جاباما
۱۱۵۶۶۹۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

همدانی: باید در استقلال اتحاد و همدلی شکل بگیرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید مصطفی آجرلو می‌تواند شرایط بهتری را در باشگاه استقلال به ارمغان بیاورد.

ایسنا: ستار همدانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره انتخاب مصطفی آجرلو به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال اظهار کرد: خوشحالم مدیری انتخاب شده است که تجربه خوبی دارد و این نوید را می‌دهد که ایشان بهتر از افراد قبلی باشد. امیدوارم اتحاد و همدلی در استقلال به وجود بیاید و آقای آجرلو بتواند این اتحاد را ایجاد کند. امیدوارم ایشان با برنامه باشد و استقلال را به روزهای خوب خودش برگرداند.

او در خصوص حضور مجتبی عبداللهی و مهدی افضلی به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال و تاثیرگذاری آن‌ها در جمع هیات مدیره خاطرنشان کرد: در هیات مدیره افراد ورزشی خوبی وجود دارند. ما آن‌ها را قضاوت نمی‌کنیم. چیزی که مهم است، عملکرد این اعضا است و امیدوارم همه این دوستان بتوانند کارهای بزرگی انجام بدهند و موفق شوند استقلالی‌ها را خوشحال کنند.

همدانی درباره حضور پرویز مظلومی و محمد مومنی در هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: آقای مومنی یک آدم تحصیل‌کرده‌ای است که از مدیران باسواد ما است و تجربه خوبی دارد. او یکی از اخلاق‌مدارها است. آقای مظلومی هم یکی از پیشکسوت‌های خوب ما است. امیدوارم آن‌ها بتوانند اتحاد را در استقلال ایجاد کنند و شاهد یک استقلال نوین باشیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره آینده آبی‌پوشان با وجود تغییرات پیش آمده تاکید کرد: من خوشبین هستم با وجود کادر مدیریت جدید اتفاقات خوبی در استقلال رخ دهد و آرزو می‌کنم شاهد موفقیت استقلال باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج