۱۱۴۹۳۹۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

واکنش درستکار به رفیق‌بازی در تیم‌ملی!

سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید دستیارانی انتخاب کرده که به روز هستند.

خبرآنلاین: پژمان درستکار که جانشین غلام محمدی شد، پیش از رقابت های جام جهانی نروژ به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که خلاصه‌ای از حرف‌هایش را می‌خوانید:

*فدراسیون کشتی اعتقاد دارد باید خون تازه در بحث مربیگری در کشتی جریان باشد. ما همین طوری مربیان را انتخاب نکردیم، مربیانی انتخاب کردیم که به روز هستند و در مباحث فنی می‌توانند به کشتی گیران کمک کنند. ۳ مربی را موقت آوردیم تا ببینیم چه می‌شود.

*برای نخستین بار مسابقات جهانی ۶۰ روز بعد از المپیک برگزار می‌شود. از نظر برنامه ریزی کار را سخت می‌کند. ما با ۳ دسته رو به رو هستیم؛ بچه هایی که مدال گرفتند مانند یزدانی و زارع که می‌دانید چقدر فشار روی آنها بوده است. گروه دوم جوانان که ۲۷ مرداد مسابقات شان به پایان رسید، دسته سوم در ۶ وزن مسابقه انتخابی داشتیم به همین دلیل طراحی برنامه برای ما سخت تر بود.

*۳۵ روز تا مسابقات زمان باقیست و از دوستان مشاوره می‌گیرم. من نمی‌توانم قول خاصی بدهم چون ترکیب تیم‌ها مثل امریکا و روسیه مشخص نشده. نمی‌دانیم شرایط چطور است اما قول می‌دهم با کمترین خطا نسبت به طراحی تمرین در مسابقات شرکت کنیم. تیم پوست اندازی کرده، به این جوانان امیدوارم.

*برای من کار در تیم ملی بداستقبالی شروع شده اما هر کسی می‌تواند اظهارنظری کند. دبیر در این باره کامل صحبت کرده است. او آبروی خود و کشتی را از هر چیزی ارجح می‌داند.

*حضور من در تیم ملی بحث رفیق بازی نبود چون می دانم آبروی کشتی برایش مهم است. وقتی می‌آمدم یک چیز مد نظر داشتم آن هم معامله با خدا بود. خدمت کردن در تیم ملی افتخاری است. این شرایط را پیش بینی می‌کردم، چند نفر تماس گرفتند تا برای جمع بندی به من کمک کنند.

*هم با صادق گودرزی هم کمیل قاسمی تماس گرفتم. کمیل در جایی مشغول بود و صادق هم مشکلات شخصی و خانوادگی داشت.

*آقای دبیر جلسه ای با واعظ موسوی داشت و بناست روانشناسی در کنار تیم مستقر شود.

*اگر می‌خواهیم حسن را از تیلور فراری دهیم باید صورت مسئله را پاک کنیم! نباید به آن مثل یک فاجعه نگاه کنیم اگر آن ۱۹ ثانیه مدیریت می‌شد حسن هم طلا می‌گرفت. از دوستان می‌خواهم بزرگنمایی نکنند. احساس می‌کنم او توانایی خوبی دارد و پله پله بهتر می‌شود.

*من در حالت کلی با اردوی طولانی مدت مخالفم. اگر حسن یزدانی در طول سال در جویبار تمرین کند یا سایر بچه ها هم همین طور، این به رشد کشتی کمک می‌کند اما برای مسابقات نروژ شرایط خاص است و زمان کمی داریم. با توجه به جلساتی که گذاشتیم اگر ۳-۴ روز فرصت دهیم بچه ها بروند و برگردند یک فرصت تمرین را از دست خواهیم داد بنابراین تا نروژ اردوها برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج