۱۱۵۶۲۴۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

انتشار عکسی عجیب اما بامزه از ناگلزمن

یولیان ناگلزمن سرمربی جوان بایرن مونیخ به سبک جدیدی و سوار بر اسکیت راهی محل تمرینات تیمش شد.

خبرآنلاین: یولیان ناگلزمن سرمربی جوان بایرن مونیخ به سبک جدیدی و سوار بر اسکیت راهی محل تمرینات تیمش شد.

پس از جدایی هانسی فلیک از بایرن، مدیران این تیم به سراغ یولیان ناگلزمن مربی جوان و موفق لایپزیش رفتند. مربی که کارش را در رده های پایه آگزبورگ آغاز کرد و سپس راهی تیم زیر ۱۹ ساله های هوفنهایم شد و نتایج درخشانی را با این تیم گرفت تا جایی که مسئولیت هدایت تیم اصلی هوفنهایم نیز به او سپرده شد.

عملکرد خوب این مربی جوان که در زمان قبول هدایت هوفنهایم در بوندس لیگا تنها ۲۹ سال داشت، باعث شد او راهی لایپزیش شود. ساختن یک تیم مدعی در فوتبال آلمان و موی دماغ بایرن و دورتموند شدن با بازیکنانی کم نام و نشان، نام این مربی را بر سر زبانها انداخت. کار به جایی رسید که او به عنوان جانشین فلیک مسئولیت بزرگ نشستن روی نیمکت بایرن را برعهده گرفت.

ناگلزمن حضور در جمع باوارایی ها را با قهرمانی در سوپرکاپ آلمان آغاز کرد. تیم او تاکنون در ۸ مسابقه به میدان رفته که بجز تساوی در دیدار اول برابر گلادباخ، تمامی تیم ها را شکست داده و ۳۵ گل نیز در این مسابقات به ثمر رسانده است! آمار بی نظیری که دو پیروزی ۳ بر یک برابر دورتموند و ۳ بر صفر مقابل بارسلونا آن هم در زمین حریفان جزو آن محسوب می شود.

این مربی جوان که اکنون ۳۴ ساله است، با کوهی از انگیزه راهی تمرینات تیمش می شود و به دنبال فتح عناوین قهرمانی است. ناگلزمن که در سال ۲۰۰۸ و در سن ۲۱ سالگی فوتبال را کنار گذاشت و به مربیگری روی آورد، در تلاش است به هر آنچه که به عنوان رویای یک بازیکن در سر داشت را در پست یک مربی حرفه ای به دست بیاورد.

تیم او امشب باید از هفته ششم رقابت های بوندس لیگا به مصاف گریتر فورت برود. آخرین جلسه تمرینی باوارایی ها روز گذشته برگزار شد و ناگلزمن اینگونه و سوار بر اسکیت راهی کمپ تمرینی بایرن شد و عملکرد شاگردانش را زیر نظر گرفت. یک مربی جوان و پرانرژی و در نوع خود خفن، که به دنبال رسیدن به تمامی جام هاست. انگیزه های بالای ناگلزمن را می توان در تک تک حرکات و چهره او دید. مربی که شاید در سالهای آینده جوایز بیشتری را درو کند.

انتشار عکسی عجیب اما بامزه از ناگلزمن

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج