جاباما
۱۱۵۵۳۲۰
۵ نظر
۵۰۲۲
۵ نظر
۵۰۲۲
پ

نتانیاهو چُرت زدن بایدن را مسخره کرد

بنیامین نتانیاهو با طعنه زدن و تمسخر کردن چرت زدن بایدن در دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: من شنیدم که بایدن بسیار به حرف‌های بنت توجه می‌کرد. او سرش را به نشانه موافقت (با سخنان بنت) پایین انداخته بود.

خبرگزاری اسپوتنیک: بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رهبر حزب «لیکود» در اظهاراتی چرت زدن رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با نخست‌وزیر کنونی این رژیم را مسخره کرد.

بنیامین نتانیاهو در جریان برنامه زنده شبکه اجتماعی فیسبوک خود برای مخاطبان خود در فلسطین اشغالی، درباره دیدار نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس‌جمهور آمریکا جمله‌ای جنجالی مطرح کرد.

در جریان برنامه زنده فیسبوکی بنیامین نتانیاهو، یک نفر از رهبر حزب اپوزیسیون لیکود درباره دیدار اوایل شهریور ماه بنت با جو بایدن در کاخ سفید سوال کرد و نظر او را جویا شد.

وی با طعنه زدن و تمسخر کردن چرت زدن بایدن در دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به این سوال گفت: «من شنیدم.. من شنیدم که بایدن بسیار به حرف‌های بنت توجه می‌کرد. او سرش را به نشانه موافقت (با سخنان بنت) پایین انداخته بود».

به دنبال این اظهارات نتانیاهو و جنجال درباره تمسخر جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از سوی نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی، حزب لیکود با صدور بیانیه‌ای تلاش کرد که تمسخر بایدن را توجیه و رفع و رجوع کند.

به ادعای بیانیه حزب لیکود که نتانیاهو رهبر آن است، «انتقاد او (نتانیاهو) فقط به نفتالی بنت بود که در سفر خود به کاخ سفید در مورد هیچ چیز به طور طولانی صحبت نکرد».

نتانیاهو چُرت زدن بایدن را مسخره کرد
اوایل شهریورماه بود که نفتالی بنت در اولین سفر خود به آمریکا در مقام نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به کاخ سفید رفت و با جو بایدن دیدار کرد.

نفتالی بنت در سفر به واشنگتن با مقام‌های ارشد دولت و کنگره آمریکا دیدار کرد و در آخرین برنامه خود با جو بایدن در کاخ سفید دیدار دوجانبه ترتیب داد.

طبق اعلام مقام‌ها و رسانه‌های رژیم صهیونیستی، تمرکز دیدار‌های نفتالی بنت در سفر به آمریکا، مقابله با ایران، برنامه هسته‌ای و حضور منطقه‌ای این کشور بود.

دیدار دوجانبه بنت با جو بایدن در کاخ سفید، با یک حاشیه بسیار جنجالی مواجه شد و این حاشیه هنوز هم خبرساز است.

در بخشی از این دیدار و در حالی که نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از روابط خوب میان تل‌آویو و واشنگتن تمجید و روی «داستان زیبای دوستی میان ایالات متحده و دولت یهودی اسرائیل» تاکید می‌کند، جو بایدن در حال چُرت زدن است.

بنت که متوجه چرت زدن رئیس‌جمهور ۷۸ ساله آمریکا می‌شود، نگاهش را به سوی دوربین‌ها و افراد حاضر در اتاق برمی‌گرداند و به صحبت کردن درباره روابط تل‌آویو و واشنگتن ادامه می‌دهد.

این چرت زدن خبرساز در شرایطی انجام شده که از زمان کارزار انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا بار‌ها ضمن هشدار درباره وضعیت جسمی و سلامت ذهنی جو بایدن، به او لقب «جوی خوابالو» داده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینم تودادگاه ترتیبش داده میشه!خخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کجا

    • بدون نام

      خب که چی

    • بدون نام

      تروریست افتادن به جون هم خخخ

    • ایرانی

      بایدن آدم زیرک و قالتاقیه .. با این کار چرت زدن منظورش این بود که حرفهای تکراری نزن نخست وزیر بنت ! نتانیاهو هم از همین دردش گرفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج