جاباما
۱۱۵۶۸۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تاتنهام، تازه‌ترین قربانی آرسنال در لیگ جزیره

بازیکنان آرسنال پس از سه شکست متوالی در هفته‌های نخست لیگ برتر انگلیس، امشب (یکشنبه) سومین پیروزی پیاپی خود را در شهرآورد لندن برابر تاتنهام بدست آوردند.

ایرنا: بازیکنان آرسنال پس از سه شکست متوالی در هفته های نخست لیگ برتر انگلیس، امشب(یکشنبه) سومین پیروزی پیاپی خود را در شهرآورد لندن برابر تاتنهام بدست آوردند.

تاتنهام، تازه‌ترین قربانی آرسنال در لیگ جزیره

شاگردان «میکل آرتتا» یکشنبه شب در ورزشگاه «امارات» شهر لندن میزبان تاتنهام هاتسپر دیگر تیم این شهر بودند و با ارائه بازی چشم نواز میهمان خود را با نتیجه درخشان ۳ بر یک شکست دادند.

«امیل اسمیت رو» در دقیقه ۱۲، «پیر-امریک اوبامیانگ» در دقیقه ۲۷، «باکایو ساکا» در دقیقه ۳۴ گل های توپچی ها را درون دروازه اسپرز جای داده و تیم شان را به پیروزی رساندند.

«سون هیونگ مین» نیز در دقیقه ۷۹ برای تاتنهام گلزنی کرد اما این گل دقایق پایانی برای جلوگیری از شکست تیمش در این دیدار کافی نبود و آنان مغلوب شدند.

آرسنال با کسب سومین پیروزی متوالی خود ۹ امتیازی شد و با چهار پله صعود رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر جزیره را تصاحب کرد. تاتنهام نیز در پایان این دیدار با ۹ امتیاز اندوخته خود به رده یازدهم جدول این رقابت ها سقوط کرد.

شاگردان آرتتا بازی را توفانی آغاز کرده و سرانجام بغض شان در دقیقه ۱۲ ترکید و به گل رسیدند.

شاگردان «نونو اسپریتو سانتو» که این شروع توفانی را باور نداشتند پس از خارج شدن از شوک کنترل بازی را در دست گرفتند اما موفق نبودند و در دقیقه ۲۷ اسیر ضد حمله تند و سریع حریف شده و دروازه شان برای دومین بار، باز شد.

تاتنهام، تازه‌ترین قربانی آرسنال در لیگ جزیره

بازی حساب شده آرسنال و متهورانه تاتنهام ادامه داشت تا اینکه به دنبال اشتباه «هری کین» در قیقه ۳۴ توپچی ها با حداقل ضربه توپ را از پشت محوطه جریمه خودی به زمین حریف برده و ساکا، گل دیگر تیمش را درون دروازه «هوگو لوریس» جای داد و اختلاف را بیشتر کرد. البته کین برای جبران اشتباه خود تا خط دفاعی عقب آمد اما تلاشش مانع از گلزنی مهاجم حریف نشد.

در حالیکه در دقایق پایانی نیمه نخست اتفاق خاص دیگری نیافتاد بازیکنان برای ریکاوری به رختکن رفتند.

سانتو، «امرسون» و «اسکیپ» را در شروع نیمه دوم به جای «دله علی» و «تانگانگا» به زمین فرستاد و این جا به جایی ها به تیمش، برای کنترل توپ و میدان کمک کرد.

هرچه بازی پیش می رفت ناامیدی تاتنهامی ها برای جبران گل های خورده بیشتر می شد، بطوریکه اندک موقعیت های به دست آورده را نیز از دست می دادند.

روند برتری اسپرز ادامه داشت اما همانطورکه مشخص بود نتوانستد به گل برسند.در دقایق بعدی بازی متعادل شد. در دقیقه ۷۹ سون یکی از گل های خورده تیمش را جبران کرد اما با این گل تغییری در نتیجه به دست نیامد و تاتنهام بازی بزرگ هفته را به آرسنال باخت.

تاتنهام، تازه‌ترین قربانی آرسنال در لیگ جزیره

یکی از نکات قابل توجه این دیدار، تقابل آسیایی های این بازی بود در یک طرف «سون هیونگ مین» مهاجم کره ای تاتنهام و در سوی دیگر «تاکاهیرو تومیاسو» مدافع آرسنال جدال تماشایی با یکدیگر داشته و بر جذابیت بازی افزوده بودند.

این درحالی است که کریستال پالاس در آخرین دیدار این هفته فردا با برایتون دیدار خواهد کرد.

چلسی در دیدار آغازین این هفته که روز گذشته برگزار شد با نتیجه یک برصفر مغلوب منچسترسیتی شد و دیگر تیم شهر منچستر با نتیجه یک بر صفر مغلوب استون ویلا شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج