جاباما
۱۱۵۶۲۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

افشاگری معاون استقلال درباره جدایی یک ستاره

استقلال این روزها به لحاظ مدیریتی شرایط بسیار عجیب و غریبی دارد و حالا داستان محرومیت فرهاد مجیدی هم به این ماجراها اضافه شده است.

خبرورزشی: ناصر فریادشیران معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: برخی مدیران قبلی باشگاه استقلال ادعا داشتند که به استقلال کمک می کردند اما در عمل مشکلات فراوانی برای این باشگاه به وجود آوردند که تاوان بخشی از آنها را ما می‌دهیم.

وی اضافه کرد: برای مثال من صراحتاً به خبرورزشی می‌گویم محمد نادری بازیکن سابق استقلال خود شخصاً به باشگاه استقلال آمد و خطاب به من و آقای احمد مددی گفت به خاطر حرف‌های آقای عبدیان عضو سابق هیئت مدیره از استقلال فرار کرده و راهی ترکیه شده است. نادری بازیکن بسیار باشخصیتی است و طی دورانی که در استقلال حضور داشت ما هیچ مشکلی با او نداشتیم ولی بلافاصله پس از پایان رقابت های لیگ برتر و خاتمه فینال جام حذفی ترجیح داد از استقلال برود و پیرامون این مسئله هم این توضیحاتی که به شما گفتم را با ما در میان گذاشت.

ناصر فریادشیران در رابطه با محرومیت فرهاد مجیدی نیز گفت: قطعاً باشگاه پیگیری‌ها لازم را برای رفع این مشکل انجام خواهد داد. در حال حاضر فقط می‌توانم بگویم که هیئت مدیره محترم در مورد آقای مجیدی تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کند و آن را به اطلاع هواداران می‌رساند.

وی درباره مطالبات بازیکنان استقلال نیز گفت: مطالبات همه بازیکنان پرداخت خواهد شد و این مسئله در دستور کار باشگاه استقلال قرار دارد ولی باور کنید هنوز در حال تاوان دادن بابت برخی قراردادهایی هستیم که در دوران مدیریتی آقای احمد سعادتمند بسته شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج