۱۱۵۸۳۲۷
۵۰۲۴
۵۰۲۴
پ

تجاوز مربی به بازیکنان لیگ آمریکا را تعطیل کرد

فوتبال زنان در آمریکا دچار یک بحران جدی شده است، چرا که اتهامات آزار جنسی در لیگ حرفه‌ای زنان این کشور زیاد شده و عواقب زیادی را به همراه داشته است.

خبرورزشی: فوتبال زنان در آمریکا دچار یک بحران جدی شده است. اتهامات آزار جنسی در لیگ حرفه ای زنان این کشور زیاد شده و عواقب زیادی را به همراه داشته است.

تجاوز مربی به بازیکنان لیگ آمریکا را تعطیل کرد

لیزا بیرد مسئول لیگ فوتبال زنان آمریکا روز جمعه از سمت خود استعفا داد و سازمان لیگ این کشور نیز اعلام کرد که مسابقات این هفته برگزار نخواهد شد. لیزا اواینیف مشاور ارشد لیگ نیز از سمت خود کنار رفت. البته طبق نوشته رسانه‌ها هم او او هم لیزا بیرد از سوی مدیران فوتبال این کشور از سمت خود اخراج شده‌اند.

زجرآور

این اتفاقات بعد از آن رخ داد که تیم زنان نورث کارولینا، سرمربی خود پائول ریلی را به دلیل آنچه که «مصادیق بسیار جدی از سوءرفتار» خوانده بودند، اخراج کردند. اتهام این مربی طبق نوشته رسانه‌ها تعرض جنسی به بعضی از اعضای تیم بوده است.

همین مسائل منجر به استعفا یا اخراج لیزا بیرد مسئول فوتبال زنان آمریکا شد. او قبل از استفعا در مصاحبه ای گفت: «این هفته و بخش زیادی از این فصل فوتبال، به طرز باورنکردنی برای بازیکنان و مربیان و اعضای ما زجرآور بوده است ومن مسئولیت کامل این وضعیت را به خاطر سمتی که دارم برعهده می‌گیرم. بابت زجری که خیلی‌ها آن را حس کرده اند عذرخواهی می‌کنم. با در نظر گرفتن این درد، تصمیم گرفتیم اینهفته در مین حاضر نشویم تا به همه فرصت فکر کردن داده شود.»

اتهامات جنسی

سایت اتلتیک در گزارشی به رفتارهای غیراخلاقی فراوانی که از پائول ریلی مربی ۵۸ ساله انگلیسی سر زده و منجر به اخراج او شده است، پرداخت.

در این گزارش نقل قول‌هایی از بسیاری از شاگردان سابق ریلی از جمله دو نفری که به طور عمومی‌دراین مورد حرف زده اند یعنی سینید فارلی و مانا شیم، در مورد رفتارهای نادرست این مربی انگلیسی بیان شده است.

تجاوز مربی به بازیکنان لیگ آمریکا را تعطیل کرد

ریلی متهم به این است که فارلی و بازیکنان دیگر را به زور مجبور به ایجاد رابطه جنسی با خودش می‌کرده است. این مرد همچنین آن‌ها را مجبور می‌کرده که بعضی شب‌ها پیش او بروند و نوشیدنی الکلی مصرف کنند و سپس از آن‌ها عکس‌هایی در شرایط نامناسب می‌گرفته و با این کار آن‌ها را تهدید می‌کرده است. ضمن اینکه او با ابزارهایی مثل تهدید به کم کردن زمان بازی یا نیمکت‌نشین کردن بازیکنان با روح و روان آن‌ها بازی کرده و از آن‌ها سوء استفاده جنسی می‌کرده است.

پیگیری فدراسیون

فدراسیون فوتبال آمریکا اعلام کرده که در حال مشخص کردن یک مسئول برای انجام تحقیقات لازم در مورد این اتهام است و نتایج این تحقیقات در معرض افکار عمومی قرار خواهد گرفت: «ما مسئولیت خود را در مورد انجام تحقیقات گسترده در مورد رفتارهای زننده‌ای که گزارش شده را می‌پذیریم و برای شناسایی عواملی که منجر به این اتفاق شده اند نهایت تلاش خود را انجام خواهیم داد. تغییرات لازم نیز در این زمینه در همه سطوح انجام خواهد شد تا از رخ دادن چنین اتفاقاتی در آینده جلوگیری شود.»

فیفا نیز روز جمعه اعلام کرد که تحقیقات خود را در این زمینه به طور مستقل آغاز کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج