جاباما
۱۱۵۷۳۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

غیبت چند هفته‌ای کاپیتان منچستریونایتد

هری مگوایر، کاپیتان انگلیسی منچستریوناییتد برای چند هفته قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

ورزش سه: دو شکست متوالی برابر وستهام در جام اتحادیه و آستون ویلا در لیگ برتر، شرایط را در آستانه دیدار در لیگ قهرمانان برابر ویارئال برای یونایتد دشوار ساخته است. اوله گونار سولسشر، سرمربی این تیم امروز اعلام کرد که منچستریونایتد به احتمال زیاد برای چند هفته هری مگوایر، کاپیتان انگلیس خود را در اختیار نخواهد داشت. کاپیتان شیاطین سرخ در دیدار ابتدای هفته مقابل آستون ویلا تعویض شد و حالا مشخحص شده او از ناحیه ساق پا مصدوم شده است.

اوله گونار سولسشر در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ویارئال گفت: "هری مگوایر قطعا در این بازی غایب خواهد بود و شرایط این بازیکن چندان خوب به نظر نمی رسد. او از ناحیه ساق پا مصدوم شده و ممکن است روند ررکاوری او چند هفته ای طول بکشد. لوک شاو نیز صبح امروز تمرین نکرد، بنابراین شاید بهترین سناریو این باشد که او روی نیمکت حضور داشته باشد. در کل باید باید تغییراتی در ترکیب انجام شود، اما به همین دلیل است که ما ترکیب کاملی از بازیکنان خوب در اختیار داریم و من اطمینان دارم هر بازیکنی در ترکیب قرار بگیرد عملکرد خوبی خواد داشت."

بدین ترتیب هری مگایر به جز دیدار فردا شب، مسابقه هفته بعد یونایتد در لیگ برتر برابر اورتون را نیز از دست خواهد داد. همچنین این بازیکن قادر به همراهی تیم ملی انگلیس در بازی های ملی پیش رو نیز نخواهد بود و سولسشر امیدوار به بازگشت مگوایر به ترکیب بعد از تعطیلی رقابت های ملی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج