۱۱۵۷۱۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عبدیان: پیشنهاد دادم مددی و سمیعی جابجا شوند

عضو سابق هیات مدیره استقلال گفت: معاون وزیر ورزش در جایی گفته بود که ما برای استقلال ۸۰ درصد وقت می‌گذاریم و من در جواب گفتم که جای مددی و جعفر سمیعی را عوض کنید و آن وقت ببینید چقدر وقت برای چه تیمی صرف می‌کنید.   

ایرنا: «مهدی عبدیان» عضو سابق هیات مدیره استقلال دوشنبه شب در گفت و گو با یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: هر موقع که خواستیم صحبت کنیم تیم شرایط خاصی داشت و دوستان ابهاماتی به هیات مدیره وارد کردند که باید جواب دهم. ما با کادرفنی مشکل نداشتیم و تا روز آخر نیز از آن‌ها حمایت کردیم.

عبدیان: پیشنهاد دادم مددی و سمیعی جابجا شوند

وی ادامه داد: دوستان مصاحبه های کذبی داشتند. برخی در مورد قرار دادهایی صحبت می کنند که در مورد آن اطلاعاتی نداشتند. خیلی راحت دروغ می گوییم و تهمت می زنیم. موضوع اول موضوع مالی است. اختلاف مبلغ بین اسپانسر و باشگاه بوده است. آنها می گویند یک مبلغی دادند اما باشگاه می گوید این رقم تفاوت دارد. چرا در مورد این پولها شفاف سازی نمی شود؟

عضو سابق هیات مدیره استقلال افزود: من تا روزی که بودم اسپانسر می گفت ۹۰ میلیارد تومان پرداختی دارد اما در هیات مدیره می گفتند کمتر از ۷۰ میلیارد داده شده است. بیایند بگویند این پول کجا هزینه شده است. بابت هر برد یک مبلغی پرداخت می شد و ما از مدیرعامل می پرسیدیم که از باشگاه پرداخت می شود که او گفت از سوی اسپانسر داده شده است. باید در این مورد شفاف سازی شود.

عبدیان تصریح کرد: ما برکنار نشدیم و استعفا دادیم. ما پنج گزینه به وزارت ورزش گفتیم که قبول نکردند. یکبار احمد مددی آمد گفت که می خواهم برای مدیریت آکادمی باشگاه یکی را انتخاب کنم اما از سوی دیگر وزارت ورزش هم با پیشکسوتان در این مورد جلسه گذاشته بود. ما با مددی مخالفتی نداشتیم اما می گفتیم سه روز زمان بده تا احترام پیشکسوتان حفظ شود اما او فردا صبح آن روز مدیر آکادمی را معرفی کرد. زمان سرپرستی مددی مصوبه داشتیم که نقل و انتقالات با من است اما او به این موضوع توجهی نکرد.

وی گفت: تمامی جلسات هیات مدیره در باشگاه برگزار نمی شد. وقتی هنوز اعضای هیات مدیره خبر از جلسات نداشتند، کانال های طرفداری استقلال از این جلسات خبر داشتند.

عضو سابق هیات مدیره استقلال بیان کرد: ما با محمد نادری و مهدی مهدی پور با نظر سرمربی قرارداد بستیم. قرارداد نادری با استقلال یکساله بود. من با او سه ساله صحبت کردم و زمانی که با ما صحبت کرد، مدیربرنامه نداشت. تقصیر نداری نبود. هیات مدیره تمامی این موضع را خبر داشت. زمانی که مددی از این موضوع خبردار شد، گفت که این قرارداد نباید بسته شود. به همین دلیل این قرارداد یکساله شد. نادری با باشگاه بلژیکی خود صحبت کرده بود اما چون کتبی نبود، زیرش زده بودند. نادری مردانگی کرد و پای قراردادش ایستاد. پولی که به او دادند، پول رضایت نامه اش بود. او از استقلال چیزی حدود ۴۰۰ میلیون گرفت. او بازیکن با اخلاق و بزرگی بود که از دستش دادیم.

عبدیان تصریح کرد: میلیچ حدود ۴۵۰ هزار دلار می تواند از استقلال بگیرد. هر بازیکنی که علیه مددی مصاحبه کرد، آن ها دیگر او را نمی خواستند. وقتی این بازیکن قهر کرد و از آمادگی بیرون آمد، فرهاد مجیدی او را نخواست. در قرارداد قبلی میلیچ مالیات بر عهده باشگاه بود. عضو سابق هیات مدیره استقلال اظهار داشت: وقتی اختیار نداریم که مدیرعامل را انتخاب کنبم، چه کاری می توانستیم انجام دهیم. ما را جلوی هوادار قرار می دادند و نمی گذاشتند کاری کنیم. بابت آکادمی استقلال یک سری خانواده ها شکایت داشتند. برخی می گفتند این تیم نتایج خوبی گرفته اما مراغه چیان این تیم ها را چیده بود. بیایند بگویند که این اتفاق ها افتاده یا نه. معاون باشگاه در برنامه زنده می گویند مسعود ریگی ۲۰ میلیارد پول می خواهد و مدیر دو روز بعد آن را تکذیب می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج