۱۱۵۲۵۳۳
۵۰۶۱
۵۰۶۱
پ

سلکشن (۱۰)؛ رخداد‌هایی که بهتر است بدانید!

به رسم هر آدینه، مهم‌ترین اتفاقات دنیای فناوری در هفته گذشته را با هم مرور می‌کنیم.

برترین‌ها: به رسم هر آدینه، مهم‌ترین اتفاقات دنیای فناوری در هفته گذشته را با هم مرور می‌کنیم.

این دوقلو برای اولین بار، با هم روبرو شدند!

طی یک عمل جراحی ۱۲ ساعته در اسرائیل با همکاری متخصصان زیادی از سراسر جهان، دو خواهر که از پشت سر به هم چسبیده بودند، جدا شدند. این دوقلو پس از یک سال توانستند با یکدیگر روبه‌رو شوند.

این جراحی نادر تاکنون ۲۰ بار در جهان انجام شده است.

سلکشن (۱۰)؛ رخداد‌هایی که بهتر است بدانید!

طرح هواپیمای جدید «ایرباس» با بدنه‌ی شیشه‌ای

شرکت هواپیمایی «ایر باس» با ارائه طرح جدید هواپیمای خود، قصد دارد سفری به یادماندنی و متفاوت‌تر از همیشه را برای مسافرانش در آینده به ارمغان بیاورد.

سلکشن (۱۰)؛ رخداد‌هایی که بهتر است بدانید!

ماشین هیجان‌انگیزِ سری جدید جیمز باند

مجموعه فیلم‌های جیمز باند سالهاست که طرفداران زیادی دارد. شخصیت‌های اصلی این فیلم معمولا زبانزد خاص و عام می‌شوند. جیمز باند معمولا ماشین‌های لوکس و روباز سوار می‌شود. اما در فیلم جدید No Time To Die ماشین جیمز باند متفاوت‌تر از قبل انتخاب شده است.

سلکشن (۱۰)؛ رخداد‌هایی که بهتر است بدانید!

پس از مدت‌ها انتظار، زمان پخش جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های جیمز باند به نام No Time To Die مشخص شد. به زودی شاهد فیلم هیجان‌انگیز جیمز باند خواهیم بود.

لندروور Defender V8 Bond Edition برای حضور در این فیلم معرفی شده است. تیم لندروور این موفقیت را جشن گرفت و از اینکه این خودرو به عنوان خودروی جیمز باند انتخاب شده، ابراز خوشحالی کرد.

سلکشن (۱۰)؛ رخداد‌هایی که بهتر است بدانید!

ظاهر Bond Edition از مدل Defender ۱۱۰ الهام گرفته شده است. به دلیل علاقه شدید جیمز باند به رنگ مشکی، این خودرو به رنگ مشکی کربنی در فیلم ظاهر خواهد شد.

فقط ۳۰۰ نمونه از مدل Defender V۸ Bond Edition ساخته خواهد شد که همه آنها برای وفاداران لندروور و طرفداران سرسخت ۰۰۷ ساخته شده‌اند.

سلکشن (۱۰)؛ رخداد‌هایی که بهتر است بدانید!

قیمت ماشین جیمز باند 115 هزار و9507 دلار خواهد بود.

متفاوت‌ترین لپ‌تاپ با امکاناتی خاص برای نمایشگر

در شرایطی که لپ تاپ ها به واسطه ویژگی قابل حمل بودن خود بسیار مورد توجه هستند، اما اغلب محصولات چندان ارگونومیک محسوب نمی شوند. شما می توانید یک دستگاه باریک، سبک وزن و قابل حمل یا دستگاهی با طراحی ارگونومیک‌تر که عوامل و نسبت های انسانی را در طراحی خود مد نظر قرار داده است را ارائه کنید. اما این شرایط با معرفی نِک‌بوک (NeckBook)، یک طرح مفهومی از لپ تاپی با نمایشگر قابل تنظیم، به چالش کشیده شده است.

سلکشن (۱۰)؛ رخداد‌هایی که بهتر است بدانید!

گوشت خوک در یک آزمایشگاه چینی تولید شد

یک شرکت نوپای چینی که در آزمایشگاه گوشت خوک تولید کرده، می‌گوید قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ میلادی محصولات خود را با قیمتی قابل رقابت با گوشت سنتی به بازار عرضه کند.

این شرکت استارت‌آپ به نام سل‌ایکس مجموعه‌ای از گوشت‌های تولیدشده آزمایشگاهی را در نمایشگاه عرضه کرد و از شرکت‌کنندگان و افرادی که در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده‌اند، خواست که یکی از آنها را بچشند.

سلکشن (۱۰)؛ رخداد‌هایی که بهتر است بدانید!

روز جمعه سوم سپتامبر یکی از محصولات سل‌ایکس عرضه شد که در آزمایشگاهش در شانگهای از کشت ماهیچه خوک سیاه چینی ساخته شده است.

سل‌ایکس یکی از ده‌ها شرکت استارت‌آپ در جهان است که تلاش دارد در بازار گوشت در دهه‌های آینده جا باز کند.
بانک بارکلیز بریتانیا، پیش‌بینی کرده ارزش بازار جایگزین‌های گوشت در دهه آینده به ۱۴۰ میلیارد برسد که معادل ده درصد ارزش ۱.۴ تریلیون دلاری صنعت گوشت جهان است.

سلکشن (۱۰)؛ رخداد‌هایی که بهتر است بدانید!

گوشت آزمایشگاهی می‌تواند تاثیرات منفی زیست محیطی پرورش حیوانات را به طور چشمگیری کاهش دهد ضمن آنکه از گسترش بیماری‌های دامی نیز می‌کاهد. هرچند بعضی از دانشمندان درباره همه دستاوردهای "مثبت" آن تردید دارند.

چین یکی از بزرگ‌ترین مصرف‌کننده‌های گوشت در دنیاست. این کشور در سال گذشته میلادی ۸۶ میلیون تن گوشت مصرف کرد که حدود ۳۰ درصد کل تقاضای گوشت در جهان است.

بازی Marvel's Spider-Man ۲ معرفی شد

سونی در رویداد پلی استیشن شوکیس 2021 دنباله بازی Marvel's Spider-Man را برای پلی استیشن 5 معرفی کرد. در جریان رویداد جدید سونی، از جدیدترین ساخته اینسامنیاک گیمز رونمایی شده و اولین تریلر این بازی شاهد حضور همزمان مرد عنکبوتی و مایلز مورالز بودیم و در پایان شخصیت شرور و منفی ونوم به نمایش گذاشته شد.

بازی Marvel's Spider-Man 2 در سال ۲۰۲۳ به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. قسمت اول بازی Marvel's Spider-Man در سال ۲۰۱۸ برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد. این بازی بعدها به یکی از موفق‌ترین آثار اینسامنیاک و سونی در پلتفرم پلی استیشن تبدیل شده و موجب شد تا سونی در سال ۲۰۱۹ استودیوی سازنده آن را تصاحب کند. اینسامنیاک حدود ۲۰ سال بود که برای پلی استیشن مجموعه بازی‌های مهمی را توسعه می‌داد.

قسمت اول بازی اسپایدرمن، پیتر پارکر را در مقابل دشمنان زیادی مثل دکتر اختاپوس و گروه ۶ خبیث قرار می‌دهد. در طول داستان بازی، مرد عنکبوتی با Mister Negative مواجه می‌شود؛ شخصیتی نسبتاً جدید که در سال ۲۰۰۷ معرفی شده بود. در پایان قسمت اول بازی شاهد ویدیویی بودیم که به قسمت بعدی بازی و دشمنان احتمالی اسپایدرمن اشاره می‌کرد.

بعد از آن بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales معرفی شد که به‌عنوان یک بازی مستقل برای PS4 و PS5 منتشر شد. این بازی هم به یکی دیگر از آثار انحصاری موفق پلی استیشن تبدیل شده و سونی را بیش‌ازپیش برای توسعه‌ی این مجموعه متقاعد کرد. بازی اسپایدرمن سال ۲۰۱۸ تا به امروز بیش از ۲۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است و نسخه‌ی مایلز مورالز نیز تنها در سال ۲۰۲۰ بیش از ۴ میلیون نسخه فروخت.

تریلر رونمایی Marvel's Spider-Man ۲

سلکشن (۱۰)؛ رخداد‌هایی که بهتر است بدانید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج