۱۱۵۷۱۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دیاباته نیامده، محبوب قطری‌ها شد

استراماچونی، سرمربی ایتالیایی این فصل تیم قطری با خیالی راحت‌تر ادامه فصل را دنبال خواهد کرد و می‌تواند با اضافه شدن شیخ دیاباته به خط حمله تیمش، انتظار بیشتری از شاگردانش برای گلزنی داشته باشد.

فرهیختگان: تیم فوتبال الغرافه در هفته چهارم رقابت‌های لیگ قطر موفق شد در دیداری خانگی با یک گل از سد ام‌صلال گذشته و در جدول لیگ ستارگان قطر ۹ امتیازی شود. شاگردان استراماچونی در این دیدار یک چهره جدید در ترکیب اصلی خود داشتند که از قضا تک‌گل سه امتیازی تیمش را نیز به ‌ثمر رساند. شیخ دیاباته، مهاجم سابق استقلال که در این تیم نیز مدتی زیر نظر این مربی ایتالیایی بازی کرده بود در نخستین حضورش با پیراهن الغرافه موفق شد گلزنی کند.

سایت «قطر الیوم» درباره این مسابقه می‌نویسد: «الغرافه پس از شکست برابر الدحیل به مصاف ام‌صلال رفت و امید داشت تا در این بازی بتواند دوباره روند پیروزی‌هایش را دنبال کند. درحالی که به‌نظر می‌رسید بازی برای دو تیم گره خورده و قرار نیست گلی به ‌ثمر برسد این مهاجم جدید الغرافه بود که با یک حرکت انفرادی گلی زیبا را به ثمر رساند و سه امتیاز این مسابقه به حساب الغرافه واریز شد. حالا استراماچونی، سرمربی ایتالیایی این فصل تیم قطری با خیالی راحت‌تر ادامه فصل را دنبال خواهد کرد و می‌تواند با اضافه شدن شیخ دیاباته به خط حمله تیمش، انتظار بیشتری از شاگردانش برای گلزنی داشته باشد. الغرافه با این برد ۹ امتیازی شد و در رده چهارم جدول لیگ قرار گرفت.» گلزنی دیاباته در فضای مجازی نیز بازتاب داشت و هواداران الغرافه از اینکه خرید جدید تیم‌شان شروعی عالی در این تیم داشته بسیار خوشحالند.

یکی از این هواداران در توئیتی نوشت: «دیاباته همان کاری را انجام داد که انتظارش را داشتیم. او در نخستین بازی‌اش برای تیم توانست گلی مهم و ارزشمند به ثمر برساند و نشان داد با وجود اینکه جوان نیست، اما خرید خوبی برای تیم خواهد بود و می‌تواند در این فصل به ما کمک کند.» یکی دیگر از این کاربران نیز در صفحه خود نوشت: «دیاباته واقعا عالی بود و در شروع کارش در الغرافه گلی زیبا زد تا نشان دهد که استراماچونی در خرید او اشتباه نکرده است. شاید شناخت قبلی این دو از هم به موفقیت آنها در ادامه فصل کمک کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج