جاباما
۱۱۵۰۴۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چرا انتقال ژائو فلیکس به بارسلونا منتفی شد؟

به نظر می‌رسید ژائو فلیکس در آستانه انتقال به بارسلونا قرار داشت، اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد.

ورزش سه: آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی برای بارسلونا بسیار پر سر و صدا سپری شد. به یک باره گفته شد که ستاره فرانسوی بلوگرانا یعنی آنتوان گریزمان بعد از انتقاداتی که طی هفته های اخیر نسبت به عملکرد او مطرح شده بود در آستانه جدایی قرار گرفته و قصد دارد به تیم سابق خود یعنی اتلتیکو مادرید بازگردد.

در این بین رسانه‌های اسپانیایی و کاتالانی گزارش دادند که ممکن است دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکومادرید برای معاوضه آنتوان گریزمان و ژائو فلیکس با یکدیگر به توافق برسند. با این حال چنین اتفاقی رخ نداد و فقط گریزمان در آخرین لحظات نقل و انتقالات تابستانی به اتلتیکو مادرید بازگشت تا بارسا به سراغ جذب لوک دی یونگ برای جانشینی ستاره فرانسوی برود.

اما انتقال ستاره پرتغالی به نوکمپ در حالی منتفی شد که به نظر می رسید توافقات در این زمینه بین بارسلونا و اتلتیکومادرید صورت گرفته اما در آخرین لحظات حضور فلیکس در نوکمپ منتفی شد. اسپورت گزارشی در این باره منتشر کرده و مدعی شده که حتی سرمربی اتلتیکو یعنی دیه‌گو سیمئونه نیز موافقت خود را برای انتقال فلیکس به بارسا اعلام کرده بود اما در آخرین لحظه گیل مارین، مدیر اجرایی تیم مادریدی، با این انتقال مخالفت کرده و نهایتاً ستاره پرتغالی در واندا متروپولیتانو ماندگار شده است.

البته در سمت دیگر فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر ایتالیایی مدعی شده که اتلتیکو از همان ابتدا هیچ قصدی برای فروش ژائو فلیکس نه به بارسا و نه به تیم دیگری نداشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج