرسپولیس این فصل محمدحسین کنعانی‌زادگان را هم از دست داد و حالا دومین بازیکن کلیدی خود را هم جداشده می‌بیند و احتمال دارد شهریار مغانلو نیز به سومین بازیکن جداشده تبدیل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج