۱۱۴۹۰۶۶
۵۰۶۴
۵۰۶۴
پ

خوشحالی ثریا قاسمی از بازی در یک سریال

ثریا قاسمی بازیگر سریال «کلاه پهلوی» گفت: وضعیت عمومی با توجه به شیوع کرونا آن هم نوع جهش‌یافته آن که بسیار مسری و خطرناک است بنابراین باید هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرد. با این وجود من فعالیت و کار کردن را بیشتر دوست دارم و امید دارم شرایط زندگی و کار با واکسیناسیون سراسری بهتر و مناسب‌تر هم شود.

خبرگزاری میزان: ثریا قاسمی بازیگر سریال «کلاه پهلوی» گفت: وضعیت عمومی با توجه به شیوع کرونا آن هم نوع جهش‌یافته آن که بسیار مسری و خطرناک است بنابراین باید هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرد. با این وجود من فعالیت و کار کردن را بیشتر دوست دارم و امید دارم شرایط زندگی و کار با واکسیناسیون سراسری بهتر و مناسب‌تر هم شود.

خوشحالی ثریا قاسمی از بازی در یک سریال

ثریا قاسمی در عرصه بازیگری گفت: با وجود شرایط کرونایی مشغول بازی در پروژه‌ای هستم که در حال حاضر نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم. در زمان شیوع کرونا هم مشغول فعالیت بودم و فیلم و سریال‌هایی را بازی کردم و خدا را شکر تا امروز مشکل خاصی نداشتم و همکاران و دوستان موارد بهداشتی را به طور کامل رعایت می‌کنند.

وی در همین راستا افزود: کار کردن در شرایط نامناسب کرونایی گرچه سخت‌تر از زمانهای عادی است اما به هر حال با وجود اتفاقات تلخ زندگی جریان دارد و باید با امید و انگیزه به راه خود ادامه داد.

این بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون درباره سریال «زندگی زیباست» گفت: خوشحالم مجموعه تلویزیونی «زندگی زیباست» بالاخره پخش شد و با عده‌ای جوان با انگیزه و تئاتری در این مجموعه همکاری داشتم. به علت حجم کار و بازی در فیلم و سریال‌ها وقت نکردم سریال «زندگی زیباست» را تماشا کنم و دوست داشتن و نداشتن من مهم نیست، گرچه حتما نقش و فیلمنامه را دوست داشتم که قبول کردم بازی کنم، اما امیدوارم مردم این مجموعه را دوست داشته باشند. مخاطب اصلی هر فیلم و سریالی مردم هستند و نظر آن‌ها اهمیت بیشتری دارد.

ثریا قاسمی خاطرنشان کرد: وضعیت عمومی با توجه به شیوع کرونا آن هم نوع جهش‌یافته آن که بسیار مسری و خطرناک است بنابراین باید هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرد. با این وجود من فعالیت و کار کردن را بیشتر دوست دارم و امید دارم شرایط زندگی و کار با واکسیناسیون سراسری بهتر و مناسب‌تر هم شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج