۱۱۵۵۷۷۱
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

اتفاق عجیب برای بازیکن و مربی استقلال در دبی

مربی بدنساز و دروازه بان تیم استقلال که در امارات به کرونا مبتلا شده اند شب گذشته و صبح امروز توسط مسئولان هتل محل اقامت خود از اتاق هایشان به بیرون هدایت شدند.

خبرگزاری فارس: دکتر بهزاد نوشادی و علیرضا رضایی بدنساز و دروازه بان تیم استقلال به دلیل ابتلا به کرونا حدود ۳ هفته در دبی در قرنطینه حضور داشتند و تست آنها منفی شده اما مشکلات متعددی برای بازگشت به تهران پیدا کرده اند.

بهزاد نوشادی در خصوص اینکه آیا بهبود پیدا کرده یا خیر اظهار داشت: هم من و هم علیرضا رضایی تست هایمان منفی شده اما مشکلات عجیبی پیدا کرده ایم.

وی افزود: متاسفانه شب گذشته داشتند ما را از هتل بیرون می کردند اما به خاطر تماس یکی از مسئولان دوباره به اتاق هایمان برگشتیم. امروز دوباره مسئولان هتل اعلام کردند باید از هتل بیرون بروید چون مدت زمان حضورمان در هتل تمام شده و کسی مسئولیت مالی حضور ما در هتل را نمی پذیرد.

مربی بدنساز استقلال یادآور شد: در شرایطی که باید به ایران برگردیم هیچکس از باشگاه نیست که برای ما بلیط بخورد. چند بار با مسئول مالی تماس گرفتم که گفت کسی نیست تا پول خرید بلیت برگشت ما را پرداخت کند. ما در لابی هتل نشسته ایم و از اتاق هایمان بیرون آمده ایم و هر لحظه ممکن است ما را از اینجا بیرون کنند.

نوشادی تاکید کرد: هم من و هم رضایی شرایط بدنی خوبی نداریم چون کرونا داشتیم و از نظر جسمی ضعیف شدیم ولی واقعا کسی نیست که به داد ما برسد. امروز هم مجبور شدم با فرهاد مجیدی تماس بگیرم و او اعلام کرد خودش پول بلیت را پرداخت می کند ظاهرا او قرار است بلیت امروز عصر یا ساعت ۲۱ امشب را برای ما بگیرد و در نهایت به ایران برگردیم اما برایم جالب است که چرا هیچکس نیست پاسخ ما را بدهد.

وی ادامه داد: در این چند روز خیلی اذیت شدیم و من در طبقه پنجم و رضایی در طبقه یازدهم به صورت آنلاین با هم کار می کردیم اما رضایی گلر اول تیم امید است و از نظر جسمی خیلی ضعیف شده و باید هر چه سریعتر به شرایط عادی برگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پویا خرد ، شیراز

      آقای وزیر ورزش ، یا این باشگاه رو منحلش کنید یا وا گذارش کنید ، باشگاه استقلال شده گرداب بحران باید حتما یکی تلف بشه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما فکر میکنید وزیر ورزش فقط باید برای استقلال و پرسپولیس باشد .چرا نمی فهمید. باشگاه مدیر عامل دارد .هست مدیره دارد آنها باید اقدام کنند .با شعور

      • بدون نام

        ودیر عامل ندارد فعلا ودرضمن مدیرعامل را وزیر ورزش مشخص میکند با فهم

    • پوکر

      خخخخ تیمی که به هیچ جا نمیرسه وهرسال با پلی آف میاد لیگ قهرمانان وهمون مرحله یک شانزدهم هم حذف میشه وآبروی ایران میبره چرا بایدپول بیت المال را بیشتراز این خراب کند از همون فرهاد پودری یا همون فرهاد دلال بگیرید

    • بدون نام

      چه ربطی به وزیر داره مگه بیکاره دنبال بدنساز استقلال بگرده خودتان عرصه ندارید پول قایدی را خوردن رفتند عشق و حال

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا خیلی ربط داره با این انتخاب بد مدیریت استقلال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج