جاباما
۱۱۵۴۳۵۴
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

به وزیر ورزش انگ قرمز و آبی بودن نمی‌چسبد

مربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: وزیر ورزش را سال‌هاست می‌شناسم، از قهرمانان ملی بوده و به آقای سجادی انگ قرمز و آبی بودن نمی‌چسبد.

فارس: مربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: وزیر ورزش را سال‌هاست می‌شناسم، از قهرمانان ملی بوده و به آقای سجادی انگ قرمز و آبی بودن نمی‌چسبد.

بیژن طاهری در مورد اظهارات حمید سجادی وزیر ورزش مبنی بر اینکه به اعضای هیات مدیره فعلی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس احترام می‌گذارد، اظهار داشت: من در مورد استقلال صحبت می‌کنم و در این باشگاه بی‌اعتمادی بین مدیریت، کادر فنی و بازیکنان به وجود آمده است. به طور مثال اگر در خانواده‌ای حس بی‌اعتمادی به پدر خانواده ایجاد شود دیر یا زود آن خانواده از هم می‌پاشد. در استقلال همین شرایط ایجاد متاسفانه ایجاد شده است. بی‌اعتمادی در این باشگاه علنی شده است.

وی افزود: هوادار استقلال چه گناهی کرده که هوادار این باشگاه شده است؟ باشگاهی با افتخارات زیاد که متاسفانه در چند سال اخیر چنین شرایط بد مدیریتی در آن دیده می‌شود. هوادار با اشتیاق پای تلویزیون بازی استقلال و الهلال را تماشا می‌کند و با چشم گریان تلویزیون را خاموش می‌کند. در بازی‌هایی که تک حذفی است و رفت و برگشت ندارد ابتدا نباید گل بخورید. به هر حال صحبت‌های امروزم در مورد مسایل فنی نیست ولی بی‌اعتمادی بین کادر فنی، مدیریت باشگاه و هوادار ایجاد شده است.

مربی اسبق استقلال تصریح کرد: باید برای این باشگاه تصمیم اساسی گرفته شود. رمز اول موفقیت اتحاد است. آن زمانی که باشگاه استقلال قهرمان آسیا شد همه اعضایش باهم متحد بودند اما اکنون نه تنها از اتحاد در باشگاه خبری نیست بلکه بی‌اعتمادی در باشگاه حکمفرما شده است. مدیرعامل و کادر فنی همدیگر را قبول ندارند. هر مدیرعاملی آمده با کادرفنی سرناسازگاری داشته است.مدیرعامل به دنبال سرمربی جدید است و سرمربی به دنبال مدیرعامل جدید. نتیجه‌اش همین شرایط استقلال می شود. فقط بیچاره هوادار استقلال!

طاهری در مورد اینکه خواسته و صحبتش با وزیر ورزش در مورد استقلال چیست، اظهار داشت: وزیر ورزش را سال‌هاست می‌شناسم. از قهرمانان ملی بوده و در باشگاه سایپا هم مدیرعامل بوده است و من در زمان مدیریت ایشان هم در باشگاه فعالیت کرده‌ام. به آقای سجادی انگ قرمز و آبی بودن نمی‌چسبد. کارنامه‌ وزیر محترم ورزش پاک است. چنین مدیری باید با لحاظ کردن جمیع جهات تصمیم گیری کند و پای حرف پیشکسوتان باشگاه بنشیند و ببیند چه کسی لازم است بیاید و چه کاری باید انجام شود تا استقلال را از بحران نجات بدهند.

یک فرد ورزشی باید مدیرعامل باشگاه استقلال شود و اداره امور را به دست بگیرد. فردی که دیگران برایش تصمیم گیری نکنند و به او امر و نهی نشود. آدم‌های بزرگ در کنارش حضور داشته باشند. آدم‌هایی با سابقه درخشان تا این باشگاه شرایط مناسبی پیدا کند. وزیر ورزش باید هرچه زودتر فکری به حال استقلال کند و بذر بی‌اعتمادی را در این باشگاه بخشکاند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سال دیگه نظرش عوض میشه و خودشم وزیر وزیر میکنه

    • بدون نام

      فعلا تیشه میزنن به ریشه استقلال

    • بدون نام

      موقعی که امیر قلعه نوعی مربی استقلال بود با فتحل زاده مشگل داشت .ولی نمیزاشت این مشگلات به تیم و بازیکنها سرایت پیدا کنه.آقای مجیدی خیلی زوده براش که بتونه استقلال رو جمع کنه.چون دیگه نمیتونه تیم بزرگ استقلال رو جمع کنه.اختلافات باید درون خانواده بزرگ استقلال حل بشه.نه اینکه کوچکترین حرفی تبدیل به اختلاف بزرگ بشه.استقلال تیم بزرگی است.بیچاره هوادارها.که خیلی ناراحتن.

    • بدون نام

      هنوز حمید خودشو نشون نداده!!!

    • yasi

      استقلال رو بدید یه پرسپولیسی مدیریت کنه تا به جایگاه اصلیش برسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج