۱۱۵۲۰۱۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

وحید امیری باید اخراج می‌شد

کارشناس داوری ایران معتقد است روند کنونی برخورد بازیکنان تیم ملی ایران با داوران می‌تواند پیامد‌های منفی در ادامه رقابت‌های انتخابی نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ داشته باشد.

خبرگزاری مهر: کارشناس داوری ایران معتقد است روند کنونی برخورد بازیکنان تیم ملی ایران با داوران می‌تواند پیامدهای منفی در ادامه رقابت‌های انتخابی نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ داشته باشد.

تیم ملی فوتبال ایران در حالی مقابل عراق با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید که برای نخستین‌بار در دیدارهای رسمی ملی‌پوشان ایران داور ویدئویی حضور داشت. قضاوت داوران چینی در این دیدار چندان مشکل‌ساز نبود تا داور ویدئویی نیز تصمیمات آنها را تائید کند.

علی خسروی درباره عملکرد این داور گفت: به نظرم بازی سختی برای داوران چینی نبود. آنها در تمامی موارد خیلی خوب عمل کردند. نحوه قضاوت داور به گونه‌ای بود که می‌خواست تمام بازیکنان در زمین بمانند وگرنه وحید امیری می‌توانست اخراج شود.

پیشکسوت داوری فوتبال ایران تأکید کرد: متأسفانه در دو بازی اخیر با وجود اینکه برنده میدان بودیم، اما فن و شیوه صحبت کردن با داور را اصلاً رعایت نمی‌کردیم. در هر دو بازی باید اخراجی می‌دادیم چون خطاهای غیرفنی داشتیم اما شانس آوردیم که داوران برخورد دیگری داشتند.

وی در خصوص استفاده از VAR اظهار داشت: بدون‌شک بازیکنان نیاز به گذراندن دوره‌های داوری دارند. سیستم داور ویدئویی بسیار متفاوت با تصمیم‌گیری‌های لحظه‌ای داور اصلی در داخل زمین است، اما تأثیرگذاری‌اش در همین تصمیمات می‌تواند خطرناک باشد.

خسروی در ادامه یادآور شد: متأسفانه در بازی تیم ملی ایران با عراق شاهد بودیم که تمام بازیکنان همراه با علیرضا جهانبخش که کاپیتان تیم بود، به داور اعتراض می‌کردند. کسی حق ندارد به داور اعتراض کند که کارت به حریف بدهد؛ چنین رفتارهایی در ذهن داور می‌ماند و وقتی ببیند استقلال داوری‌اش زیر سوال رفته، تصمیم متفاوتی می‌گیرد.

پیشکسوت داوری فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که توانستیم بدون اخراجی، دو بازی مهم مقابل سوریه و عراق را با برد پشت سر بگذاریم؛ امیدوارم با بینش بازیکنان تیم ملی ایران بتوانیم با کمترین مشکل به جام‌جهانی قطر صعود کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بلانسبت آقای کارررررررشناس

    • بدون نام

      خوبه تو داور بازی نبودی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج