جاباما
۱۱۶۲۴۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

سرمربی نیجریه زیر فشار خبرنگاران

استفان کشی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با ایران با انتقادهای تند خبرنگاران کشورش روبرو شد و آنها مساوی با ایران را به معنی حذف تیم شان از گروه می دانستند.

خبرآنلاین: استفان کشی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با ایران با انتقادهای تند خبرنگاران کشورش روبرو شد و آنها مساوی با ایران را به معنی حذف تیم شان از گروه می دانستند.

سرمربی نیجریه درباره بازی با ایران و امتیازی که از دست داد ، می گوید:« ما باید در ۲۵ دقیقه اول گل می زدیم اما آنها با سبکی بازی می کردند که برایش برنامه داشتند. تقریبا در ۲۵ دقیقه اول بازی ایرانی ها تصمیم داشتند فوتبال ما را بکشند. آنها خیلی خشن بودند و توپ های ما هم گل نشد. اتفاقات طوری پیش رفت که شانس برنده شدن از دست رفت. به هر حال این فوتبال است مگر اسپانیا یا پرتغال که بهتر از ما هستند نباختند ؟ ایران دفاعی بازی می کرد چون یک امتیاز بازی را می خواست. سبکی که من نمی پسندم اما باید به آنها برای شیوه فوتبال شان احترام گذاشت. ما بعد از دقایق اولیه بازی بود که بازیکنانم صبرشان را از دست دادند. وقتی به دفاع بسته خوردند ، خسته شدند و این همه چیز را خراب کرد. »

او ادامه داد که برای سبک بازی ایران آماده بوده اما اسیرش شده است:«ما می دانستیم که ایران دفاعی بازی می کنند. آنها فقط با یک بازیکن شماره ۱۶ حمله می کردند. من اگر بودم رو به جلو بازی می کردم اما کارلوس روش خودش را دارد که ترجیح می دهد ضد حمله بزند.» او ویژگی ایران را اینگونه تعریف کرد و گفت:« فکر می کنم ایرانی ها از نظر فیزیکی خوب بودند و از نظر برخوردهای فیزیکی آنها خشونت داشتند. البته من داور نیستم تا به جایش حرف بزنم او این طور تصمیم گرفت. ایران یک امتیاز بازی را می خواست و به ان رسید.»

کشی که مدام زیر فشار خبرنگاران کشورش بود گفت:« من به عنوان مربی کاری را که باید انجام می دهم ، همین من فقط تلاش می کنم خودم را آماده کنم. هیچ تضمینی هم برایش نمی دهم. مشکل تیم من امروز این بود که بچه ها صبر نداشتند. ما نباید احساس بدی داشته باشند چون نبردند. ما می خواستیم ببریم اما نبردیم اما الان که آخر دنیا نرسیده. ما باید کارمان را پیش ببریم.»

او که با سئوالی انتقادی روبرو شده بود که تیمش همیشه بد بازی می کند ، گفت:« ما چه ببریم و چه ببازیم انتقادها هست. این بار برای مساوی انتقاد می کنند. در کشور ما فقط می خواهند که ببریم. همیشه که نمی شود برد. بله ما دنبال بردن هستیم ولی اصلا مهم نیست بگذار از ما انتقاد کنند.من اول بازی به بازیکنانم حرف زدم که باید چه کار کنند اما تیم که وارد زمین شد ، عجله کردند. این بی صبری بازیکنانم حاصلش از دست رفتن امتیاز شد. »
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاب تاب

      لبخند ما تقدیم تو D:

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج