۱۱۵۵۴۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آغاز بازسازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر

هر چند خیلی دیر، اما بالاخره روند بازسازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر و تغییر چمن این استادیوم از مصنوعی به طبیعی آغاز شد.

ورزش سه: هر چند خیلی دیر، اما بالاخره روند بازسازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر و تغییر چمن این استادیوم از مصنوعی به طبیعی آغاز شد. البته چند روز بعد از اینکه سازمان لیگ اعلام کرد بازی در چمن مصنوعی در لیگ برتر ممنوع است کار برداشت چمن مصنوعی در استادیوم شهید وطنی آغاز شد اما چند هفته ای بود که تصاویر انباشت چمن ها در استادیوم شهید وطنی مخابره می شد اما با انتخاب پیمانکار از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان چند روزی است که ماشین های مکانیکی وارد استادیوم شده اند و ضمن جمع کردن چمن مصنوعی در تلاش برای خاکبرداری و آغاز پروژه چمن طبیعی در استادیوم شهید وطنی هستند.

آغاز بازسازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر

قطعا چمن طبیعی استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر برای بازی های ابتدایی نساجی لیگ برتر آماده نمی شود و شاید چند ماهی نساجی مجبور به بازی در استادیوم دیگری شود اما این اتفاق را باید به فال نیک گرفت چون به زیباتر شدن بازی ها در استادیوم شهید وطنی کمک و از سویی موجب کاهش مصدومیت ها بازیکنان می شود. متاسفانه در یک تصمیم بد در سال های اخیر همه استادیوم های شمال چمن مصنوعی شده اند در حالی که استان های شمالی سرسبزترین استان های کشور هستند و چمن به خوبی به خاطر شرایط آب و هوایی در آنجا رشد می کند اما متاسفانه برای فرار از هزینه های نگهداری چمن صورت مسئله را پاک کرده اند و همان طور که اشاره شد هم اکنون بیشتر استادیوم های شمال چمنشان مصنوعی است.

علم و تکنولوژی تا جایی پیشرفت کرده که هم اکنون در جهان و در شهرهایی که در فصل زمستان باران زیادی می بارد چمن استادیوم ها صاف و مخمل باقی می ماند و بعد ازکاشت چمن طبیعی در استادیوم شهید وطنی اگر این تکنولوژی در محافظت از چمن صورت گیرد بدون شک زمین استادیوم شهید وطنی نیز یکی از مخمل ترین زمین های بازی لیگ برتر خواهد بود.

آغاز بازسازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر

و اما نساجی به احتمال قوی و در صورت تایید کادر فنی دیدارهای خود را تا زمان آماده سازی استادیوم شهید وطنی در استادیوم شهدای ساری برگزار خواهد کرد. نساجی به همین بهانه هفته آتی اردویی را در شهر ساری برگزار و دو بازی دوستانه در این استادیوم برگزار خواهد کرد. البته در صورت تایید این زمین از سوی نساجی باید نواقص آن تا پیش از شروع بازی های لیگ برتر برطرف شود. استادیوم شهدای ساری در حالی با نواقصی برای برگزاری بازی های لیگ برتر مواجه است که جز استادیوم های تازه تاسیس کشور بشمار می رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج