۱۱۶۲۳۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برنامه افتتاحیه لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا

در حالی که فصل جدید لیگ برتر با سه دیدار هم‌زمان آغاز می‌شود، دیدار پدیده و آلومینیوم در مشهد به عنوان افتتاحیه این مسابقات در نظر گرفته شده است.

ایسنا:‌ در حالی که فصل جدید لیگ برتر با سه دیدار هم‌زمان آغاز می‌شود، دیدار پدیده و آلومینیوم در مشهد به عنوان افتتاحیه این مسابقات در نظر گرفته شده است.

برنامه افتتاحیه لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا

لیگ برتر بیست و یکم فردا با برگزاری چهار دیدار آغاز می‌شود که پرسپولیس، تیم قهرمان فصل گذشته به علت حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، نمی‌تواند دیدار افتتاحیه فصل جدید را آغاز کند و بازی این‌ تیم با سه روز تاخیر برگزار خواهد شد.

با این حال، سه دیدار به صورت هم‌زمان شروع خواهند شد که با تصمیم مسوولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، بازی افتتاحیه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد تا مقدمه‌ای بر ۹ ماه تقابل ۱۶ تیم برای رسیدن به قهرمانی و برای برخی از تیم‌ها، ادامه بقا در لیگ برتر باشد.

این تصمیم به علت میمنت حضور بارگاه امام رضا (ع) در مشهد و قبل از دیدار تیم‌های پدیده و آلومینیوم اتخاذ شده است. از برنامه‌های افتتاحیه لیگ بیست و یکم باید به تلاوت آیاتی از قرآن مجید، دعای خاصه امام رضا (ع) و تقدیر و قدردانی از چند خانواده شهیدان دفاع مقدس و دفاع حرم و جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد.

از دیگر بازی‌های هم‌زمان هفته نخست لیگ برتر باید به مصاف نساجی - فجرسپاسی و پیکان - نفت مسجدسلیمان اشاره کرد. در آخرین دیدار فردا هم سپاهان به مصاف مس رفسنجان می‌رود. سایر دیدارهای هفته نخست لیگ برتر روز چهارشنبه برگزار می‌شود که استقلال میزبان هوادار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج