جاباما
۱۱۵۵۹۶۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

آنچلوتی: بنزما از همه نظر کامل است

سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی پر گل برابر مایورکا به ستایش از بنزما پرداخت و از شرایط خوب تیمش سخن به میان آورد.

ایسنا: به نقل از مارکا، رئال مادرید در هفته ششم رقابت های لالیگا جشنواره گل به راه انداخت و توانست مایورکا را با نتیجه ۶ بر یک در هم کوبد تا با اقتدار در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی را خوب آغاز کردیم و به خوبی روی دروازه حریف فشار آوردیم. در حمله بسیار خوب ظاهر شدیم. بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند آماده تر نشان دادند و این نشان می دهد که تیم در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

سرمربی رئال مادرید ادامه داد: در رئال بازیکنانی حضور دارند که می توانند بیشتر از یک وظیفه در تیم داشته باشند.کاسیمیرو در کارهای دفاعی بسیار خوب است اما در حمله هم به تیم ما کمک می کند. با حضور او و کاماوینگا و کروس و والورده خط میانی بسیار خوبی داریم. کاسیمیرو می تواند جلوتر هم بازی کند اما او به عنوان هافبک دفاعی بسیار بهتر کار می کند.

آسنسیو در این بازی درخشید و هت ریک کرد. آنچلوتی درباره این بازیکن گفت: آسنسیو توانایی بسیار بالایی دارد و می تواند بهتر از این هم باشد. او در بین خطوط بهتر بازی می کند و باتوجه به توانایی بسیار بالایی که در شوت زنی دارد می تواند آسیب زیادی به حریف وارد کند. او همکاری بسیار خوبی با مهاجمان دارد و اگر آماده باشد کمک زیادی به رئال خواهد کرد.

آنچلوتی درباره پیشرفت بازیکنان رئال زیر نظر او گفت: نهایت تلاش و تجربه خود را به کار می گیرم تا به بازیکنان کمک کنم. تیم به سرعت در حال یادگیری است و کیفیت بسیار بالایی دارد. تجربه بسیار مهم است. آنچه که من را خیلی خوشحال می کند این است که بازیکنان نیمکت نشینی که کمتر بازی کرده اند بسیار آماده هستند.آینده رئال با این بازیکنان در امان است.

کریم بنزما در این بازی هم درخشید و توانست دو گل به ثمر رساند. آنچلوتی در ستایش از این بازیکن گفت: بنزما یک بازیکن کامل است. او ۸ گل به ثمر رسانده و از همه نظر خوب است.هر وقت احساس کنم که بنزما خسته شده از یوویچ استفاده خواهم کرد. در حمله هم رقابت خوبی داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمدی

      نازت کنم استاد مربی بعد تو همش سوتفاهم هس زیدان مربی نبود تیم قوی بود ک نتایج خوبی میگرفت تو استادی اقای انچلوتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج