۱۱۵۲۶۴۰
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

تراکتورِ زنوزی، محله برو و بیا

تراکتور که تحت مالکیت زنوزی از دوران بریز و بپاش فاصله گرفته و حالا بدهی فراوانی دارد، فصل قبل با منصوریان کار را شروع کرد و بعد از فقط پنج هفته نوبت به تغییر رسید و مسعود شجاعی کاپیتان تیم موقتا سرمربیگری را هم برعهده گرفت. در ادامه رسول خطیبی سرمربی پرشور‌ها شد، ولی او هم مدت زیادی نماند تا چهارمین تغییر فصل هم انجام شده و فیروز کریمی به‌عنوان سرمربی انتخاب شود.

فرهیختگان: همین چندوقت پیش بود که فراز کمالوند به‌عنوان سرمربی جدید تراکتور انتخاب شد و به پرشورها وعده قهرمانی داد؛ «این تیم به لطف خدا به دست من به لیگ برتر آمد و به لطف خدا با دست من قهرمان می‌شود. اگر من در پایان سال دوم تراکتور را قهرمان نکردم از مربیگری خداحافظی می‌کنم. هر چیزی گفتم عمل کردم. الان هم می‌گویم که این کار را می‌توانم بکنم پس باید حوصله کنند. این ساختمان را باید بکوبم و از نو بسازم.»

اوضاع اما آنقدر آشفته و ناامیدکننده شد که کمالوند فهمید با این روند شاید فصل دوم تیمش اصلا در لیگ برتر نباشد که بخواهد قهرمان شود پس بی‌توجه به ادعایش مبنی‌بر عمل کردن به حرف‌هایش تصمیم گرفت تراکتور را در آستانه بازی حساس آسیایی با النصر عربستان رها کرده و استعفا کند. از آنجاکه در فوتبال ما هم همیشه گزینه‌های بیرون مانده آماده تیم گرفتن هستند بلافاصله فیروز کریمی که خودش هم فصل گذشته سابقه هدایت تراکتور را داشت دوباره سرمربی پرشورها شد.

تراکتور که تحت مالکیت زنوزی از دوران بریز و بپاش فاصله گرفته و حالا بدهی فراوانی دارد، فصل قبل با منصوریان کار را شروع کرد و بعد از فقط پنج هفته نوبت به تغییر رسید و مسعود شجاعی کاپیتان تیم موقتا سرمربیگری را هم برعهده گرفت. در ادامه رسول خطیبی سرمربی پرشورها شد ولی او هم مدت زیادی نماند تا چهارمین تغییر فصل هم انجام شده و فیروز کریمی به‌عنوان سرمربی انتخاب شود.

حالا و درحالی که هنوز فصل جدید شروع نشده تراکتور دو تغییر دیگر را هم تجربه کرده و با این روند هیچ بعید نیست که بعد از بازی با النصر و پیش از شروع فصل جدید کریمی هم جای خود را به مربی دیگری بدهد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرسپولیس و استقلال بدهیش از تراکتور بیشتر ه چطور نقل انتقالات اونها بسته نشد ،،،اما نقل انتقالات تراکتور بسته شد،این کجاش عدالته ،،،،،،اقای خادم خان،،،،

      پاسخ ها

      • کماندار

        آفرین

      • بدون نام

        تو اصن بدهی تراکتور چقدره؟
        اصن صفراشو نمیتونی بشماری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج