جاباما
۱۱۵۲۰۲۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تمجید فیفا از پیروزی تیم فوتبال ایران مقابل عراق

سایت فدراسیون جهانی فوتبال، شکست پُرگل عراق را گام بلند شاگردان دراگان اسکوچیچ در راه صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ دانست.

خبرگزاری میزان: سایت فدراسیون جهانی فوتبال، شکست پُرگل عراق را گام بلند شاگردان دراگان اسکوچیچ در راه صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ دانست.

سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) درخصوص پیروزی ۳ بر صفر تیم ملی ایران مقابل عراق در دور انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نوشت: هر زمان که این دو رقیب همسایه دیرین با هم روبرو می‌شوند، تقابلی دشوار و جنگنده دارند. این شرایط، اما این بار وجود نداشت و عراق شکست سنگینی در دوحه متحمل شد. تیم ملی ایران با پیروزی ۳ بر صفر مقابل عراق در سومین تقابل دو تیم در دور مقدماتی جام جهانی قطر، گام بلندی در راه صعود به جام جهانی برداشت.

علیرضا جهانبخش در سومین دقیقه توانست ایران را پیش بیاندازد؛ سپس مهدی طارمی از فاصله نزدیک اختلاف را دوبرابر کرد و علی قلی‌زاده در آخرین دقیقه، تیر خلاص را زد تا ایران پیروزی مهمی به دست بیاورد. این تیم در هر دو مسابقه خود پیروز شد و جهانبخش در هر دو بازی گلزنی کرد تا ایران به صدر جدول گروه A برسد. مهاجم تیم ملی ایران با زدن گل پیروزی‌بخش مقابل سوریه در بازی اول، تیمش را از تساوی در این مسابقه نجات داد.

ایران به عملکرد بی‌نقص خود تحت هدایت دراگان اسکوچیچ ادامه داد و پیروزی‌های متوالی خود را با مربی کروات به عدد ۹ رساند. اسکوچیچ که یک سال و نیم پیش جانشین مارک ویلموتس شد، اخیراً دوران بازیابی خود را از ویروس کرونا پشت سر گذاشت. استرالیا هم به اولین تیمی تبدیل شد که به ۱۰ پیروزی متوالی در یک دوره از مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج