۱۱۵۷۶۰۳
۱۴۷ نظر
۵۰۲۳
۱۴۷ نظر
۵۰۲۳
پ

عباسی: ظریف فکر می‌کند از دماغ فیل افتاده!

فریدون عباسی، عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: ظریف جلسه‌ای که با حضور رئیس مجلس برای بررسی این قانون تشکیل شده بود، را ترک کرد و حرف‌های نادرستی زده بود. این افراد از دماغ فیل افتاده بودند و فکر می‌کردند چون می‌توانند زبان انگلیسی را با لهجه خیابان گردی آمریکایی حرف بزنند «علامه دهر» هستند

خبرگزاری مهر: فریدون عباسی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مکتب فکری دولت سیزدهم با مکتب فکری دولت یازدهم و دوازدهم متفاوت است. ترکیب فعلی شورای عالی امنیت ملی با ترکیب این شورا در دولتِ روحانی متفاوت است.

نگاه خسارت بار «برجام» تکرار نخواهد شد

وی با بیان اینکه رئیس جمهور و مقامات سیاسی کشور نیز تغییر کرده‌اند، افزود: عقلایی که در زمان ریاست جمهوری روحانی به مدت هشت سال کنار گذاشته شده بودند و کشور از وجود آنها بی بهره شده بود مجدداً مورد استقبال و رجوع مردم و مسئولان قرار گرفته اند.

رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: با توجه به دیدگاه استکبارستیزی که در دولت سیزدهم وجود دارد، مطمئناً نگاه خسارت بار برجام که در واقع همه بندهای آن مجازات ایران بود، تکرار نخواهد شد.

برجام به دلیل لجاجت و پافشاری رئیس دولت تدبیر به کشور تحمیل شد

عباسی تصریح کرد: برجام به دلیل لجاجت و پافشاری رئیس دولت یازدهم و دوازدهم به کشور تحمیل شد، عقلای کشور برای اینکه به مردم ثابت شود که راه این گروه اشتباه بوده و در راستای استقلال و آزادی کشور نیست، در جهت استمرار آرامش در فضای سیاسی، به افراد لجباز اجازه دادند که برجام را اجرا کنند. برجام در کشور ما تصویب نشده است.

عباسی: ظریف فکر می‌کند از دماغ فیل افتاده!

وی یادآور شد: دولت یازدهم و دوازدهم اقتصاد کشور را با لجبازی به برجام گره زده بود، از این رو به دولت اجازه داده شد با ۲۸ شرط، برجام را اجرایی کند. دولت تدبیر هیچ یک از شروط را اجرایی نکرد، تلاش داشت تا برجام را به الگویی برای اجرای سایر خواسته‌های استکبار جهانی تبدیل کند که در صورت اجرای نهایی آن، حضور ایران در منطقه پایان می‌یافت و ایران ناچار به کنار گذاشتن برنامه موشکی اش می‌شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکا و اروپا موفق به اجرای این پروژه نشدند، بنابراین تحریم‌ها را ادامه دادند و تعهدات خود را در قبال ایران اجرایی نکردند.

عباسی تصریح کرد: با توجه به انسجام مدیریتی که در سه قوه ایجاد شده است، انتظار داریم با حفظ منافع ملی و عقل جمعی، جمهوری اسلامی در ارتباطات خارجی و مناسبات بین المللی مشارکت داشته باشد و به عنوان یک قدرت نوظهور جهانی در معادلات بین المللی تأثیرگذار باشد.

دولت تدبیر «قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها» را دور زد

وی در پاسخ به این سوال که آیا توافق آژانس و سازمان انرژی اتمی، مصوبه اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را دور زده است یا خیر؟ گفت: دولت قبل برای دور زدن و عدم اجرای این قانون تلاش‌های زیادی کرد. این مصوبه مجلس را مزخرف می‌دانستند و حتی یکی از مقامات، دقیقاً همین عبارت «مزخرف» را در مورد قانون مجلس به کار برده بود.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ظریف جلسه‌ای که با حضور رئیس مجلس برای بررسی این قانون تشکیل شده بود، را ترک کرد و حرف‌های نادرستی زده بود. این افراد از دماغ فیل افتاده بودند و فکر می‌کردند چون می‌توانند زبان انگلیسی را با لهجه خیابان گردی آمریکایی حرف بزنند «علامه دهر» هستند.

عباسی تصریح کرد: مردم این افراد را شناختند و آنها در تاریخ زیر خروارها بدنامی دفن خواهند شد و تاریخ هیچ گاه از آنها به خوبی یاد نخواهد کرد.

وی اظهار داشت: دولت تدبیر آئین نامه اجرای این قانون را نمی‌نوشت و تلاش داشت قانون راهبردی لغو تحریم‌ها را اجرایی نکند، اما به دلیل اینکه مجازات برای عدم اجرای این قانون در نظر گرفته شده بود، دولت ناچار به اجرای بخشی از قانون شد. ۵۰، ۶۰ درصد این قانون اجرایی شد. کمیسیون اصل ۹۰ در حال بررسی میزان اجرای این قانون در دولت دوازدهم است که این گزارش رسماً قرائت خواهد شد.

رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه با توافق جدید ایران و آژانس نسبت به گذشته هیچ اتفاق جدیدی نمی‌افتد، گفت: آژانس یک تشکیلات بوروکرات است که تحت سلطه استکبار است. رئیس سازمان با نظر آمریکا انتخاب می‌شود، حقوق اعضای آژانس را آمریکا و برخی کشورهای غربی می‌دهند، از این رو مناسبات جهانی بعد از جنگ جهانی دوم به گونه‌ای چیده شده که آمریکا و کشورهای غربی بر سازمان‌های بین المللی حاکم هستند.

عباسی گفت: به چین و روسیه نیز به دلیل اینکه دارای سلاح هسته‌ای هستند، حق وتو در شورای امنیت داده شده است. یک پنجم جمعیت کره زمین مسلمانان هستند، کشورهایی که دارای نفت و گاز هستند، باید از حق وتو برخوردار باشند.

«گروسی» مأموریت داشت که با یک سیلی صورت برجام را سرخ نگه دارد

وی تصریح کرد: در اولین ملاقات رئیس سازمان انرژی اتمی با «گروسی» توافق جدیدی صورت نگرفته است. گروسی مأموریت داشت که با یک سیلی صورت برجام را سرخ نگه دارد. در این سفر گروسی فقط با رئیس سازمان انرژی اتمی دیدار داشت. خواسته‌هایی را مطرح کرد که ایران زیر بار آنها نرفته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما ناچار به حفظ این مناسبات هستیم. سنگی که در دولتِ روحانی به چاه افتاده است را باید عقلا از چاه دربیاورند. با جنجال و بحث‌های رسانه‌ای نمی‌توان این کار را انجام داد. باید فکر و چاره اندیشی کرد.

استمرار در مسیر راستی آزمایی آژانس به معنای ادامه مسیر برجام نیست / اصلاح طلبان ذوق زده نشوند

عباسی با اشاره به جزئیات توافق اخیر بین ایران و آژانس، توضیح داد: دوربین‌های آژانس مطابق سنوات گذشته تصاویر را ضبط می‌کنند و مطابق مصوبه مجلس، آژانس نباید به دوربین‌ها و اطلاعات آن دسترسی داشته باشند، اما باید حافظه پر شده با یک حافظه جدید تعویض می‌شد و طبق توافق ایران و آژانس حافظه پر شده در حالت پلمب مشترک بین ایران و آژانس در ایران باقی می‌ماند.

وی بیان کرد: اگر در آینده نظرات و خواست ایران تأمین شد، حافظه‌های پلمب شده در اختیار آژانس قرار می‌گیرد تا در مستمر بودن راستی آزمایی آژانس خللی وارد نشود، این موضوع تائیدی بر مسیری که دولتِ روحانی رفت و منجر به توافق خسارت بار برجام شد نیست؛ اصلاح طلبان ذوق زده نشوند.

سازمان انرژی اتمی مراقب فیلم‌های مراکز هسته‌ای باشد

رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: فعالیت‌های هسته‌ای ایران زیر نظر آژانس خواهد بود، مطابق با NPT نه مطابق با پروتکل الحاقی. البته سازمان انرژی اتمی باید مراقبت کند که این فیلم‌ها به دست صهیونیست‌ها نیافتد. باید این فیلم‌ها در جای مطمئن نگهداری شود که عوامل صهیونیست‌ها و استکبار از طریق نفوذ به آنها دست نیابند.

عباسی در خصوص عضویت ایران در سازمان شانگهای نیز، گفت: حوزه تفکری جمهوری اسلامی در دستگاه‌های اجرایی با روی کار آمدن دولت سیزدهم تغییر کرد. اعتقاد به نظریه مقاومت در کشور وجود داشت اما دستگاه اجرایی به این اعتقاد، توجه نداشت و در موضوعات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی این راهبرد را مدنظر قرار نمی‌داد.

وی اظهار داشت: روی کار آمدن رئیسی و دولت مردمی به دنیای شرق و سازمان شانگهای نشان داد حامیان نظریه مقاومت در کشور ما به قدرت رسیده اند و طرفداران نظریه غربگرا توسط مردم کنار گذاشته شده اند.

دولت‌های شرقی به دولت غربگرای روحانی اعتماد نداشتند / شانگهای حساب ویژه‌ای روی دولت سیزدهم باز کرده است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، قوای مجریه، مقننه و قضائیه همسو شدند و تقابلی بین این سه قوه وجود ندارد به همین جهت، دنیای شرق حساب ویژه‌ای روی دولت جدید باز کرده است.

عباسی گفت: پیش از این سیاستمداران شرقی معتقد بودند ایران با یک چراغ سبز، غربی‌ها به سمت غرب غش می‌کنند، لذا برای ارتقا روابط با ایران احتیاط می‌کردند و تمایل چندانی نداشتند اما با روی کار آمدن دولت رئیسی این پیام به شرق ارسال شد که از این به بعد ارتباط با غرب و آمریکا بر اساس منافع ملی جمهوری اسلامی تنظیم خواهد شد، از این رو شرق روی ایران حساب باز کرد.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر همه چیز را گروگان گرفته بود تا مذاکرات را ادامه دهد، تصریح کرد: ایران ۳۹ بند از ۴۱ بند FATF را اجرایی کرده بود، فقط در تعریف تروریسم دچار اختلاف نظر بودیم. غرب و آمریکا تروریسم را به گونه‌ای تعریف می‌کند که جبهه مقاومت جزو گروه‌های تروریستی قرار می‌گیرد.

رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی گفت: FATF اعلام کرده بود، اگر هر کس در جهت اقتدار جمهوری اسلامی در هر رشته از جمله نفت، نظامی و غیرنظامی برای دور زدن تحریم‌ها قدم بردارد و از طرف FATF به عنوان مجرم معرفی شود باید از طرف دولت ایران تحت مراقبت و منع مسافرت قرار گیرد. مطمئناً ایران چنین چیزی را قبول نمی‌کند؛ تروریسم از نظر جمهوری اسلامی، آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هستند.

عباسی تصریح کرد: شفافیت و مبارزه با تروریسم، مورد تاکید جمهوری اسلامی است اما دولت قبل صریحاً مواضع ایران را اعلام نمی‌کرد و درصدد قانع کردن مردم و مقامات برای هضم در جامعه بین الملل بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درست صحبت کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عالی گفته

      • بدون نام

        وقتی جلسه مجلس را ترک کرده این طوری باید براش صحبت بسه

      • بدون نام

        خدا روحانی و وزیرانش را بیامورزد حداقل گرونی به این سرعت نبود چرا جلو گرونی نمی گیرید می خواهید با این لج بازی چی ثابت کنید

      • بدون نام

        درود بر عباسی

      • بدون نام

        درست صحبت کرد

      • بدون نام

        از اینکه ایشون خود را بعنوان نماینده مردم فهیم کازرون معرفی میکند عذرخواهی میکنیم .
        آخه دراین دوره انتخابات مجلس هرکسی اومد رفت مجلس .
        ادبیاتش در حد نماینده مجلس نیست .

      • بدون نام

        بنده بخاطر این نمایندمون افتخار میکنم

    • ر.د

      بی ادب تو از دماغ فیل افتادی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ادب را بی ادبان اموخته

      • بدون نام

        در بی ادب بودنش شک نداریم

    • بدون نام

      درسته سیاست خارجی متمرکز رو مداکره و تک بعدی شده بود ولی همین الانشم مردم آقای فهمیدن ظریف کی بود و چه کارهای مهمی انجام داده بودند..ای کاش ایشون کنار گذاشته نمیشند.. حداقل ایشون میرفت مذاکرات نه اینکه فقط شو آف باشه بت پاروی پا انداختن و جا عوض کردن...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هشت سال وزیر بوده بسه دیگه

    • بدون نام

      حرف اضافی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف حق زده

    • محمود اسدپور از بابل

      آقای عباسی عفت کلام یک امر پسندیده ای هست لطفاً با بزرگتر از خودت ادب را رعایت کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما چرا ناراحت میشج

    • بدون نام

      مثل تو

    • بدون نام

      من که حوصلم نگرفت بخونم چی نوشته، لطفا نظر بدید بفهمم موضوع چی بوده

      پاسخ ها

      • علی

        چرت و پرت های مجلسی های شرق زده ..

      • بدون نام

        بگیر بخواب لحاف یخ کرد:!!!

    • بدون نام

      عباسی شما که دیپلمات نیستی و در زمینه ای که تخصص نداری اظهار نظر موقوف

    • سیاوش

      شما مشکل مردم رو حل کنید خواهشا با دولت قبلی کاری نداشته باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باشه تو خوبی

    • بدون نام

      همتون به ملت ضربه زدید.

    • بدون نام

      درود بر دکتر ظریف قهرمان ملی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قهرمان ملی خخخخخخخ
        یکی از دستاورد این قهرمان بگو خخخ

    • هانیه

      این شما هستید که ما قبولتون نداریم
      ظریف بهترین بود شما نذاشتید

    • استکی

      به جای تعریف کردن تورم رو مهارکنید

    • وطن

      ازدماغ فیل که همه فکر می کنید افتادید

    • بدون نام

      یه تار موی ظریف از نظر کارشناسی و کاردانی و منطق و منافع ملی به امثال تو می ارزد

    • م

      دهها بار گفتند که مسائل هسته ای و برجام ، در بالاتری سطح ، تصمیم گیری میشوتد ، بعدا امثال شما ، خودتون رو به خواب زدید و دارید عقده گشایی می کنید !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی خودش رو به نفهمی زده تلاش کردن بیفایده است.

      • معین

        لایک

    • بدون نام

      این نمیدونم چه فازی داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا ول کن این خودشم نمیدونه چه‌ فازی داره
        تاچه رسد بمن وتو مجلس‌ که نیست کودکستان عقده ایها

    • بدون نام

      لابدیکی ازاون عقلایی که کنارگذاشته شده بود،توبودی؟

    • بدون نام

      درود بر ظریف

    • بدون نام

      اولا که درود بر روحانی و ظریف
      ثانیا کدام مردم به شما رجوع کردند؟!
      منظورت آن ده درصده؟!

      پاسخ ها

      • خوزستان

        درود بر روحانی وظریف که با برجام دلارداز ۳هزارت به ۳۰ هزار تومان افزایش دادند،تا رانت خارانش به دفاع ازانها بپردازند. منفور ترین دولت ،دولت ۱۱دهم ود۱۲دهم بود.

    • بدون نام

      فعلا که دولت محبوب خودتون هم قانون مجلس رو دور زده و اجرا نکرده.از خدا بترس.

    • محمود

      درحدی نیستی در بار ه ظریف توهین کنید شما را هم می بینیم

    • بدون نام

      توانای و قابلیت دکتر ظریف که مشخص است .تورا ناراحتی و آتش گرفتی .صبر کن شاید یک پست خوب به تو دادند.

    • بدون نام

      خداازشمانگذردملت راگرفتارکردی الان ظریف رفت کارمفیدت انجام بده خداراشکردردولت هیچ کاره شدی

    • بدون نام

      معلومه ..چی فکر کردی ..درود بر ظریف

    • بدون نام

      تو که از اسمان هفتم افتادی.....یک سال دیگه می بینیمت

    • امیر/امیر

      دلواپسان دیروز ،امروز موزیانه بدنبال احیای برجامی هستند که چندین سال سنگ لای چرخش بودند ،امروز رنگ عوض کرده ونیرنگ دیگر ساز می کنند.

    • بانام

      روتو کم کن

    • شهین مزارعی

      چقدر ای آدم تنفر برانگیزه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه بیسواد! خودت و با ظریف مقایسه می کنی؟؟؟

    • بدون نام

      اگر. برجام. خسارت بار بوده. چرا. مثل آمریکا. پاره. نمیکنید. و خارج نمی‌شوید ما. اصلا به شما. امید نداریم. مشکلات رو حل کنید. در. حد و توان شما نیست.

    • بدون نام

      جناب اقای عباسی اقای ظریف وزیری بودتوانا وقادربه تجزیه وتحلیل لغات مورداستفاده دشمن که درموافقت نامه ها درج میشدچطور اقای گروسی بااولین توافق باایران میخواهداز کلمات چندپهلواستفاده کندوادعاهای بیهوده مطرح میکندپس قدراقای ظریف وعراقچی را بایدبدانیم خارج کردن ایران اززیربند7 شورای امنیت ولغو6 قطعنامه بوسیله قطعنامه خود شورای امنیت کارهرکس نبود.‰‰‰

    • naser

      ظریف حداقل سواددرست حسابی داره وتوجهان میشناسنش شماچی نه سوادداریدنه وجهه ظریف رو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سوادش تو ۸ سال دیدیم خخخخخخ

    • منطقی

      متن خبر رو نخوندم اما تیتر خبر حسادتیست که در بین علمای ما هست و دعواها و زیرکشیدنهای درونیمون باعث شده نتونیم هیچ وقت موفق بشیم در سطح بین المللی، زیر پای هم میزنن مبادا یکی برتر از من باشه

    • بدون نام

      همه شما همچین فکری را دارید
      ظریف و لطیف ندارد .
      چپ و راست یکی هستید

    • بدون نام

      فعلا كه دلار رو ظرف يك ماه ٥ هزار تومن گرونتر كرديد و باقي چيزارو هم چند برابر ! تازه اولشه

    • بدون نام

      انشااله که همینطور خواهد بود گذر زمان همه چیزو ثابت میکنه

    • حق طلب

      مصاحبه گروسی بابیبیسی گفته شما را تایید نمیکند ومیرساند شما همه چیز رااب دارید

    • عرفان

      شماها با هم همتون انگشت کوچیکه ظریف نمیشین

    • خورزو خان

      آقای عباسی مگه نیامدید مشکلات را حل کنید . پس معطل نکنید

    • عرفان

      همین چین و روسیه ای که امثال شما تندروها دنبالشونین از همین الانشم به کشور خیانت کردن

    • بدون نام

      چقدر کینه اینها زیاده

    • بدون نام

      عقلایی که مردم به آنها مراجعه کرده اند.مردک کدام عقلا؟کدام مردم که به آنها رجوع کردند؟ تو عقلای مریخی و مردم عطارد رو میگویی؟بیسواد چند درصد مردم رای دادند؟

    • بدون نام

      هر دولتی که به قدرت می رسد اعضايش در اين سألها در قدرت بوده اند و از فيلتر های سختگیرانه ای گذشته اند اما طوری از آنها سخن میگویند که گویی از بلاد کفر آمده اند این رفتار دولتهای مختلف باعث شرمساری است و نشان از قدرت طلبی و عدم دانش و توانایی این عزیزان دارد.

    • بدون نام

      پس تو هم از دماغ شیر افتادی
      این وصله ها به دکتر ظریف نمی چسبه
      منظورت کدوم عقلا هستند که الان بعد از 8 سال وارد میدان شدن؟ همون هائی که قبلاً گند زدن مثل خود روحانی و بقیه؟

    • حسین تاجی

      این کوته فکره،،،کجاش دانشمند هسته ایی است

    • بدون نام

      چرا نظر منو چاپ نمی‌کنید؟

    • ستم دیده

      نه شما از دماغه فیل افتادید

    • جعفر

      ارزش جواب دادن نداریددکترعباسی

    • مجید

      بله از دماغ فیل افتاده

    • بدون نام

      چقدرحرف زدی لازم ندیدم
      بخونم ولی اونی که ازدماغ
      فیل افتاده و پیش مردم
      اعتبارنداره شماهستید

    • بدون نام

      درحدی نیستی که در مورد ظریف صحبت کنی . تنها دیپلمات باتجربه وبا سواد و بی بدیل کشورظریف است

    • بدون نام

      حالا که امیر عبدالهیان رو میبینم ظریف حق داشته فکر کنه از دماع فیل افتاده.چون تفاوت از زمین تا آسمانه.

    • بدون نام

      شما خودت چی استاد ؟

    • علی

      برای تو بیسواد باید خودشو بگیره

    • بدون نام

      درود بر دکتر عباسی عشقی

    • یمانی ۰سفیانی۰خراسانی

      دولت شماهاراهم می بینیم همتون دستون تویکه کاسه است

    • بدون نام

      آقای عباسی دوانی تو هم مثل ظریف هستی

    • بدون نام

      بیبنم شما چکار میکنید

    • بدون نام

      ای خدا چه کسی در مورد ظر یف اظهار نظر میکنه شما در برآبر ظریف عددی نیستی

    • بدون نام

      یک موی ظریف دانا می ارزد به صد تای امثال تو کینه جو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تمام مشکلات ما به خاطر همین. اختلافات داخلی هست. چقدر به دولت روحانی. ناسزا. گفتید هنوز هم ول نمیکنید. آقا. اون هرچی بود. رفت. شما. چکار ه هستید تا به حال چقدر از مشکلات رو حل کردید. ما که به غیر از افزایش قیمت چیزی ندیدیم این حرفهایی که میزنید. نشانه ی. بی ادبی و بی سوادی هست. فکر نکن تو دل مردم جا باز میکنی

      • بدون نام

        عباس تو سالی یک مرتب حرف بزن أونم بگو عیدتون مبارک

      • بدون نام

        تاسف که همچنین آدمی بی ادبی تحلیل میکند وای برما

    • بدون نام

      چرا همه کارهای خودتان را به ملت نسبت مبدهید ملت نقشی درکارهای شما ندارد

    • بدون نام

      تو از دماغ چی افتاده ای ادب داشته باش ودرست حرف بزن

    • Hasan Jalil

      میشه اسامی عقلایی که به کار گرفته شدند را نام ببرید ؟
      زاکانی؟
      رضایی؟
      سعید محمد؟
      قاضی زاده هاشمی؟
      وحیدی؟
      رستمی؟

    • سیدمجتبی طباطبایی

      آقای عباسی
      کینه وبغض از قیافت میباره.

    • م ح

      توقع بیشتر از این نباید از شما داشت که عفت کلام رو رعایت نمی کنید ..آیندگان هم در مورد تو و امثال تو چنین حرفی می زنند که زیر خروارها زباله تاریخی دفن می شوید متاسفم برای شیوه نادرست بیان سیاستمدارانی که جز منفعت خویش به چیزی نمی اندیشند بازم متاسفم متاسف

    • بدون نام

      متاسفم که نماینده شهرم هستی ....

    • بدون نام

      تو هم دو جمله انگلیسی یاد بگیر از دماغ زرافه بیفت

    • بدون نام

      ظریف بالاترازآن است که تو امثال تو بتوانی ایشان رابشناسی.. ظریف مساوی است باامیرکبیر

    • بدون نام

      توکه مایه نفرت انسان ها دردنیا هستی بخاطر تفرقه انگیزهستی کفش کهنه دکترظریف از شما

    • حقیقت بین

      آقای عباسی متاسفانه خیلی ادعا داری به پست سر خودت در شهرستان نگاه کن ببین چند درصد بهت رای دادن اونهم زمانی که رقیب قدری نداشتی
      مردم هم آقای ظریف را می شناسند هم شما را
      و خداوند بهترین داور است اگه اعتقاد قلبی به قیامت داری، منتظر باش در اون دنیا پاسخ بدی

    • بدون نام

      درود بر دکتر ظریف وننگ به فریدون عباسی

    • بدون نام

      آقای عباسی مهم نظر اکثریت مردم است نه شما و امثال شما، ظریف از نظر مردم امیرکبیر زمان است.

    • بدون نام

      لعنت بر دروغ

    • بدون نام

      از تک تک کلماتش حسادت و البته حماقت میباره

    • بدون نام

      اقا تو یک حرف‌مفت میزنی‌باعث درد سر یک ملت بیچاره می شوید لطفا یک فکر برای ارزانی بکن زیر گرانی جان میدیم

    • بدون نام

      هنوز کینه دولت قبل رو داره چون زمان احمدی نژاد دم درآورده بود اومدن انداختن بیرون از اون به بعد کینه گرفته از ظریف.یک استاد معمولی اومده بود شده بود رئیس انرژی اتمی. معلومه ظرفیت نداره

    • محمد

      جناب آقای عباسی دوران شماهم می بینیم دیگه همه قوا یکدست هستید أین گوی این میدان ثابت کنید که اجاز ازپوتین نمی گیرید آب بخورید یا در مذاکره چی بگید

    • رزمنده ۲۸ ماه

      اقای عباسی ..شما وفکر امثال شما مردم را بدبخت تر میکنه ...برای شما ریاکاران وبچه هایتان و...که بد نمیگدرد ...یه دونه از بچه های امثال سما ریاکاران وتملقگویان بی‌ کارند یا حقوق اونچنانی..خجالت هم خوب جیزیه ..

    • بدون نام

      از الان تا ۴ سال فرصت دارید ببینیم چه می کنید اون موقع نظرمون رو در مورد اینکه کدوم بهتر عمل کردن می دیم. فعلا جز حرف چیزی ندیدیم پس نظری ندارم.

    • بدون نام

      مکتب دو نفرتون فاتحه مملکت رو خوانده از بس راست و چپ میگین که ملت بدبخت زیر تورم له شدن

    • بدون نام

      این هاباغیبت وتهمت وافتر توهین به جایی نمی رسند؟!
      از افتخارات خودبگویید؟!

    • بدون نام

      تو که از دماغ فیل نیفتادی بفرما به همراه عقلایی که تازه اومدن برای مردم کار کنید شعار و بلوف و حرف مفت شکم مرد را پر نمیکنه

    • بدون نام

      اقلام روحانی نماینده ۶۰/ بود تو که نماینده ده درصدی هم نیستی

    • عبدالله

      قدیمیها میگفتند حرف حق تلخ است

    • محمد

      وقتی ادب تقسیم میکردن کجا بودی ؟؟؟

    • حمید

      اراجیفتان را سالهاست میشنویم و هیچ کاری نکردید ، حیف نیست تو از ظریف اسم ببری

    • بدون نام

      دود اگر بالا نشیند کسر شأن شعله نیست ...

    • بدون نام

      هم اصلاح طلبان و هم اصول گرایان فکر میکنند از دماغ فیل افتاده اند غیر از دروغ و ریاکاری چیزی از آنها ندیدیم خدا شر هر دو فرقه را از سرمان کم کناد

    • بی نام

      شما که کاری نمی کنید وفقط حرف میزنید چی؟

    • بدون نام

      دلار 28شدخبر داری

    • بدون نام

      حالا که حرف از عزت و اقتدار زد میشود بعضی ها تمجید از مردکه خنده زشت ظریف میکنند انشااله روز خیانت های دولت بی تدبیر کلید هم میرسد

    • بدون نام

      حالاچرا دلار وکالاها روزبه روز بالاتر میره تفکر پوسیده شما ۱۰ درصدیها میباشه مملکت به این روز افتاده

    • بدون نام

      اقای عباس گفتمان در زمانی که طرف قدرت ندارد هنر نیست برای اثبات سخن اگه مردی یه نطر سنجی۵ بین خودت و طرفی که براش توهین کردی۵ بگدار

    • بدون نام

      یکی گفته من نخواندم ایشان چی گفته به قول ارسطو چرت اند پرت

    • مجتبی

      حرفات درسته اگراعتقادداشته باشی امادرزمان نمایندگی مجلس شورای اسلامی دراستان فارس شهرستان.....چه آشوب وهلهله ای

    • هولیو

      شماها لطفا به فکر معیشت مردم باشید.گیرم که همه دولتمردان قبلی مقصر بودند.شماها اصلا به فکرمعیشت مردم هستید؟ یافقط بلد هستید دیگرون رو مقصر جلوه بدید

    • سالار

      ظریف مرد شماره یک دیپلماسی خاورمیانه بود اینو همه فهمیدن

    • بدون نام

      می خواهی خودت را ثابت کنی به ظریف حمله کن

    • بدون نام

      ظریف خوب یا بد یکبار هم به بی ادبی صحبت نکرد و اینجور که شماها صحبت میکنید با این ادبیات که نشان دهنده شخصیت شماست کسی رو متهم نکرد و انگشت اشاره طرف کسی نگرفت، حالا هم شب دراز است و قلندر بیدار هر چند چپ و راست همه شماها یکی هستید و این دعوای زرگری است و مردم اگاهتر از هر روز جنس شماها رو شناختند

    • بدون نام

      حالا شماها با کل دنیا لجبازی کنید به برجام برنگردید که این دفعه کل دنیا تحریم کند مردم دیگر عادت کردند به این بازییهای سیاسی که شماها سر مردم در آوردید !؟

    • بی نام

      تمام دولت سیزدهم به اندازه ظریف نمی فهمند چون دراین مدت دوماه هیچکاری برای مردم وکشور نکردند

    • بدون نام

      لطفا نظر منم تایید بدین بیاد بالا

    • بدون نام

      درودخدابردکترظریف باشرافت وباغریت

    • علی

      شما در حد و اندازه ظریف نیستید ادب داشته باش

    • علی

      در این یک ماه دیدیم چطور مملکت را دارید نابود میکنید خبر از بازار داری یا نداری

    • بدون نام

      شاید بقیه فکرمیکنن از دماغ زرافه افتادن

    • بدون نام

      باتوهین به دیگران نمیتوان برای خودشخصیت واعتبارخرید

    • gholam.k.l.d

      اگرشمادرست میگی اجازه بدین ظریف کاندیدریاست جمهوری بشه ببین چه کسی بین مردم مقبولیت داره،،،،

    • بدون نام

      خودش چیزی حالش نیست به عقل ظریف حسودیش میشه

    • شیر فرهاد

      نه فقط ظریف بلکه همتون از دماغ فیل افتادین

    • معین

      لای چرخ اهداف ظریف شما چوب گذاشتین وگرنه

    • شنبه

      عباسی .شما در حدی نیستید که در مورد ظریف اظهار نظر کنید.
      ادب و شخصیت و عملکرد ظریف در تاریخ جاودانه خواهد ماند.

    • بدون نام

      در حد ظریف نیستی که گنده تر از دهانت حرف می زنی مگر شما ها نبودید که می گفتید که مشکل بورس را سه روزه حل می کنیم چرا انجام نمی دهید

    • مهدی

      آقای عباسی شما با این نوشتهٔ خودتان خوب نشان دادید هم دارای مغز کوچکی هستید و هم فردی با بخل و حسادت، شما هنوز خیلی مونده که به ارزش واقعی فردی مثل آقای ظریف پی ببرید.

    • علی

      ظریف بده ولی وزیر خودتون امیر عبدالهیان با اون عربی حرف زدنش خوبه

    • بدون نام

      بله راست میگی توخوبی
      ببینیم شما ودولت ومجلس انقلابی چه میکنید
      میشه بگین الان شمامشغول به چه کاری هستین مردم بایدتاکی بدبختی بکشن تاکی بایدتاوان نادانی شمابه ظاهرداناهاروبدن

    • آزاده

      نه اینطور نیست...شما ظاهرا از دماغ فیل افتادین! اگر خیلی هنر دارید امور را درست پیش ببرید بقیه امور پیشکش...این نیز بگذرد...

    • صادق

      یک تار موی ظریف می ارزه به صد تا امثال تو

    • ایرانی

      دولت قبلی تمام شد و رفت دیگه دست بردارید اگر کار بلد هستید مشکلات را حل کنید چرا این حرفها را حالا میزنید مگر قبل از اینکه دولت پایان یابد این چیزها را نمیدانستید لطفا عمل کنید با خوش باش گفتن کار حل نمیشود بیشتر عمل کنید کمتر حرف بزنید

    • مسعود

      دیگه هرکسی ازیه جایی میفته، ظریف ازدماغ فیل افتاده، جنابعالی هم از.... ون فیل!!!!

    • بدون نام

      ولا دربرابرشما از دماغ که نه فاصله زمین واسمان هست..کاش هیچی نمیگفتید بهتر بود.

    • بی نام

      جه فشاری بهش اومده که این قدر عقده شده براش . حالا یکی با سواد تر از کل خاندان و طایفه تون پیدا شده بنده خدا رو بکوبید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج