جاباما
۱۱۵۵۲۳۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پاشازاده: از مجیدی حمایت می‌کنم

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: از فرهاد مجیدی برای شروع کارش در فصل جدید حمایت خواهم کرد.

خبرگزاری فارس: مهدی پاشازاده در خصوص بازگشت فرهاد مجیدی به تهران برای شروع تمرینات این تیم اظهار داشت: من به عنوان یک فوتبالی واقع بین هستم و می دانم این تیم استقلال با نفرات جدید تازه جمع شده است. متأسفانه برنامه ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا به گونه ای است که به ضرر تیم های ایرانی بوده و نمایندگان ما برخلاف حریفان در کوران مسابقات نیستند.

وی ادامه داد: با این وجود معتقدم استقلال بازی خوبی برابر تیم سرشناس و متمول الهلال ارائه داد و اگر بدشانسی ما و درخشش دروازه بان عربستانی نبود چه بسا نتیجه عوض می شد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال افزود: در حال حاضر به عنوان عضو کوچکی از باشگاه استقلال اعلام می کنم فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جایگاه بسیار محکمی در تیم دارد و همه ما هم وظیفه داریم از او حمایت کنیم.

پاشازاده در پایان با اشاره به حواشی اخیر یادآور شد: دوای درد استقلال فقط و فقط آرامش و پرهیز از حاشیه سازی است. امروز به عنوان یک استقلالی و برای حمایت از فرهاد مجیدی همبازی و دوست قدیمی ام قطعا با او نشستی را برگزار خواهم کرد. امیدوارم از همین امروز استارت وحدت، همدلی و همبستگی همه استقلالی ها زده شود تا انشالله اتفاقات خوبی در ادامه مسیر برای شادی دل هواداران بیفتد. اهداف بزرگ در تیم بزرگ با افکار بزرگ ساخته می شود و باید همه ما استقلالی ها بزرگ فکر کنیم و متحد باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج