جاباما
۱۱۵۷۰۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مصاف عیسی آل‌کثیر با یک محروم ابدی!

یانگ هیون سو مدافع الهلال بار دیگر باید مقابل نماینده ایران و این بار پرسپولیس بازی کند.

ورزش سه: الهلال این روزها درحالی مشغول بازی کردن در لیگ عربستان است که باید کمتر از سه هفته دیگر به مصاف قهرمان ایران و فینالیست فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس برود.

شاگردان یحیی گل‌محمدی اگر بتوانند خط دفاعی این تیم را بشکنند و از موقعیت‌هایشان بیشترین استفاده را ببرند، با پیروزی برابر الهلال گام بلندی به سوی قهرمانی برخواهند داشت. در خط دفاعی الهلال یک مدافع کره‌ای به صورت فیکس در تمام بازی‌ها به میدان می‌رود که با آنالیز دقیق روی نقاط ضعف این بازیکن راه گل‌زنی به الهلال هموار می‌شود. یانگ هیون سو مدافع بلند قامت و پرحاشیه‌ای است که با همین الهلال سابقه قهرمانی در آسیا را دارد و سومین فصل حضورش در این تیم را سپری می‌کند.

جالب اینکه یانگ هیون سو پیش تر در خط دفاعی کره جنوبی نیز بازی می‌کرد و در سال ۲۰۱۸ به دلیل دستکاری کردن مدارک خدمات اجتماعی خود، علاوه بر جریمه نقدی ۳۰ میلیون وونی به صورت مادام‌العمر از بازی در تیم ملی فوتبال کره جنوبی محروم شد و در حال حاضر فقط قادر به بازی در رده باشگاهی است.

مصاف عیسی آل‌کثیر با یک محروم ابدی!

سر باز زدن از خدمت سربازی برای این مدافع که در کره متهم به دروغگویی است برای او گران تمام شد و در سن ۲۹ سالگی کیلومترها دورتر از وطنش در غرب آسیا برای الهلال بازی می‌کند. یانگ که چندی پیش مقابل استقلال بازی کرده بود این بار کار سخت تری مقابل دیگر نماینده ایران یعنی پرسپولیس خواهد داشت.

مصاف مستقیم عیسی آل کثیر با انگیزه که فصل قبل در همین مرحله و پس از دبل و درخشش محروم شده بود با مدافع تا ابد محروم الهلال می‌تواند از جذابیت‌های این مسابقه باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج