جاباما
۱۱۵۹۶۸۸
۲ نظر
۵۱۲۰
۲ نظر
۵۱۲۰
پ

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم

این مطلب گزیده‌ای‌ست از رفتار سلبریتی‌های ایرانی در اینستاگرام، طی یک هفته گذشته.

برترین‌ها : این مطلب گزیده‌ای‌ست از رفتار سلبریتی‌های ایرانی در اینستاگرام، طی یک هفته گذشته.

جنجالی هفته...‌

نمی‌دانم که آیا روا است که بخش جنجالی دو شماره‌ی متوالی از این مطلب را به خانم نفیسه روشن اختصاص بدهیم یا نه! اما خوب این بازیگر در این دو هفته واقعا جنجالی عمل کرده است و شاید خودش هم از معروف شدن به این سبک خیلی بدش نیاید!

خلاصه که پس از گزارش لحظه‌به لحظه‌ای از سفر کربلایش، این هفته کم‌کم از موضوع جدیدی رونمایی کرد و گفت که در سفر کربلا درگیر عشق زمینی هم شده است!

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم

پس از اشاره‌ی ریزی که در اولین استوری‌اش به عشق زمینی داشت، استوری‌های دیگری هم به اشتراک گذاشت و از آغاز عشق جدیدش گفت که چند روزی هوادارانش را سرگرم کرده بود! البته شکل و شمایل حلقه‌ای که در این استوری در دست داشت هم به قدر کافی توجهات را به خودش جلب کرد! حلقه‌ای که بیشتر به پنجه بکس شباهت داشت تا حلقه!

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم

و، اما در استوری بعدی کمی بیشتر به شخصیت طرف مقابل اشاره کرد و او را حاجی خطاب کرد و ذهن‌ها را بیشتر دچار چالش کرد!

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم و بالاخره در آخرین استوری‌اش خیال همه را راحت کرد و همه فهمیدند که چند روزی سر کار بودند و خبری از عشق جدید و ازدواج مجدد نیست و نفیسه خانم در سفر کربلا دوباره عاشق همسر فعلی‌اش شده است!
اگر یادتان باشد؛ مدتی قبل اخباری درباره‌ی طلاق نفیسه روشن و همسر خلبانش در فضای مجازی منتشر شده بود و نفیسه هم ویدیویی از خود به اشتراک گذاشته بود و گفته بود که زندگی شخصی‌اش به کسی مربوط نیست و مشکلاتی با همسرش دارد و از این حرف‌ها...
گویا بعد از سفر کربلا و نجف، مشکلش با حاج آقا خلبان حل شده و دوباره عاشقش شده است!

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم

خانم سحر زکریا، سلبریتی دائم‌الجنجالی مطلب ما، این بار با انتشار یک پست خداحافظی به میدان آمد، ولی از چرا و چگونه‌ای این خداحافظی صحبتی نکرد! در کامنت‌ها هم عده‌ای برایش آرزوی موفقیت کردند، عده‌ای او را به سخره گرفته و گفتند که فردا صبح دوباره سلام خواهد کرد! عده‌ای هم از این خداحافظی ابراز نگرانی و ناراحتی کرده و علتش را جویا شدند!
حالا باید صبر کنیم و ببینیم که در چند روز آینده خانم زکریا دلیل این خداحافظی را بیان می‌کند یا خیر!

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم جنجال بعدی این هفته وقتی به پا شد که اخباری از جدایی مریم کاویانی و همسرش رامین مهمانپرست در فضای مجازی منتشر شد. ملت همیشه در صحنه که شب و روز به دنبال این گونه اخبار هستند، حذف عکس‌های مشترک این زوج توسط مریم کاویانی از صفحه شخصی‌اش و آنفالو کردن این زوج توسط یکدیگر در اینستاگرام را دلیل این جدایی دانستند!
اما خانم کاویانی پس از انتشار این اخبار، نوشت: «من بابت جدایی از آقای رامین مهمانپرست در هیچ سایت و خبرگزاری مصاحبه نکردم و نخواهم کرد»!

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم

افسوس هفته...

متاسفانه فتحعلی اویسی هم از میان ما پر کشید! هفته‌ی پیش از بستری شدنش گفتیم و از اینکه همسرش خبر در آی‌سیو بودن او را تکذیب کرد! اما عجل به او فرصت نداد و آقای کاووسی هم رفت پیش عمو سیروس...
نادر سلیمانی این عکس زیبا را در کنار دو دست از دست رفته‌اش به اشتراک گذاشت. روحشان شاد و یادشان گرامی.

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم

حسام نواب صفوی با انتشار این پست از درگذشت مادرش خبر داد. روح همه‌ی مادران پر کشیده شاد...

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم

عزت الله مهرآوران بازیگر قدیمی سینما و تئاتر آخرین قربانی سرشناس ویروس کرونا در بین هنرمندان نام گرفت و دل همه ما را سوزاند. روحش شاد

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم

تولدت مبارک هفته...

اوایل هفته‌ای که گذشت، تولد سعید عزت‌اللهی، فوتبالیست محبوب کشورمان بود که در بازی با امارات هم در کنار دوستانش خوش درخشیدند! سعید این عکس را از روز تولدش به همراه کیک تولد منتشر کرد.

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم

این هفته تولد ساره بیات عزیز هم بود و این عکس را از جشن تولدش به اشتراک گذاشت و تعداد زیادی از سلبریتی‌ها هم با انتشار استوری‌هایی تولدش را تبریک گفتند.

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم علی شادمان این عکس را که مربوط به سریال «می‌خواهم زنده بمانم» است استوری کرد و تولد همای سریال، سحر دولتشاهی را تبریک گفت.

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم

چند روز پیش تولد شاهرخ استخری هم بود که خواهرش نیلوفر استخری این عکس را به همین مناسبت منتشر کرد و تولد یگانه برادرش و پدر مهربان پناه و نبات را تبریک گفت.

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم

من چقدر جذابم هفته...

عکسی که شقایق دهقان با استایل کردی منتشر کرد و خودسانسوری عجیبی که توجه همگان را جلب کرد!

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم مریم معصومی این عکس پر از فیلتر را با نمایان کردن تار مو‌های سفیدش به اشتراک گذاشت و نوشت: «سفیدی موهامو دوست دارم، چون بهم یادآوری می‌کنه چقدر زندگی کردم» مریم جان حواست باشد که این حرفت اینجا ثبت شد و فردا روزی که به فکر رنگ کردن همین تار مو‌های سفید افتادی، خوانندگان این مطلب به سراغت خواهند آمد!

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم


دریا مرادی دشت هستند، عروس خانم فاطمه گودرزی که از شما می‌پرسند با دیدن این عکسشان یاد چی یا کی افتادید؟! واقعا چرا باید با دیدن این عکس یاد کسی یا چیزی بیفتیم؟!

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم شراره رخام را به یاد دارید؟ ورژن جدیدش را می‌پسندید؟

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم دیدن نیما شعبان‌نژاد با استایل رسمی برایمان کمی عجیب است چه برسد به اینکه او را در حال بازی در یک نقش جدی ببینیم! عکس مربوط به فیلم زنی که شاعر بود.

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم افسانه پاکرو پس از مدتی دوری از فضای مجازی با این عکس به فالوورهایش سلامی دوباره کرد. او در کپشن این عکس نوشت: «وقتی قول‌ها تو خالی شده و قلب‌ها سنگ. چه انتظاری از دنیای مجازی می‌توان داشت؟ شاید هم دنیای مجازی بهتر از دنیای واقعی باشد. کسی چه می‌داند! سلام»
افسانه پاکرو با بازی در فیلم سینمایی رویای خیس در کنار محمدرضا غفاری، شناخته شد.

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم با دیدن این تیپ و استایل از سینا مهراد، هرچه از حامدِ سریال آقازاده در ذهنمان بود، پرید!

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم

یادش بخیر هفته...

آرش میراحمدی، یکی از بازیگران سریال‌های طنز که او را بیشتر با سریال خنده‌بازار می‌شناسیم، این عکس خانوادگی قدیمی را منتشر کرد و نوشت که در این عکس مادر خدابیامرزش ۳۳ سال داشته و بقیه‌ی کودکان حاضر در عکس هم خواهر و برادرهایش هستند.
اگر گفتید آرش کدام یکی‌شان است؟

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم

سخن حکیمانه هفته...

بهنوش بختیاری خیلی دوست داشت این عکس را در کنار دوست رنگین پوستش منتشر کند پس تصمیم گرفت که متنی متناسب با آن هم بنویسد!

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم
مهشید جان این متنت کمی منکراتی است. سعی کن بیشتر مراقب خودت باشی و قبل از اقدام هر کاری حواست به موجودات اطرافت باشد! مهشید جوادی همان بازیگر نقش همسر آقای جواد جوادی در سریال بجه مهندس است.

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم

رفیقانه‌طوری هفته...

سعید آقاخانی ابتدا این عکس دونفره با چهره‌ای کاملا جدی و حق به جانب را از زاویه‌ی بسته منتشر کرد.

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم ولی در اسلاید بعدی، این عکس لو رفته از پشت صحنه را هم به اشتراک گذاشت و نوشت که قرار نبود پشت صحنه‌ای در کار باشد، اما شیطنت‌های عکاس یعنی خانم تخت‌کشیان، باعث شد که حرکتشان لو برود.

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم
عکسی یادگاری از پشت صحنه سریال خاتون که فصل اولش به تازگی به پایان رسیده است. نظرتان درباره‌ی این سریال چیست؟ همه‌ی افراد حاضر در عکس این عکس را با همین نوشته منتشر کردند.

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم

کوچولو‌های هفته...

عکس زیبای پدر و دختری از مهران غفوریان و دختر بانمکش.

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم

عکسی که احسان کرمی از جشن تولد ۷ سالگی پسرش به اشتراک گذاشت.

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم
عکسی جالب ببینیم از کوچولو‌های خانه‌ی مهراب قاسمخانی. مهراب با انتشار عکس‌هایی از بچه گربه‌هایش نوشت: «باور کنید فتوشاپی در کار نیست و همینقدر شبیه هم هستند!»

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم
این هم از کوچولوی منزل نازنین کرمی که پس از حمام منتظر رسیدن قهوه‌اش می‌باشد! همینقدر لاکچری!

آقای مهرآوران، راحت بخواب دورت بگردم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خانم نفیسه روشن امیدوارم که واقعا عاشق باشید نه اینکه مثل قبلی ۲روزه باشه و حرف از پشیمونی بزنید مثل بقیه

      پاسخ ها

      • دهه هشتادی

        من فک نمیکردم نفیسه روشن طرفدارم داشته باشه، خخخخخ، سحر دولتشاهی و شراره رخام دوباره رفتن ب دهه دوم زندگی از ماها سرحال تر شدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج