۱۱۵۶۲۱۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پاشازاده: استعفای مددی هنوز پذیرفته نشده است

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: هیچ‌کس از باشگاه بزرگتر نیست و سرنوشت استقلال نباید به نام یک نفر گره بخورد.

تسنیم: معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: هیچ‌کس از باشگاه بزرگتر نیست و سرنوشت استقلال نباید به نام یک نفر گره بخورد.

مهدی پاشازاده که به صورت تلفنی میهمان برنامه ورزش و مردم بود، درباره شرایط باشگاه استقلال گفت: هر شرایطی که به وجود می‌آید، رقم زننده آن ما هستیم. هیچ‌کس بزرگتر از نام استقلال نیست. ما هر چه داریم، از استقلال و صدقه سر هواداران است. منِ نوعی هیچ وقت به دنبال سهم‌خواهی نیستم.

وی افزود: متاسفانه اتفاقات بدی در باشگاه رخ داده و می‌دهد که دارد عادی می‌شود. مگر زرینچه کم بازیکنی است؟ مگر مظلومی کم زحمت کشیده؟ همین عدد ۴ با تلاش مظلومی شکل گرفت. متاسفانه اصل فوتبال، یعنی لذت بردن را از طرفداران استقلال گرفته‌ایم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال اظهار داشت: من آمده‌ام تا به باشگاه کمک کنم. در فوتبال اروپا مدیر فنی وجود ندارد، اما یک پست به نام معاون ورزشی تعریف شده که ارتباط بین بازیکنان و کادر فنی با مدیریت را برقرار می‌کند. این پست مدیر ورزشی در فوتبال اروپا تعریف شده است.

پاشازاده درباره ارتباط باشگاه با فرهاد مجیدی عنوان کرد: به عنوان یک دوست به فرهاد زنگ زدم و دعوتش کردم و نامه زدم که بیاید و بشینیم و صحبت کنیم تا بعد از آن بتوانم موارد را به مدیریت باشگاه منتقل کنم اما او دلخور است و نمی‌دانم دلیلش چیست. از مجیدی حمایت کردم، چون خودش تیم را بسته و باید بالای سر تیم بماند. من پشت فرهاد ایستادم و منطقی هم ایستادم تا او بماند.

وی گفت: ما از استقلال بزرگتر نیستم و استقلال بدون من و یک نفر نمی‌میرد. در واقع سرنوشت استقلال نباید به نام یک نفر گره بخورد. واقعا نمی‌دانم او چه می‌خواهد. به نظرم فرهاد تنهاست. من از جنس خودش و دوستش هستم و کاپیتان مجیدی در استقلال بودم.

پاشازاده درباره استعفای مددی گفت: هنوز استعفای او قبول نشده است. چه قبول شده و چه نشده باشد، باید بدانیم که یکسری اتفاقات بد در استقلال افتاده و می‌افتد. اینکه تجمع کنیم و از یکسری آدم‌های واقعی هم سوء استفاده شود، خوب نیست. خودمان به خودمان پشت پا می‌زنیم. نباید همیشه درباره شرایط تیم رقیب حرف بزنیم و باید به هم کمک کنیم. من هم آمده ام تا کمک کنم. چه یک روز باشم ، چه یک سال، کارم را به درستی انجام خواهم داد و هیچ چیزی بالاتر از استقلال نیست. نه از کسی می‌ترسم و نه به کسی باج می‌دهم.

وی گفت: اگر استقلال را دوست داریم، باید خیلی جاها گذشت کنیم و پایین‌تر بیاییم. نمی‌توان با همه دعوا کرد. دود این کار به چشم استقلال و هواداران می‌رود. نباید از فضای مجازی ترسید، از مدیریت می‌خواهم که قوی‌تر باشد و مجیدی هم آرامش خود را حفظ کند، ولی هر کسی باید وظایف خود را بداند.

پاشازاده درباره محرومیت فرهاد مجیدی از سوی کمیته اخلاق گفت: کسانی که رای را داده‌اند، باید دلیل این رای را بگویند. امیدوارم استقلال به آرامش برسد و کادر فنی و مدیریت هم با آرامش کارش را انجام دهد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج