۱۱۵۳۳۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

جدیدترین آمار فروش فیلم‌ های روی پرده

آخرین آمار فروش فیلم‌های در روی پرده در حالی اعلام شد که آمارها حکایت از افزایش فروش فیلم‌های مسعود کیمیایی و مهشید افشارزاده دارد.

خبرگزاری فارس: طبق اعلام مهدی صباغ‌زاده مدیرعامل شرکت پخش نیمروز فیلم سینمای «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» با در اختیار داشتن ۳۳ سینما در کشور مجموعاً ۲۶۰ میلیون تومان فروش کرده که ۲۱۰ میلیون در تهران و ۵۰ میلیون در سهم فروش این فیلم در شهرستان‌ها تا پایان روز پنج‌شنبه ۲۲ خرداد بوده است.

همچنین براساس اعلام امیر قطبی از دفتر بخش فیلمیران فیلم سینمایی «متروپل» به کارگردانی مسعود کیمیایی با در اختیار داشتن ۴۵ سالن سینما و ۲۸۵ میلیون تهران و ۱۳۵ میلیون در شهرستان و مجموعا ۴۲۰ میلیون تومان فروش کرده است.

همچنین طبق اعلام سعید خانی از دفتر پخش نسیم صبا فیلم سینمایی «۵۰ قدم آخر» به کارگرداین کیومرث پوراحمد و در اختیار داشتن ۱۴ سالن شامل ۱۰ سینما در تهران و ۴ سینما در شهرستان‌ها، ۲۶ میلیون تومان در تهران و ۸ میلیون تومان در شهرستان و در مجموع ۳۴ میلیون تومان فروش کرده است.

طبق اعلام محمدرضا صابری مدیرعامل شرکت تولید و پخش نورتابان، فروش فیلم سینمایی «پنج ستاره» با در اختیار داشتن ۶۶ سینما از ۶۰۰ میلیون تومان گذر کرد و این فیلم با در اختیار داشتن ۲۲ سینما در تهران و ۴۴ سینما در شهرستان‌ و فروش ۲۲ میلیونی روز پنج‌شنبه در مجموع ۶۲۰ میلیون تومان فروش کرده است.

همچنین طبق اعلام حبیب اسماعیلی مدیرعامل شرکت رسانه مولود فیلم سینمایی «زندگی جای دیگری است» با وجود از دست دادن سینما سرگروه همچنان ۴۰ سینما در کشور در اختیار دارد که فروش این فیلم در تهران ۴۸۸ رمیلیون تومان و در شهرستان ۱۴۰ میلیون تومان که در مجموع ۶۲۸ میلیون تومان فروش کرده است.

اسماعیلی همچنین با اشاره به مجوز شورای صنفی نمایش برای ادامه اکران «طبقه حساس» گفت:‌ طبقه حساس در حال حاضر ۲۴ سینما در تهران به صورت تمام سانس، سانس فوق‌العاده و ۲۵ سینما در شهرستان در اختیار دارد که مجموع فروش این فیلم به رقم ۶ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان رسیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج