۱۱۶۲۴۹۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اتلتیکومادرید – لیورپول؛ انتقام یا تکرار؟

نبرد هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا در واندامتروپولیتانو برای لیورپول انتقامی است، در حالی که اتلتیکومادرید به تکرار برد می‌اندیشد.

خبرورزشی: امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول در ورزشگاه واندامتروپولیتانو مهمان اتلتیکومادرید خواهد بود. مادریدی‌ها امیدوارند مثل بازی‌های آخرشان پیروز شوند، در حالی که لیورپول به انتقام آن شکست‌های تلخ و دبل شدن فکر می‌کند.

اتلتیکومادرید؛ یک فصل خوب دیگر

تیم دیگو سیمئونه با همان فرمان فصل قبل ادامه می‌دهد. اتلتیکو در ۱۰ بازی ابتدایی‌اش در فصل جدید شرایط نسبتاً خوبی داشته و باز هم بین بالانشینان لالیگای اسپانیا است. از طرفی برد دقیقه آخری مقابل میلان در خانه حریف باعث شده در لیگ قهرمانان اروپا هم شانس‌شان برای صعود بیشتر شود. با این حال هنوز خیلی مانده تا مأموریت‌های‌شان به سرانجام برسد. چالش بزرگی مقابل لیورپول خواهند داشت که مرتبه قبلی در اوج ۲ مرتبه آن را بردند. با این حال باز هم رقیب شرایط خوبی دارد و بازی آسانی حتی در واندامتروپولیتانو نخواهند داشت.

لیورپول؛ انتقام‌جویان

فوتبال بالا و پایین دارد و با برد و باخت‌هایش جذاب است، با این حال بعضی شکست‌ها بیشتر تیم‌ها و هواداران‌شان را ناراحت می‌کنند. وقتی لیورپول را هیچ تیمی نمی‌توانست در آنفیلد شکست دهد، اتلتیکو برد و شادی‌های عجیب و غریب بازیکنان‌شان هم روی اعصاب هواداران لیورپول در آنفیلد رفت. حالا بعد از ۲ فصل می‌توانند انتقام بگیرند، چه در مادرید و چه در بندر لیورپول. تیم تحت هدایت یورگن کلوپ فصل جدید لیگ برتر را با ۵ برد و ۳ تساوی شروع کرده و گل‌های زیادی هم زده. خط آتش قرمزها حسابی آماده است و در آخرین بازی‌های‌شان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان به واتفورد و پورتو ۵ گل زده‌اند.

آخرین جدال

نبرد یازدهم مارس ۲۰۲۰ برای لیورپول مقابل اتلتیکومادرید تلخ تمام شد. قرمزها در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان ۳ بر ۲ در آنفیلد باختند و حذف شدند. واینالدوم و فیرمینو برای لیورپول گل زدند و یورنته (۲ مرتبه) و موراتا گل‌های اتلتیکو را به ثمر رساندند.

آمار بازی

۴) در ۴ دیدار آخر اتلتیکومادرید و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، تیم اسپانیایی هیچ‌گاه شکست نخورده است. اتلتیکو ۲ بازی آخر را برده و قبل از آن در ۲ بازی به مساوی دست پیدا کرده.
۶) در مجموع ۶ مرتبه لیورپول به مصاف اتلتیکومادرید رفته که فقط یک برد در لیگ اروپا داشته، ۳ بازی را باخته و ۲ بازی این دو تیم هم مساوی شده است.
۳۳) اتلتیکومادرید در ۳۳ بازی مقابل تیم‌های انگلیسی، ۱۳ برد داشته، به ۱۰ تساوی رسیده و ۸ بازی را باخته است.
۴۶) لیورپول در ۴۶ بازی مقابل تیم‌های اسپانیایی، ۱۶ برد کسب کرده، در ۱۳ بازی به نتیجه‌ای بهتر از مساوی نرسیده و ۱۷ بازی را هم با شکست تمام کرده.
۴۲) در آخرین دیدار دو تیم، اتلتیکومادرید موفق شد ۳-۲ در آنفیلد پیروز شود تا رکورد شکست‌ناپذیری لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا را بعد از ۶ سال و ۴۲ بازی بشکند.
۱۰) لیورپول در تمامی بازی‌های این فصل بدون شکست زمین را ترک کرده. ۸ برد و ۲ تساوی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان برای تیم تحت هدایت یورگن کلوپ رقم خورده.
۸) لیورپول بهترین خط حمله لیگ قهرمانان تا پایان هفته دوم را با ۸ گل زده در اختیار داشته باشد. بایرن‌مونیخ شریک آن‌ها در این آمار است.
۸۲) لوئیس سوارس مهاجم باتجربه اروگوئه‌ای اتلتیکو بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ بازیکن لیورپول بود. او در ۱۳۳ بازی در تمامی رقابت‌ها برای قرمزهای مرسی‌ساید ۸۲ گل زد.

مصدومان و محرومان

استفان ساویچ محروم است و ژوزه خیمنس و ماتئوس کونیا هم مصدوم هستند. وضعیت مارکوس یورنته هم برای حضور در ترکیب اتلتیکومادرید مشخص نیست. تیاگو آلکانتارا و هاروی الیوت به طور قطع به این بازی لیورپول نمی‌رسند. کرتیس جونز هم مصدومیت دارد، ولی شاید بتواند بازی کند. از طرفی آلیسون بکر و فابینیو هم دیر به اردوی لیورپول برگشته‌اند، اما شاید کلوپ از آن‌ها استفاده کند.

ترکیب احتمالی دو تیم

اتلتیکومادرید: اوبلاک، فلیپه، کندوگبیا، اِرموسو، تریپیه، لمار، کوکه، دی‌پائول، کاراسکو، فلیکس و سوارس
لیورپول: آلیسون، آرنولد، ماتیپ، فان‌دایک، رابرتسون، هندرسون، فابینیو، میلنر، صلاح، مانه و فیرمینو

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج