۱۱۵۸۰۶۰
۱ نظر
۵۰۶۶
۱ نظر
۵۰۶۶
پ

سلکشن (۱۳)؛ رخداد‌هایی که بهتر است بدانید!

به رسم هر آدینه، مهم‌ترین اتفاقات دنیای فناوری در هفته گذشته را با هم مرور می‌کنیم.

برترین‌ها: به رسم هر آدینه، مهم‌ترین اتفاقات دنیای فناوری در هفته گذشته را با هم مرور می‌کنیم.

توضیح وزیر ارتباطات درباره کندی اخیر اینترنت

یکی از کاربران به شیوه خاص خود از وزیر ارتباطات درباره کندی و مشکلات اخیر اینترنت در کشور پرسیده و زارع‌پور وزیر ارتباطات هم پاسخ کوتاهی به او داده است.

پاسخی که تایید مشکلات در آن مستتر است ولی توضیحی مبنی بر دلایل این مشکلات و چگونگی حل و رفع آنها داده نشده.

سلکشن (۱۳)؛ رخداد‌هایی که بهتر است بدانید!

هجوم شهروندان چینی برای خرید آیفون آمریکایی

شهروندان کشوری که صاحب تکنولوژی گوشی‌های هوشمند شیائومی و هواووی هستند، اینگونه برای خریدن آیفون ۱۳ آمریکایی سر و دست می‌شکنند.

آیفون ۱۳ کمپانی مشهور اپل آمریکا به تازگی رونمایی و برای عرضه در سراسر جهان آماده شده است.

سلکشن (۱۳)؛ رخداد‌هایی که بهتر است بدانید!

شاسی بلند جدید و جذابِ هوندا

اخیراً گزارش‌هایی به بیرون درز کرده است که نشان می‌دهد خودرو سازی ژاپنی هوندا Honda قصد دارد تا مدل جدیدی از خودروی شاسی بلند Honda Passport را راه اندازی کند که Honda Passport TrailSport نام دارد. این خودروس شاسی بلند جدید قرار است علاوه بر زیبایی در طراحی، در بخش فنی نیز شاهد ارتقا باشد.

با معرفی هوندا پاسپورت جدید، این شرکت در واقع قصد دارد تا تریم ناهموار جدیدی به نام TrailSport را رونمایی کند. این تریم جدید البته بیشتر در مورد بهبود‌های بصری است، اگرچه مسیر‌های جلو و عقب گسترده تری وجود دارد که باید موقعیت بهتر و ثبات خودرو را تضمین کند. به عبارت دیگر اگر می‌خواهید ارتقاء بیشتری در خارج از جاده داشته باشید، هوندا پاسخ شما را با پروژه جدید Passport TrailSport Rugged Roads می‌دهد.

در حال حاضر، این فقط یک نمونه اولیه است که لوازم جانبی و تجهیزات احتمالی آینده را برای پشتیبانی از علاقه‌مندان در جاده ها، پیش نمایش می‌کند. این خودرو بر اساس Passport TrailSport ساخته شده است و هوندا می‌گوید «این خودرو، چشم انداز مدل‌های بیشتر Trailsport با قابلیت عملکرد فوق العاده در خارج از جاده‌ها را عرضه می‌کند.» به عبارت دیگر خودروساز ژاپنی با این خودروی جدید خود، توجه ویژه‌ای به عملکرد‌های آفرود نشان داده است و هدف آن نیز جلب توجه علاقمندان به رانندگی آفرود می‌باشد.

برای ایجاد یک آفرودر همه جانبه، هوندا با جان توئیکو که از علاقه‌مندان مدل Honda Passport است و کانال YouTube JonDZ Adventuring را اداره می‌کند، همکاری کرده است. پروژه Passport TrailSport Rugged Roads که قرار است برای اولین بار در نمایشگاه Overland Expo West در Flagstaff (از ۲۴ تا ۲۶ سپتامبر) به نمایش گذاشته شود. این خودرو همچنین قرار است بر روی سیستم تعلیق مجهز به کیت بالابر Jsport و لاستیک‌های تمام سطح Firestone Destination A/T۲ در هر چهار گوشه سوار می‌شود. به این ترتیب و به گفته شرکت سازنده، خودروی جدید قادر خواهد بود کشش خارج از جاده را بدون قربانی کردن عملکرد‌های عالی مدل پاسپورت در جاده، بهبود بخشد.

صفحات لغزشی فولاد ضد زنگ اضافی، از مخزن روغن و مخزن سوخت خودرو محافظت می‌کنند، در حالی که بدنه نیز با روکش اضافی تقویت خواهد شد. این تجهیزات همچنین شامل میله‌های سقف، یک لاستیک یدک کش و چادر پشت بام Sparrow XL می‌شود.

آخرین ویژگی قابل توجه در ظاهر نیز به شکل نقاط بازیابی نارنجی سفارشی و نشان نارنجی TrailSport روی پنجره رادیاتور قابل مشاهده است. با این حال، تا زمانی که این مدل مفهومی تبدیل به یک خودروی تولیدی نشود، مستحکم‌ترین مدل هوندا پاسپورت که می‌توان خریداری کرد، Passport TrailSport سال ۲۰۲۲ باقی خواهد ماند. این خودرو باید زمستان امسال به فروش برسد و انتظار می‌رود قیمت‌ها نیز نزدیک به تاریخ فروش آن اعلام شود.

تصاویر مدل مفهومی شاسی بلند جدید هوندا Passport TrailSport

سلکشن (۱۳)؛ رخداد‌هایی که بهتر است بدانید!

سلکشن (۱۳)؛ رخداد‌هایی که بهتر است بدانید!

تبلت جدید و باشکوه گوگل

رایانه لوحی نشان داده شده دارای طراحی تمام صفحه با لبه‌های بسیار نازک است. این دستگاه همچنین دارای گوشه‌های گرد است و در قسمت عقب نیز، بدنه از هر چهار طرف گرد شده تا به راحتی در گرفتن و ظاهر شیک آن کمک می‌کند. متأسفانه تصاویر ثبت اختراع، جزئیات مربوط به اتصالات، دکمه‌ها و یا دوربین‌ها را نشان نمی‌دهند، اما این مانع از آن نشده است که طراح گرافیک مشهور، جوزپه اسپینلی، معروف به اسنورین، نتواند طرح پتنت شده را بازسازی نکند. به عبارت دیگر، جوزپه اسپینلی مجموعه‌ای از رندر‌های سه بعدی تبلت جدید گوگل را بر اساس

سلکشن (۱۳)؛ رخداد‌هایی که بهتر است بدانید!

تصاویر ثبت شده در گواهی ثبت اختراع Google LLC ایجاد کرده است.

از نظر رنگ و انتخاب مواد، جوزپه اسپینلی از گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل ۶ که به تازگی معرفی شده، الهام گرفته است. این بدان معناست که این تبلت به همان دکمه‌های پاور و صدای گوشی‌های گوگل پیکسل ۶ مجهز شده است. علاوه بر این، تبلت گوگل پیکسل مجهز به یک دوربین پانچ سوراخ است که برای برقراری تماس تصویری یا گرفتن عکس سلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بلندگو‌های استریو نیز دیده می‌شود که دو عدد در بالا و دو عدد در پایین جانمایی شده اند. همچنین، یک اتصال USB-C در طراحی پایین برای شارژ دستگاه گنجانده شده است. یک سطح مستطیل شکل در پشت قرار داده شده که لوگوی گوگل در داخل قرار گرفته است.

گوشی‌های سری گوگل پیکسل ۶ که پاییز امسال منتشر می‌شود، اولین تلفن‌های هوشمندی است که از سیستم عامل جدید اندروید ۱۲ استفاده می‌کند، بنابراین ادعا می‌شود که تبلت جدید پیکسل نیز مجهز به سیستم عامل اندروید ۱۲ خواهد بود. البته گوگل همچنین می‌تواند سیستم عامل Chrome را که برای لپ تاپ‌های ۲ در ۱ این شرکت استفاده می‌شود، انتخاب کند. آخرین تبلت گوگل، Pixel Slate، نیز یک تبلت با سیستم عامل Chrome بود، هرچند که تبلت‌های قدیمی تری همچون Pixel C از سال ۲۰۱۵ یا Nexus 9 از سال ۲۰۱۴، بر روی سیستم عامل Android اجرا می‌شدند.

سلکشن (۱۳)؛ رخداد‌هایی که بهتر است بدانید!

روی هم رفته تصاویر رندر منتشر شده از تبلت جدید گوگل پیکسل از خود شرکت سازنده نشأت نگرفته، بنابراین اگز این محصول سرانجام به خط تولید راه یابد، ممکن است با آنچه در این تصاویر دیده می‌شود متفاوت باشد. از سوی دیگر ما هنوز هیچ نشانه‌ای در دست نداریم که بفهمیم شرکت گوگل قصد دارد حتماً این دستگاه را راهی خط تولید کند.

با توجه به افزایش گرایش به گوشی‌های تلفن همراه تاشو که تاحدودی قابلیت‌های تبلت‌ها را نیز ارائه می‌دهند، هنوز نمی‌توان به درستی تشخیص داد که آیا سرمایه گذاری در این زمینه کار عاقلانه‌ای خواهد بود یا خیر. به طور کلی با ظهور گوشی‌های تاشو با نمایشگر‌های بزرگ که قابلیت تبلت‌ها را ارائه می‌دهند و در سمت دیگر لپ تاپ‌های قدرتمند که برای کار‌های بزرگتر طراحی شده اند، آیا تبلت‌ها کماکان می‌توانند جایگاه خود را حفظ کنند.

سلکشن (۱۳)؛ رخداد‌هایی که بهتر است بدانید!

مهم‌ترین شاسی بلند مرسدس بنز معرفی شد

بی شک "جی ال اس600 فورماتیک مایباخ" یکی از خاص ترین محصولات کلاس شاسی بلند در جهان است.

اکنون مایباخ به مناسبت صدمین سال عرضه نخستین محصول خط تولید خود یک نسخه ویژه از همین جی ال اس را با نام "ادیشن 100" ارائه کرده که در ادامه نگاهی به آن خواهیم داشت.

براساس اطلاعات منتشره، مایباخ در نظر دارد تا ادیشن 100 اس کلاس را نیز ارائه کند تا در این مراسم صدمین سالگرد 2 محصول ویژه داشته باشد. هر کدام از این محصولات فقط محدود به 100 دستگاه خواهند بود.

سلکشن (۱۳)؛ رخداد‌هایی که بهتر است بدانید!

از دیگر نقاط اشتراک شاسی بلند و سدان نسخه صد سالگی باید به رنگ انتخابی اشاره کرد که تمی دو رنگ از نقره ای پرسا و آبی دریایی است.

در نسخه جی ال اس یا همان شاسی بلند از رینگ های بشقابی بسیار خاصی استفاده شده که ادیشن ۱۰۰ روی آن حک شده است. در قسمت های مختلف بدنه نیز می توان لوگوی مایباخ با نوشته ادیشن ۱۰۰ را مشاهده کرد.

فضای داخل کابین سدان و شاسی بلند ادیشن ۱۰۰ دقیقا یکی هستند که فضایی بسیار لوکس و باکیفیت را شکل داده است. تریم کابین در تم دو رنگ سفید کریستالی و خاکستری سیلور کار شده است.

سلکشن (۱۳)؛ رخداد‌هایی که بهتر است بدانید!

برای پیشرانه نمونه اس- کلاس از تپنده 12 سیلندر و در جی ال اس از نمونه 8 سیلندر استفاده شده است. میزان

خروجی موتور شاسی بلند مرسدس برابر با 557 اسب بخار است که در مقایسه با 612 اسب بخار نمونه سدان تفاوت خیلی زیادی را نشان نمی دهد.

مایباخ جی ال اس 600 فورماتیک ادیشن 100 در ابتدای سال 2022 توسط فروشندگان رسمی ارائه خواهد شد.

گرافیک خیره‌کننده بازی Ride ۴ در پلی‌استیشن

ویدیوی گیم‌پلی دیوانه‌کننده بازی Ride 4 تمام چیزی است که خوره‌های موتورسواری دنبالش هستند!

بازی Ride 4 جدیدترین بازی استودیوی بازی‌سازی ایتالیایی، Milestone، است. اجرای این بازی روی پلی استیشن 5 آن هم در هوای بارانی با گرافیک بی‌نظیری همراه بود و بازخوردهای مثبتی از کاربران دریافت کرد. این بازی در سبک اول شخص برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس ایکس منتشر شده است.

به گفته سازندگان Ride 4، این بازی 34 پیست از سراسر جهان را در خود دارد که همگی آنها با وسواس خاصی توسط تکنولوژی لیزری طراحی شده‌اند.

بازیکنان هم می‌توانند چیزی در حدود 250 موتور از 22 کمپانی سازنده موتور سیکلت در جهان از جمله یاماها، سوزوکی و هوندا را انتخاب کنند.

این بازی مهیج در پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و پلتفرم استیم روی کامپیوتر قابل اجراست.

سلکشن (۱۳)؛ رخداد‌هایی که بهتر است بدانید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • .....

      ما کجای این دنیایم تو قیمت تخم مرغ مونده مملکتم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج