۱۱۵۶۴۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عالمی: استقلال بازیکن بزرگ می‌خواهد

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال از هیات مدیره جدید آبی پوشان خواست اجازه بدهند فرهاد مجیدی تیمی که خودش بسته را هدایت کند.

خبرگزاری مهر: ایمان عالمی در خصوص وضعیت آبی پوشان گفت: چندین سال است که استقلال شرایط خوبی ندارد. انتصاب و یا انتخاب درستی برای این تیم نمی شود و اتفاقات بدی به همین دلیل برای استقلال رقم خورده است. هواداران که نگران تیم شان هستند سعی می کنند شرایطی را به وجود بیاورند تا مسئولین وزارت ورزش صدای آنها را بشنوند.

عالمی در پاسخ به این پرسش که ممکن است هیات مدیره جدید به فکر تغییر سرمربی باشد؟ گفت: با توجه به شرایط موجود و اینکه فرهاد مجیدی خودش تیم را بسته است نباید چنین اتفاقی رخ دهد. در حال حاضر اگر این مسئله بوجود بیاید و سرمربی جدیدی هدایت آبی پوشان را به عهده بگیرد به طور حتم از اینکه خودش تیم را نبسته گلایه خواهد کرد و اگر آبی پوشان نتیجه نگیرند او خواهد گفت که تیم را نبسته و بازیکنان مورد نظرش در استقلال نیستند. بنابراین باید اجازه دهند مجیدی با تیمی که خودش برای فصل جدید بسته است کارش را ادامه دهد و اگر در طول فصل نتیجه نگرفت به فکر تغییر سرمربی باشند.

عالمی در مورد اتفاقات عجیبی که بین دو کاپیتان سابق استقلال یعنی محمود فکری و فرهاد مجیدی صورت گرفته است گفت: هر دوی این عزیزان از بهترین های استقلال بودند. این دو نفر تعصب بالایی نسبت به استقلال دارند و هر دو چه در عرصه بازیگری و چه مربیگری تعصب خود را نشان داده اند اما این اتفاقات و این درگیری لفظی زیبنده نیست. آنها باید صبور باشند. آرامش خود را حفظ کنند. اعتقاد دارم این یک سوءتفاهم است بین این دو نفر که با پادرمیانی پیشکسوتان صاحب نام استقلال می تواند برای همیشه از بین برود.

وی در پاسخ به این پرسش که با این شرایط آینده استقلال را چگونه پیش بینی می کنید، افزود: استقلال تا شروع لیگ زمان زیادی ندارد. درست است که آبی پوشان بازیکنان جوانی چون آغاسی، خاقانی و حسین زاده جوان را در اختیار دارد اما نیاز به بازیکنان بزرگ دارد؛ بازیکنانی که بتوانند شرایط را عوض کنند.

عالمی در پایان گفت: در کنار بزرگان، حضور جوانان هم می تواند برای استقلال مفید باشد. اگر آرامش به تیم بازگردد و چند بازیکن بزرگ هم به استقلال اضافه شود مطمئنا آینده استقلال روشن خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج