جاباما
۱۱۶۲۳۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زنده‌روح: با فجر می‌توانیم شگفتی‌ساز شویم

هافبک تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: هدف باشگاه و کادر فنی این است که شگفتی‌ساز شویم و برای این اتفاق باید بتوانیم لیگ را خوب شروع کنیم.

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: هدف باشگاه و کادر فنی این است که شگفتی‌ساز شویم و برای این اتفاق باید بتوانیم لیگ را خوب شروع کنیم.

احمدرضا زنده‌روح در مورد اینکه صحبت‌‌هایی مبنی بر انتقالش به استقلال مطرح شد و سپس با گل‌گهر تمدید کرد اما به علت سربازی راهی فجرسپاسی شد، اظهار داشت: با اتفاقاتی که رخ داد می‌توانم بگویم این مسیر خواست خدا بود. راهی بود که باید برای انجام خدمت سربازی می‌رفتم. نمی‌دانم بگویم در زمان خوبی بود یا در زمان بد ولی به هر حال امیدوارم این اتفاق خیر باشد و بتوانم روندی که سال قبل داشتم را امسال در فجرسپاسی ادامه بدهم.

وی در مورد اینکه برخی معتقدند این اتفاق باعث افت روحی و کیفی زنده‌روح می‌شود، گفت:‌ نمی‌توانیم بگوییم بی‌تأثیر بوده، بالاخره زمانی این اتفاق افتاد که می‌توانستم شرایط خوبی از لحاظ فوتبالی داشته باشم. گل‌گهر امسال کامل‌تر شده بود و می‌توانستم اتفاقات خیلی خوبی را برای خودم و این تیم رقم بزنم. ناراحتی من به این خاطر است. با اینحال با اینکه کارم سخت‌تر شده و باید تلاش و تمرکز بیشتری داشته باشم اما می‌دانم می‌تواند سال خیلی خوبی برایم باشد. به این اتفاق امیدوار هستم.

هافبک تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در خصوص کیفیت و شرایط این تیم در آستانه شروع لیگ، عنوان کرد: سابقه این تیم نشان می‌دهد که تیم خوبی است. الان هم تیم یکدست و جوانی داریم. امیدوارم شروع خوبی در لیگ داشته باشیم که بتوانیم در ادامه مسابقات نتایج خوبی بگیریم و دل مردم شیراز را شاد کنیم.

زنده‌روح در مورد اینکه آیا امسال هم شاهد گل‌سازی‌های او خواهیم بود، گفت: صددرصد تمام تلاشم را می‌کنم که مثل فصل گذشته برای تمیم مثمر ثمر باشم اما اولویت این است که با سعی و تلاش خواسته کادر فنی را انجام بدهم و به تیم و هم‌بازی‌هایم کمک کنم.

وی در مورد بازی فردا مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: بازی خیلی سختی داریم. می‌دانیم حریف، بازیکنان باتجربه و کادر فنی خیلی خوبی دارد اما امیدوارم با تمرکز بالا مقابل این تیم بازی خیلی خوبی را به نمایش بگذاریم و با دست پر از زمین خارج شویم.

هافبک فجر سپاسی در مورد اینکه آیا این تیم امسال شگفتی‌ساز لیگ خواهد بود، عنوان کرد: خداراشکر تمرینات و بدنسازی خیلی خوبی را پشت‌سر گذاشتیم. از همین ابتدا باید لیگ را با شرایط خوب استارت بزنیم و ادامه بدهیم. هدف باشگاه و کادر فنی قطعاً همین است که شگفتی‌ساز شویم اما واقعیت این است که تیم جوانی داریم. این تیم سال اول حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند. باید بتوانیم لیگ را خوب شروع کنیم چون در این صورت می‌توانیم به اهداف کادر فنی در ادامه مسابقات دست پیدا کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج