۱۱۶۱۸۳۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

واکنش وزیر خارجه انگلیس به حکم پرونده زاغری

وزیر امور خارجه انگلیس در واکنش به خبر درباره حکم دادگاه تجدیدنظر تهران مبنی بر یک سال حبس تعزیری و ممنوعیت خروج نازنین زاغری که به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی متهم است مدعی شد که به فشار روی ایران در این زمینه ادامه می‌دهد.

ایرنا: وزیر امور خارجه انگلیس در واکنش به خبر درباره حکم دادگاه تجدیدنظر تهران مبنی بر یک سال حبس تعزیری و ممنوعیت خروج نازنین زاغری که به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی متهم است مدعی شد که به فشار روی ایران در این زمینه ادامه می‌دهد.

«لیز تراس» روز شنبه با صدور بیانیه‌ای که در تارنمای وزارت امور خارجه انگلیس منتشر شد بدون در نظر گرفتن تابعیت اصلی خانم زاغری به عنوان تبعه ایران ادعا کرد که تصمیم دادگاه «برای بستن اتهامات بی‌اساس علیه نازنین زاغری-رتکلیف، ادامه تکان‌دهنده آزمون بی‌رحمانه‌ای است که او تحمل می‌کند.»

واکنش وزیر خارجه انگلیس به حکم پرونده زاغری

گفتنی است که طبق قانون جمهوری اسلامی، ایرانیان فارغ از محل اقامت، تابعیت را حفظ کرده و هرگونه تابعیت خارجی کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود.

وزیر امور خارجه انگلیس در اظهار نظری مداخله‌جویانه مدعی شد؛ ایران به جای تهدید برای بازگرداندن نازنین به زندان باید او را برای همیشه آزاد کند تا بتواند به خانه‌اش برگردد.

تراس خارج از عرف دیپلماتیک افزود: ما تمام اقداماتی را که می‌توانیم برای بازگرداندن نازنین به خانه انجام و به فشار روی ایران در این زمینه ادامه می‌دهیم.

ساعاتی پیش رسانه‌ها از حکم شعبه ۵۴ دادگاه تجدیدنظر تهران، درباره یک سال حبس تعزیری و ممنوعیت خروج زاغری از ایران خبر دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج