جاباما
۱۱۶۱۷۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

دست رد کارگزار استقلال به سینه مدیران آبی

گفته می‌شود مذاکرات مدیرعامل باشگاه استقلال و کارگزار فصل گذشته این مجموعه برای اصلاح قرارداد فی مابین به نتایج مطلوب نرسیده از این رو احتمال قطع همکاری میان این دو مجموعه بسیار زیاد است.

خبرگزاری میزان: مدیران باشگاه استقلال همزمان با قبول مسئولیت در این مجموعه بحث اصلاح مفاد قرارداد به ویژه رقم پرداختی از سوی مجموعه کارگزار را مطرح کردند، چون اعتقاد داشتند برند استقلال دارای ارزش و اعتبار به مراتب بیشتری از مبلغ ۸۰ میلیارد تومان است و چنانچه مجموعه کارگزاری قصد ادامه همکاری با این باشگاه و استفاده از مزایایی اقتصادی این برند را دارد باید با پیشنهادی قانع کننده هیئت مدیره جدید را متقاعد کنند تا رضایت به ادامه همکاری دهند.

این اولتیماتوم جدی از سوی مدیریت استقلال سبب شد مدیران کارگزار طرف قرارداد آبی‌پوشان مصطفی آجورلو را برای مذاکره ملاقات کنند، اما با وجود ملاقات‌های متعدد، گویا کارگزار فعلی آبی‌ها نتوانسته است رضایت آجورلو را جلب کند، به همین دلیل مدیرعامل استقلال همچنان روی حرف خود پافشاری می‌کند و تاکید دارد فقط در صورتی این همکاری ادامه پیدا می‌کند که رقم قرارداد واقعی شود.

شنیده می‌شود کارگزار فصل گذشته پذیرفته حدود نصف پیشنهاد مدیرعامل جدید را برای فصل بیست و یکم به این مجموعه پرداخت کند، اما این پیشنهاد با موافقت آجورلو رو به رو نشده است به همین دلیل ممکن است ظرف روز‌های آینده به صورت رسمی طرفین پایان همکاری اقتصادی خود را اعلام کنند.

همزمان با این فعل و انفعالات برخی رسانه‌های خبری مدعی شدند مدیران استقلال گزینه جایگزین ندارند، اما نزدیکان باشگاه استقلال با رد این خبر عنوان کردند همزمان با انجام مذاکرات با مدیران کارگزار فصل قبل، با گزینه‌های جایگزین هم مذاکره شده و نگرانی بابت این مساله وجود ندارد.

به نظر می‌رسد مدیران باشگاه استقلال قصد دارند بدون جار و جنجال و حاشیه ابتدا قرارداد با گارگزار فصل گذشته را به اتمام برسانند و سپس از گزینه جایگزین رونمایی کنند، چون ممکن است هرگونه رفتار غیر منتظره‌ای تبعات حقوقی داشته باشد؛ لذا از این رو فعلاً هیچ اطلاعاتی در این خصوص منتشر نمی‌شود تا استقلال گرفتار چالشی جدید نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پراو.

      کیسه 80میلیارد؟درسته پولمون بی ارزشه اماکیسه هم که باابروریزهای همیشگی برندنیست. انده قیمتش 10میلون ریاله بااوانس.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج