۱۱۵۴۵۸۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کلهر: نقاط ضعف الهلال مقابل استقلال مشخص شد

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: الهلال نقاط ضعف زیادی دارد که در دیدار با استقلال خودش را نشان داد.

خبرگزاری فارس: محمود کلهر درباره تقابل پرسپولیس با الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هر چند اگر پرسپولیس به الوحده امارات می‌خورد قرعه بهتری داشت اما همه تیم‌های این مرحله برنامه دارند. تیم‌های عربی با امکانات و بودجه خوب‌شان به خوبی خود را تجهیز کرده‌اند. این تیم‌ها برای کسب قهرمانی آسیا هزینه‌های هنگفتی می‌کنند اما در مجموع قرعه پرسپولیس بد نیست زیرا دوست داشتم این تیم به النصر نخورد زیرا این تیم به مراتب از الهلال و الوحده قوی‌تر است بهترین نفرات را در اختیار دارد. النصر برای رسیدن به قهرمانی آسیا بیشترین سرمایه‌گذاری را کرده و رسیدن این به جام در اولویتش است.

وی افزود: از طرفی هرچه جلوتر می‌رویم تیم پرسپولیس آماده‌تر می‌شود. دیدار با استقلال تاجیکستان که تیمی دونده و از لحاظ آمادگی جسمانی فوق‌العاده خوب بود خیلی به کار پرسپولیس آمد. هرچند حریف تاجیکستانی بازیکن تکنیکی نداشت و برخی نفراتش مثل دروازه‌بان و تعدادی از مدافعان این تیم ضعیف بودند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس با اشاره به دیدار قبلی الهلال مقابل استقلال گفت: در این بازی مشخص شد نقاط ضعف تیم عربستانی همان چیزی است که پرسپولیس می‌خواهد. تیم ما می‌تواند به دلیل در اختیار داشتن نیروهای کارآمد در تمام نقاط زمین به ویژه در نقاط تهاجمی تیم الهلال را شکست دهد. پرسپولیس در خط جلو بازیکنانی در اختیار دارد که برای هر دفاعی خطرناک هستند. در بازی استقلال با الهلال ناهماهنگی و کندی نفرات خط دفاعی تیم عربستانی را دیدیم و با استفاده از همین نقاط ضعف پرسپولیس توان بردن الهلال را دارد و می‌تواند با پیروزی مقابل این حریف راهی نیمه‌نهایی شود.

کلهر با اشاره به برگزار نشدن دیدار رسمی برای پرسپولیس قبل از بازی با الهلال توضیح داد: قطعاً این موضوع مشکل بزرگی برای پرسپولیس است زیرا اگر این تیم در کوران مسابقات بود هم در شرایط بازی قرار می‌گرفت و هم آماده‌تر بود. با این وجود دیدار مقابل استقلال تاجیکستان به اینکه پرسپولیس تا حدی به جریان بازی برگردد کمک کرد. خوشبختانه شاکله اصلی این تیم هم حفظ شده و به جز سه بازیکن سایر نفرات تأثیرگذار در پرسپولیس ماندند.

وی افزود: کار خوب یحیی گل‌محمدی در بازی با استقلال تاجیکستان استفاده از بازیکنان با تجربه در ترکیب بود که این کار باید مقابل الهلال هم انجام شود. نفرات با تجربه مثل سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، وحید امیری، سیامک نعمتی و مهدی ترابی سال‌ها کنار هم بازی کرده‌ و می‌توانند با استفاده از تجربه خود شانس برد مقابل الهلال را افزایش دهند. تعدادی از این بازیکنان دونده بوده و سرعت لازم را هم دارند. به همین دلیل می‌توانند مقابل خط دفاعی شکننده الهلال موفق عمل کرده و به کمک تیم شأن بیایند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس از لحاظ آمادگی بدنی مقابل استقلال تاجیکستان تیم همیشگی نبود اما نکته خوب کنار هم بازی کردن بازیکنانش است. قطعاً با تمرینات بیشتری که این تیم تا دیدار با الهلال انجام می‌دهد، شرایط بهتری به دست می‌آورد.

کلهر تصریح کرد: از همه این مسائل مهم‌تر، متمرکز برگزار شدن بازی‌ها است و این موضوع به سود پرسپولیس است زیرا بعد مسافت و رفت و آمدهای آنچانی ندارد. شاید برگزاری بازی مقابل الهلال در عربستان کار دشواری باشد اما تجربه ثابت کرده پرسپولیس همیشه در خانه حریف بهتر بازی می‌کند. حضور تماشاگر در ورزشگاه بار سنگینی روی بازیکنان الهلال می‌گذارد و اگر در خانه خودشان و در دقایق ابتدایی نتیجه نگیرند، مورد انتقاد هواداران قرار خواهند گرفت.

وی افزود: این موضوع به پرسپولیس کمک می‌کند و اگر در دقایق ابتدایی موفق به گلزنی شود قطعاً کار راحت‌تری برای رسیدن به برد خواهد داشت. اگر به آمار نگاه کنیم متوجه می‌شویم پرسپولیس در زمین حریف بهتر بازی کرده است.

بازیکن اسبق پرسپولیس با اشاره به کیفیت زمین‌ ورزشگاه‌های کشور عربستان گفت: خودم در این زمین‌ها بازی کردم و می‌دانم عربستان زمین‌های فوق‌العاده‌ای دارد که این موضوع به سود بازیکنان با تکنیک و فیزیکی فوتبال کشورمان است. با نمایشی که از الهلال مقابل استقلال دیدیم اطمینان دارم تیم همیشگی نیست و با توجه به تغییرات زیادی که در این تیم رخ داده مشکل زیادی از لحاظ ناهماهنگی دارد و نیاز به زمان زیادی برای رسیدن به شرایط مطلوب دارد. الهلال در دور مقدماتی هم چنین مشکلی داشت و با نتیجه ۴ بر یک مغلوب استقلال تاجیکستان شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج