۱۱۶۲۵۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فقط دیوانه‌ها قول قهرمانی می‌دهند!

سالی که افشین قطبی در پرسپولیس قول قهرمانی داد، علیرضا منصوریان که هنوز در استقلال فوتبال بازی می کرد گفت فقط دیوانه ها قول قهرمانی می دهند!

خبرورزشی: در کنفرانس مطبوعاتی خبرنگاران از فرهاد مجیدی پرسیدند آیا از نقل و انتقالات راضی هستید و قول قهرمانی می‌دهید؟ فرهاد که قبلا گفته بود بازیکنان می دانند که هواداران امسال فقط جام می خواهند، در پاسخ به این سوال گفت من قولی نمی دهم ولی مسلما خودم و بازیکنانم همه تلاشمان را برای موفقیت استقلال به کار می‌بندیم.

فقط دیوانه‌ها قول قهرمانی می‌دهند!

در تمام سال‌های گذشته به یاد نمی‌آوریم به جز افشین قطبی مربی دیگری قول قهرمانی داده باشد. خوب به خاطر داریم هر وقت این سوال از پرویز مظلومی پرسیده می شد او عصبانی شده و می گفت شما خبرنگاران می خواهید سطح توقعات را از من بالا ببرید در حالی که هیچ مربی دیگری قول قهرمانی نداده است.

منصوریان هم در واکنش به مصاحبه قطبی آن جمله معروف را گفت اما در همان سال که به قطبی مربی پرسپولیس بود این تیم با وجود کسر ۶ امتیاز هفته آخر سپاهان را برد و قهرمان شد.

خیلی ها می گویند اگر یک مربی قول قهرمانی بدهد، دیوانه است و سطح توقعات را از خود بالا برده اما عده ای دیگر می گویند قول قهرمانی باعث می شود تا انرژی و روحیه بازیکنان تیم بالا برود تا آنها بدانند که سرمربی شان فقط از آنها جام می خواهد. شرایط استقلال هم به نحوی که بعد از ۹ سال باید قهرمان لیگ شود و این توقع وقتی بیشتر می‌شود که بدانیم فرهاد مجیدی خودش تیم را بسته و قصد دارد علاوه بر کوین یامگا دو بازیکن خارجی دیگر را هم جذب کند.

مجیدی چاره ای ندارد جز اینکه با تفکر قهرمانی جلو برود و هواداران استقلال را راضی کند هرچند که بسیاری از کارشناسان می‌گویند تیمی که او بسته خیلی بوی قهرمانی نمی‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج